Lähteekö kurkkukipu suuseksillä?
Kuulin huhua, että mällin happamuus ja sinkki auttaisi kurkkukipuun. Please asiallisia vastauksia sitten.
Kommentit (12)
Syväkurkkulla ei ole kurkku koskaan kipeä
Kyllä kunnon gaggingsessio vie kivun.
Jos eksältä kysyttäisiin, niin se olisi myös pätevä syöpähoito.
Ennemmin ajattelisin, että tuleeko suuseksistä (naisen miehelle antamasta) kurkkukipua.
Pari kertaa kun nainen on ottanut kaluni syvälle nieluunsa, painanut päätään edelleen nivusiani kohti ja olen tunkeutunut kurkkuun asti, niin sen on täytynyt sattua. Ajatuksenakin se on pelottava, että sellainen pienen nyrkin kokoinen lihakimpale pumppaa kurkussa edestakaisin. Silti osa (pieni osa, mutta kuitenkin) naisista tuntuu nauttivan siitä ja haluavan kalun kurkkuun asti.
Voimakkaimmat orgasmini olen myös saanut juuri silloin kun nainen on halukkaasti ottanut minut kurkkuun asti.
Siis kurkku päinvastoin tulee kipeäksi suuseksin antamisesta (miehelle), vaikka trollihan tämä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin ajattelisin, että tuleeko suuseksistä (naisen miehelle antamasta) kurkkukipua.
Pari kertaa kun nainen on ottanut kaluni syvälle nieluunsa, painanut päätään edelleen nivusiani kohti ja olen tunkeutunut kurkkuun asti, niin sen on täytynyt sattua. Ajatuksenakin se on pelottava, että sellainen pienen nyrkin kokoinen lihakimpale pumppaa kurkussa edestakaisin. Silti osa (pieni osa, mutta kuitenkin) naisista tuntuu nauttivan siitä ja haluavan kalun kurkkuun asti.
Voimakkaimmat orgasmini olen myös saanut juuri silloin kun nainen on halukkaasti ottanut minut kurkkuun asti.
Hämmästyttävää tai ei, niin ottaessani isonkin kullin kurkkuun asti, se ei satu. En nyt tiedä lähtisikö vaikka flunssasta tullut kurkkukipu pois siitä, mutta ei se ainakaan siitä tule.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siitä tulee kurkku kipeäksi, teen sitä vaan siitä huolimatta.
Ei se kipu siis mitenkään suuren suurta ole, mutta kyllä kurkku on seuraavana päivänäkin kipeä kun siellä penis on tikannut.
Näin naisena on aivan tavallista, että seksin jälkeen on pientä kipua siellä täällä vielä seuraavanakin päivänä.
Pieni osa naisista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää tai ei, niin ottaessani isonkin kullin kurkkuun asti, se ei satu. En nyt tiedä lähtisikö vaikka flunssasta tullut kurkkukipu pois siitä, mutta ei se ainakaan siitä tule.
Ei se satu sillä hetkellä, mutta jälkeenpäin on kurkku hellänä kyllä. Minulle nimenomaan tulee kurkkukipua nieluun naimisesta.
Aivan typerä ajatuskin, että kurkkukipu LÄHTISI sillä. Päinvastoin sillä se tulee jos jotakin.
T: nainen myös
Eikö pelota sukupuoli tauti suussa? Kumin kanssa et varmaan saa sinkkiä jne.
Vähän ot, mutta olen aina hyvin herkkä yökkimään, jos kurkkuun esim. lekuri katsoo sillä lastalla, en kestä sitä yhtään! Kuitenkin kalun saan ihan kurkkuun asti syvälle. eikä yhtään yökötä, en tajua miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot, mutta olen aina hyvin herkkä yökkimään, jos kurkkuun esim. lekuri katsoo sillä lastalla, en kestä sitä yhtään! Kuitenkin kalun saan ihan kurkkuun asti syvälle. eikä yhtään yökötä, en tajua miksi.
Ihan sama juttu minulla. Ehkä se lekurin lasta on jotenkin vieras esine joka ei kuulu syvälle suuhun. Herkullinen kalu on sen sijaan ihan eri juttu :)
Lähtee jos ei niele.