Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sieppo mustamaalaa Salmista?

Vierailija
10.01.2019 |

Vähän väliä. Säälipisteitä hakee? Tekee kyllä itsestään naurettavan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla on täysi oikeus kertoa omasta huonosta parisuhteestaan ja omista kokemuksistaan.Miksi hänen pitäisi vaieta?

Jos kaikki mitä Sara kirjoittaa on totta, niin miksi edelleen halusi lähteä Roopen kanssa lomalle? En Mä ainakaan mun pettäjäexän kanssa halunnut lähteä minnekään. Oliskohan kuitenkin kolkutellut se materia mitä on Roopelta saanut, muutamat merkkilaukut ym.

Vierailija
22/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kertoo vain totuuden ja oman näkökantansa asiaan...

Näin tekee, mutta miksi?

Ei suhteiden rääppiminen julkisuudessa anna kenestäkään fiksua kuvaa.

Toki varmaan mielenkuohuissa on vaikea ajatella järkevästi.

Varmaan siksi että on julkisuuden henkilö. Itsellä tuli mieleen se kun Roope kommentoi hänen kuvaansa ja hän kilahti ettei saa tehdä sitä. Silloinkin häntä haukuttiin, ehkä jotkut nyt tuntee sympatiaa koska tietää millainen suhde heillä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mitään outoa ja moitittavaa, että bloggaaja tekee blogipostauksen, jossa kertoo elämästään. Sen sijaan kannattaisi ihmetellä tämän kamalan sarjapettäjämiehen tekosia. Tietenkin hänellä on jo uusi suhde eikä koe tarvetta avautua, kun ei tollasella pettäjällä mitään aitoja tunteita oo ollutkaan. Eniten ihmettelen, kuinka joku nainen vieläkin haluaa olla hänen kanssaan.

Vierailija
24/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla on täysi oikeus kertoa omasta huonosta parisuhteestaan ja omista kokemuksistaan.Miksi hänen pitäisi vaieta?

Kun tekee sen juuri samaan aikaan milloin eksän uudests on kerrottu, se kuulostaa vain katkeralta tilitykseltä.

Toki oikeus on, mutta ajankohta olisi kannattanut valita toisin.

Vierailija
25/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tota kateuden määrää, selkeesti ottaa päähän ku roopen pärstä näkyy vähän väliä ruudussa, itse ei kelpaa kun onnenpyörään sipsuttamaan, itseilmaisu ja ulosanti niin surkeaa ettei hänestä muuhun ole ja sekös näyttää nyppivän. Ala-arvoista mustamaalaamista.

Vierailija
26/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä mitään outoa ja moitittavaa, että bloggaaja tekee blogipostauksen, jossa kertoo elämästään. Sen sijaan kannattaisi ihmetellä tämän kamalan sarjapettäjämiehen tekosia. Tietenkin hänellä on jo uusi suhde eikä koe tarvetta avautua, kun ei tollasella pettäjällä mitään aitoja tunteita oo ollutkaan. Eniten ihmettelen, kuinka joku nainen vieläkin haluaa olla hänen kanssaan.

Niin... Sara on itse ollut varatun miehen kanssa. Mies on kertonut että *ollut eroamassa* mutta miksi Sara ei ole sanonut että eroa ensin ja katsotaan sitten? Ainiin juu koska Sara nyt voi tehdä ihan kuinka itse haluaa. Sekä olla toinen nainen että itkeä exänsä toisista naisista. Sarahan silloin avautui lehdissä kuinka koki kohtuuttomaksi miehen tyttöystävän syyttelyt.

Vierailija
27/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara nimenomaan lopetti sen suhteen varattuun kun kävi ilmi että mies on suhteessa eikä ole eroamassa. Toisin kun saralle asian selitti.

Että kyllä tässäkin asiassa se mies on ollut aika mulkku sekä saralle että sille tyttöystävälle

Vierailija
28/28 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Sieppi vaikuttaa muutenkin vähän yksinkertaiselta. Ehkä se ei vaan ymmärrä ettei edes nykyaikana ole kovin sopivaa juoruilla asioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme