Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tv-sarja- ja elokuvamausta päätellä älykkyyttä vai ovatko ne tosiaan vain makuasioita?

Vierailija
10.01.2019 |

Pidän itse esimerkiksi Sopranos ja Breaking Bad- sarjoista, mutta ihmettelen syvästi, että joillakin CSi-sarjoilla tosiaan riittää katsojia, sillä minusta tuntuu esimerkiksi niitä katsoessani, että ohjelman tekijät yrittävät pitää minua idíoottina.

Tämän avauksen tarkoituksena ei ole aiheuttaa eripuraa, mutta sehän on toki väistämätöntä. Kunhan vain pyörittelin mielessäni nyt tällaista tällä kertaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeastikoulutettu ja älykkyydeltänikin ainakin keskitasoa (luulisin), ja mun guilty pleasureja on kaikki hömppäohjelmat, kuten Love Island yms. Sen jälkeen kun on koko päivän tehnyt melko haastavaa asiantuntijatyötä, haluan vaan vapaa-ajalla heittää aivot narikkaan.

Vierailija
22/25 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

star trekkiä katselevat ovat lähes aina älykkäitä

Vähän tosin pistää epäilyttämään, kun katsoo millä apinanraivolla "tosifanit" suhtautuvat Discoveryyn.

ei olisi gene roddenberrykään hyväksynyt discoveryä

Roddenberryllä meni 80-luvulla idealismi pahasti päähän, hänen sääntönsä ja myös henkilökohtaiset kaunansa olivat elokuvan- ja sarjanteolle melkoinen haitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päätellä ja paljonkin. Totta kai jokaisella on joku "salainen pahe" hömppäohjelma, mutta ainakin omien kokemuksien mukaan ihmiset joiden katselutottumukset ovat järjestäen pelkkää Big Brotheria ja Temptation Islandia, sekä kategorisesti kammoavat esim. science fictionia ja psykologisia thrillereitä - tai ylipäänsä mitään, jossa pitää vähän ajatella - ovat typeriä kuin vasemman jalan saappaat.

Vierailija
24/25 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sillä edellytyksellä, jos tietää miten muuten kyseinen henkilö viettää aikaansa. Se kertoo karua kieltään ihmisestä, jos koko elämä on pelkkää aivotonta liukuhihnaduunia ja hömppäviihdettä.

Vierailija
25/25 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa joka katsoo Ensitreffejä alttarilla on selvää ainesta Mensan jäseneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän