Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä yli 200000 euroa, mutta nyt on tylsää

Vierailija
10.01.2019 |

Millä viihdyttäisin itseäni? En keksi mitään mukavaa. :(

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin tylsä maa ankeineen ihmisineen että vaikka ois rikas niin ei ole asioita mihin käyttäisi. Mee ulkomaille asumaan.

Vierailija
2/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on niin tylsä maa ankeineen ihmisineen että vaikka ois rikas niin ei ole asioita mihin käyttäisi. Mee ulkomaille asumaan.

En mä oo vielä rikas. On kuitenkin käyttörahaa, mutta mikään ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta koko summa punaiselle ja jännitä. Niin minä tekisin.

Vierailija
4/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan tiedä, mutta miksi ihmeessä sä pidät tilillä noin paljon rahaa? Miksi et oo sijoittanut niitä kuten järkevät ihmiset tekee?

Vierailija
5/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun onnea voisi ostaa. Ostaisin itselleni ihanan tyttöystävän.

Vierailija
6/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdut varmaan, jos jaat rahojasi ja ilahdutat toisia. Minua ilahduttaisi nyt 950 euroa. Missä tavataan?

Vierailija
7/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaikka käteen.

Sen tekeminen ei riipu tilin saldosta.

Vierailija
8/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vaan tiedä, mutta miksi ihmeessä sä pidät tilillä noin paljon rahaa? Miksi et oo sijoittanut niitä kuten järkevät ihmiset tekee?

Järkevänä ihmisenä olen ansainnut nuo rahat sijoittamalla. Nyt osa rahoista lepäilee tilillä seuraavia kohteita miettiessä. Silti nyt on tylsää. En keksi mitään ostettavaa mikä piristäisi.

Vierailija
9/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti joku uusi harrastus, joka tuo sinulle mielihhyvää. Ratsastus, maalaaminen, rakentelu, mitä tahansa, josta tykkäät :)

Vierailija
10/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahdut varmaan, jos jaat rahojasi ja ilahdutat toisia. Minua ilahduttaisi nyt 950 euroa. Missä tavataan?

Jos totta puhutaan niin olen ilahduttanut jo 50000 eurolla erästä ystävääni viime vuonna. Mielestäni hyväntekeväisyyskiintiö on nyt täynnä ja todellakin tulin iloiseksi siitä, että sain auttaa hänet ahdingosta. Jos sinä perustelet todella hyvin miksi tarvitset tuon 950 euroa, niin voin sen sinulle antaa. :)

Vierailija
11/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies ja nuoremmat naiset kiinnostavat niin suosittelen sugardaddyna olemista ainakin parille. Jos taasen seurustelet, tehkää puolison kanssa ex tempore matka tansaniaan. En laske leikkiä, tulee olemaan parasta mitä rahalla saa.

Vierailija
12/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vedä vaikka käteen.

Sen tekeminen ei riipu tilin saldosta.

Ei huvita. :/

Vierailija
13/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevänä ihmisenä olen ansainnut nuo rahat sijoittamalla. Nyt osa rahoista lepäilee tilillä seuraavia kohteita miettiessä. Silti nyt on tylsää. En keksi mitään ostettavaa mikä piristäisi.

Olisi pitänyt jouluna ostaa. Nyt pitää vaan kärsivällisesti odotella. Piristä itseäsi jollain, mutta älä sijoita.

Vierailija
14/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti joku uusi harrastus, joka tuo sinulle mielihhyvää. Ratsastus, maalaaminen, rakentelu, mitä tahansa, josta tykkäät :)

Minulla on yleensä monta kiinnostuksen kohdetta. Tykkään maalata ja tykkään tutkia, mutta mikään ei nyt huvita. Taidan olla masentunut.

Vierailija
15/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta koko summa punaiselle ja jännitä. Niin minä tekisin.

Pelaan kyllä paljon nettirahapelejä, mutta nyt ei sekään huvita.

Vierailija
16/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tilin saldo viihtymiseen liittyy? Soita jollekin kaverille ja menkää vaikka Helsinkiin ensi viikonloppuna ja kokeiltaa tantraa ilmaiseksi lauantaina Nathassa. Tai menkää päiväkirjaklubille kuuntelemaan kun ihmiset lukee vanhoja päiväkirjojaan, tai vaikka molemmat.

Vierailija
17/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos totta puhutaan niin olen ilahduttanut jo 50000 eurolla erästä ystävääni viime vuonna. Mielestäni hyväntekeväisyyskiintiö on nyt täynnä ja todellakin tulin iloiseksi siitä, että sain auttaa hänet ahdingosta. Jos sinä perustelet todella hyvin miksi tarvitset tuon 950 euroa, niin voin sen sinulle antaa. :)

Pätkätyön ottaminen kävi luultua kalliimmaksi. Helpottaisi elämää, kun seuraava vuokraraha olisi varma. Tarvitsisin myös kannettavan tietokoneen, jotta voin jatkaa kirjoittamisharrastustani työmatkalla.

Vierailija
18/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... olisipa minun huolet tuollaisia. Tällä hetkellä en edes tiedä miten saan ruokani maksettua kuun loppuun. Rukoilen muttei mitään tapahdu. Jo 200 olisi iso summa minulle tilanteessani. Toivon löytäväni 200 kadulta..jos joku olisi pudottanut.

Vierailija
19/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit oikeasti auttaa niin minun elämää muuttaisi ja auttaisi nyt kovasti joku summa, olen itsekin hyväntekeväisyyttä harrastanut (vaikka en ole koskaan rikas ollut), viime vuosi oli elämäni hankalin, kaikki meni pieleen kerta toisensa jälkeen mutta sinnittelin vain. Nyt asiat on tasaantunut, mutta olen yksin ja peloissani, myös taloudellinen tilanne huolestuttaa. Jos saisin vähän ylimääräistä seuraavat kuukaudet ei olisi niin kamalia, hankkisin seuralseni kissan (johon varaa muuten vasta jonkun ajan säästämisen jälkeen) ja matkustamisen ystäviäni tapaamaan sekä ostaisin uusia vaatteita ja sellaista piristystä. Se auttaisi minua jaloilleni ja nopeammin takaisin siksi ihmiseksi joka olin, ja lupaan pistää hyvän kiertämään myöhemmin!

Vierailija
20/81 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi... olisipa minun huolet tuollaisia. Tällä hetkellä en edes tiedä miten saan ruokani maksettua kuun loppuun. Rukoilen muttei mitään tapahdu. Jo 200 olisi iso summa minulle tilanteessani. Toivon löytäväni 200 kadulta..jos joku olisi pudottanut.

Näin tapahtuu. Millä kadulla asut, tarkkaakin tarkempi osoite?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme