Mikä on pohjoisin paikka missä olet käynyt
Kommentit (105)
Rovaniemi ja Madeira. Eteläisempi ja pohjoisempi ei kiinnosta.
Huippuvuoret pohjoisin ja eteläisin Etelämanner.
Pohjoisin Kilpisjärvi, eteläisin Tammisaari.
Pohjoisin Hammerfest ja eteläisin Tallinna
Pohjoisin Nordkapp, Norja
Eteläisin Tierra del Fuegon kansallispuisto, Argentiina
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Pohjoisin joissain Jäämerellä Norjan pohjoisrannalla, eteläisin Välimeren rannalla, Nizza luultavasti kun en ole tarkistanut.
Norjan Hammerfest pohjoisin ja USA:n Orlando-Tampa -alue Keski-Floridassa eteläisin.
Kirknäs on pohjoisin, eteläisin ehkä bahamas
Vierailija kirjoitti:
Nordkapp
Tuo Nellim muuten oli ihana paikka. Siinä oli jotain symppistä- Samoin Grens Jakobsjelv
Eteläisin on Mijas Espanjassa
Toivottavasti joskus pääsen lentopelkoni kanssa siihen, että voin lentää kauemmaksikin.
Ihana kuulla, t. Nellimistä kotoisin
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Norjassa, eli aika lailla pohjoisimmassa paikassa, mihin manner-Euroopassa pääsee. Eteläisin on ollut Havaijilla.
Haha!Ei se turistirysä ole pohjoisin vaan se viereinen niemi. Minä kävin siellä ja varmistin suorituksen vielä uimalla pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Norjassa, eli aika lailla pohjoisimmassa paikassa, mihin manner-Euroopassa pääsee. Eteläisin on ollut Havaijilla.
Haha!Ei se turistirysä ole pohjoisin vaan se viereinen niemi. Minä kävin siellä ja varmistin suorituksen vielä uimalla pohjoiseen.
Samainen niemi on myös minun pohjoisin paikka. Floridan Key West eteläisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mistä turistirysästä tuossa tekstissä puhutaan?
Pohjoisessa Berlevåg ja etelässä Eilat.
Huippuvuorten pohjoisosa, 80 leveyspiirin ylitys.
Etiopian eteläosa.
Ylöjärvi on pohjoisin, eteläisin Lempäälä .
Islanti pohjoisin (välilasku) ja Kroatian Dubrovnik eteläisin