Mikä kuvotus mulla onkaan miehenä
Mies oli ottanut astiapyyhkeen nenäliinakseen, kun siihen on kuulemma niin hyvä niistää kovassa nuhassa. Sanoin, että heitä se roskiin käytön jälkeen ja pari muuta valittua sanaa. Nyt minä olen kuulemma päästäni vialla, kun pyyhkeen roskiin heittäsin. Se puhdistuu muka pesukoneessa vallan mainiosti. Mä en tajua miten joku voi edes ajatella astiapyyhettä nenäliinana, yök.
Kommentit (16)
Tee sille miehelle kanakeittoa flunssalääkkeeksi. Eiköhän se mies osaa sen pyyhkeen pestä oikein, laittaa vaan tarpeeksi lämpöä koneeseen.
Käytettiin hän ennenvanhaan kankaisia nenäliinoja kun ei kertakäyttöisiä ollut. Pesu kuumassa ja kaikki on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Käytettiin hän ennenvanhaan kankaisia nenäliinoja kun ei kertakäyttöisiä ollut. Pesu kuumassa ja kaikki on kunnossa.
Haloo! Niillä räkäräteillä ei sentään kuivata ruokia!
No kyllä ne bakteerit ja virukset katoaa pesemällä tarpeeksi kuumassa, eli fyysisesti ihan puhtaaksi tulee. Voihan sitä pyyhkiä vaikka persettä sillä, eikä se ole sen likaisempaa. Mielikuvia taas ei voi pyyhkiä pois.
Onko sulla jotenkin huono pyykkikone ettei pese esim. kuudessakympissä pyykkiä?
Minä niistän joskus lapaseen jos ei muutakaan ole saatavilla. Hyi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pestyä jauhelihaako sä sillä kuivaat?
Eihän tässä nyt ole tärkeintä se flunssaisen niistely hantuukiin vaan se, että M I E S on k u v o t t a v a!
Kyllä tarpeeksi kuuma besu hävittää kaikki ne bakteerit.
Kannattaako nyt miehelle olla noin julma? Ällö juttu, mutta ei toista tarvi nolata. Varmaan sai idean kun ennen käytetty kankaisia nenäliinoja. Anna miehen pestä liina ja tehdä sillä mitä haluaa, mutta älä sitten itse käytä keittiössä koska mielikuvana ällöttävä ajatus että se on ollut ihan räässä.
Monesti runkkailen keittiöpyyhkeeseen. Pari kertaa vuodessa kun pesee niin hyvä on.
Hyi kuvottavaa, kuka pyyhkii ruokia astiapyyhkeellä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kangaspyyhkeitä ruokien kuivaamiseen? Miksi?. Riittävän kuuma pesu kyllä tappaa mikrobit.
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi olla kuvottavaa!? Mammathan juo muutenkin *permaa aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halojata halojata halloo vaan. Kai sä olet ymmärtänyt että se keittiöpyyhekin pitää pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi olla kuvottavaa!? Mammathan juo muutenkin *permaa aamupalaksi.
Miten se liittyy pyyhkeisiin? Siinä ei tarvita pyyhettä mihinkään. Ainakaan ruokaista pyyhettä.
Kuka sen kuvotuksen sinulle valitsi? Harvinaisen huono maku sillä ämmällä.