Etäsuhteessa olevat, luuletteko tosiaan että mies ei pane muitakin
Ihan taatusti panee jos on vähänkään sen näköinen että saa.
Ja ei varmasti tunnusta.
T. Etäsuhteessa olevan vakipano
Kommentit (33)
Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.
Mun vakipano on etäsuhteessa.
Tämä sopii hyvin mulle kun en kaipaa parisuhdetta. Vakipanon etäkumppani ei tiedä tästä.
Pettäjä luulee aina, että kaikki muut ihmiset ovat samanlaisia pettäjiä.
Sama mahdollisuus on naisellakin, eivät hekään vältsiin jätä sitä käyttämättä.
Voi olla että yksi kolmesta panee ja kaksi kolmesta ei. Kaikki eivät ole mitään seksiaddikteja, vaan toisille tunteet merkkaavat enemmän. Miehillekin. t. N50
Sun oma kokemus on aika pieni otanta. Ei voi mitenkään yleistää.
Tämä on aina niin suloista. Jos sinä olet jonkun etäsuhteessa olevan miehen vakipano, niin tottakai kaikilla muillakin on vakipano etäsuhteessa. Ymmärrän, että haluaisit olla jotain enemmän, viestisi kielii selvästä mielipahasta. No, vakipano on tietenkin parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä luulee aina, että kaikki muut ihmiset ovat samanlaisia pettäjiä.
Juurikin näin. Mies syytti mua jatkuvasti pettämisestä, vaikka ei olisi koskaan tullut mieleenkään. Itse petti siis. Eikä oltu edes etäsuhteessa,vaan mies kävi kuulemma salilla:)
Vierailija kirjoitti:
Ihan taatusti panee jos on vähänkään sen näköinen että saa.
Ja ei varmasti tunnusta.
T. Etäsuhteessa olevan vakipano
Onko kivaa olla joku pelkkä pano? Ei sillä ukolla varmaan edes ole mitään etäsuhdetta. Ei vaan halua sua oikeaan suhteeseen ja on kehittänyt sulle siksi tuon stoorin sitä oikeaa ootellessa:) Sori, mutta näin se monesti on.
Luulen. Hän on luvannut olla minulle uskollinen elämänsä loppuun saakka. Luotan, että hän pitää lupauksensa. Ilman luottamusta ei ole mitään järkeä olla parisuhteessa. "Syytön kunnes toisin todistetaan".
Jos ihminen on pettääkseen, hän pettää oli sitten etä- tai lähisuhde. Suuri osa ihmisistä ei petä minkäänlaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa k.ilttimies niin ei pane muita.
Mä otin petturin jälkeen, mutta oli niinkin kiltti, ettei jännitykseltään saanut siihen prinssinakkiinsa edes kunnon erektiota. Siihen se sit päättyi. K. miehen kokeilu:) Sorry. N45
En mieti tuollaisia asioita. Mitä se hyödyttää, kun en voi tarkistaa asiaa. Näillä mennään ja katotaan mitä tuleman pitää.
Millä perusteella miehet on automaattisesti pettäjiä? Ei ihmistä niin lujaa vaistot ohjaile että biologialla voisi selittää. Ihmisellä on tunteet ja oma tahto. Jos todella rakastaa toista ja kunnioittaa parisuhdetta, ei petä, oli sitten kyse kummasta sukupuolesta tahansa.
En ainoastaan luule, vaan tiedän että en pane. t. etäsuhteessa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.
Jep. Olen itse kaunis nainen ja uskollinen. Mitä se pärstäkerroin ylipäätään näihin asioihin vaikuttaa. Tuskin kukaan sen vuoksi pettää, että ”saa helposti”. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
En ainoastaan luule, vaan tiedän että en pane. t. etäsuhteessa oleva mies
Täällä toinen kontraindikaatiotapaus: olen elänyt kohta 20 vuotta etäsuhteessa enkä ole kertaakaan sekoillut muiden naisten kanssa (siis ns. pettänyt aviovaimoani). Eikä kaduta...
Kannattaa ottaa k.ilttimies niin ei pane muita.