Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäsuhteessa olevat, luuletteko tosiaan että mies ei pane muitakin

Vierailija
10.01.2019 |

Ihan taatusti panee jos on vähänkään sen näköinen että saa.

Ja ei varmasti tunnusta.

T. Etäsuhteessa olevan vakipano

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä naiiveja naisia. Pinkeä parikymppinen kera ompputissien tulee tarjoamaan itseään, av-mamman mies tietysti kieltäytyy. ;)

Vierailija
22/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa k.ilttimies niin ei pane muita.

Kuule, k.ilttimies ei pane ketään, eikä ole kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.

Jep. Olen itse kaunis nainen ja uskollinen. Mitä se pärstäkerroin ylipäätään näihin asioihin vaikuttaa. Tuskin kukaan sen vuoksi pettää, että ”saa helposti”. Hohhoijaa.

Sama. Mihin komia tarttee rumia akkoja? 

Vierailija
24/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut paljon työkseni ja tehny pitkiäkin projekteja, jopa pariin vuoteen saakka, muissa maissa. Olen käynyt varattuina muiden sängyissä ja varatut naiset ovat kääntäen käyneet minun sängyssäni. Tätä tapahtuu niin paljon nähdäkseni että uskon sen olevan enemmän sääntö kun poikkeus.

Vierailija
25/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vakipano on etäsuhteessa.

Tämä sopii hyvin mulle kun en kaipaa parisuhdetta. Vakipanon etäkumppani ei tiedä tästä.

Just tätä tarkoitin.

Ap

Vierailija
26/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä naiiveja naisia. Pinkeä parikymppinen kera ompputissien tulee tarjoamaan itseään, av-mamman mies tietysti kieltäytyy. ;)

No aivan varmasti kieltäydyn. En harrasta seksiä lasteni ikätovereiden kanssa.

Vierailija
27/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan oli niin etäsuhde, että ei vannottu mitään uskollisuutta, koska kuvittelin ettei ikinä tavata uudelleen. Joten varmaan pani, tein niin itsekin.

Vierailija
28/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja ainaki ne panee

Vierailija
29/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aika totta on.

Varmasti uskollisiakin löytyy mutta ainakin vähänkään mustasukkaiset etäsuhteessa olijat ovat itse pettäneet, mitä kuullu ja myös oma kokemus

Vierailija
30/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pettää. Ei ole niin neropatti etteikö jäisi ennen pitkää kiinni, ja tietää minun myös maksavan samalla mitalla takaisin.

Vierailija
31/33 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.

Jep. Olen itse kaunis nainen ja uskollinen. Mitä se pärstäkerroin ylipäätään näihin asioihin vaikuttaa. Tuskin kukaan sen vuoksi pettää, että ”saa helposti”. Hohhoijaa.

Tosin useimmin pettäjät on niitä jotka saavat helpolla. Ei tuhansien pakkien tunari uskalla pettää sitä ainoaa jonka on saanut, noin karrikoidusti.

Vierailija
32/33 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin useimmin pettäjät on niitä jotka saavat helpolla. Ei tuhansien pakkien tunari uskalla pettää sitä ainoaa jonka on saanut, noin karrikoidusti.

Mun mielestä vähemmän komeat supliikkimiehetkin on 10x ennemmin pettäjiä kuin oikeasti komeat. Eli pärstäkertoimella on ennemminkin vähentävä vaikutus. Ehkä niillä on sen verran itsetunto kunnossa, ettei tarvi pönkittää sitä ap:n kaltaisilla hoidoilla.

Vierailija
33/33 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun etäsuhteeseen luotin ihan 100% mut niin vaan selvis että oli yrittäny iskeä muitakin, vaik vanha ukko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan