Etäsuhteessa olevat, luuletteko tosiaan että mies ei pane muitakin
Ihan taatusti panee jos on vähänkään sen näköinen että saa.
Ja ei varmasti tunnusta.
T. Etäsuhteessa olevan vakipano
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa k.ilttimies niin ei pane muita.
Kuule, k.ilttimies ei pane ketään, eikä ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.
Jep. Olen itse kaunis nainen ja uskollinen. Mitä se pärstäkerroin ylipäätään näihin asioihin vaikuttaa. Tuskin kukaan sen vuoksi pettää, että ”saa helposti”. Hohhoijaa.
Sama. Mihin komia tarttee rumia akkoja?
Olen matkustanut paljon työkseni ja tehny pitkiäkin projekteja, jopa pariin vuoteen saakka, muissa maissa. Olen käynyt varattuina muiden sängyissä ja varatut naiset ovat kääntäen käyneet minun sängyssäni. Tätä tapahtuu niin paljon nähdäkseni että uskon sen olevan enemmän sääntö kun poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Mun vakipano on etäsuhteessa.
Tämä sopii hyvin mulle kun en kaipaa parisuhdetta. Vakipanon etäkumppani ei tiedä tästä.
Just tätä tarkoitin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä naiiveja naisia. Pinkeä parikymppinen kera ompputissien tulee tarjoamaan itseään, av-mamman mies tietysti kieltäytyy. ;)
No aivan varmasti kieltäydyn. En harrasta seksiä lasteni ikätovereiden kanssa.
Joskus aikanaan oli niin etäsuhde, että ei vannottu mitään uskollisuutta, koska kuvittelin ettei ikinä tavata uudelleen. Joten varmaan pani, tein niin itsekin.
Kyllä tuo aika totta on.
Varmasti uskollisiakin löytyy mutta ainakin vähänkään mustasukkaiset etäsuhteessa olijat ovat itse pettäneet, mitä kuullu ja myös oma kokemus
Siinähän pettää. Ei ole niin neropatti etteikö jäisi ennen pitkää kiinni, ja tietää minun myös maksavan samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat. Ottaa päähän kun komeuteen liitetään aina petturin leima, vaikka olisi maailman uskollisin mies.
Jep. Olen itse kaunis nainen ja uskollinen. Mitä se pärstäkerroin ylipäätään näihin asioihin vaikuttaa. Tuskin kukaan sen vuoksi pettää, että ”saa helposti”. Hohhoijaa.
Tosin useimmin pettäjät on niitä jotka saavat helpolla. Ei tuhansien pakkien tunari uskalla pettää sitä ainoaa jonka on saanut, noin karrikoidusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin useimmin pettäjät on niitä jotka saavat helpolla. Ei tuhansien pakkien tunari uskalla pettää sitä ainoaa jonka on saanut, noin karrikoidusti.
Mun mielestä vähemmän komeat supliikkimiehetkin on 10x ennemmin pettäjiä kuin oikeasti komeat. Eli pärstäkertoimella on ennemminkin vähentävä vaikutus. Ehkä niillä on sen verran itsetunto kunnossa, ettei tarvi pönkittää sitä ap:n kaltaisilla hoidoilla.
No mun etäsuhteeseen luotin ihan 100% mut niin vaan selvis että oli yrittäny iskeä muitakin, vaik vanha ukko
Onpas täällä naiiveja naisia. Pinkeä parikymppinen kera ompputissien tulee tarjoamaan itseään, av-mamman mies tietysti kieltäytyy. ;)