Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on Masentava maa.

Vierailija
10.01.2019 |

En vaa enää jaksa asua suomes. Melkein aina pilvistä ja liian pimeää. Ei kunnon kesää ja ihmiset juoppoja ja sekopäitä. Tylsää kun on vaan metsää. Tai siis 95% on metsää. Onko täällä muita jotka on suunnittelemassa pois muuttoa suomesta. Itse olen suunnitellut irlantiin

muuttoa. Toinen vaihtoehto olisi Lontoo.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa Australiaan, jos on mahdollisuus saada viisumi.

Vierailija
22/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on ihan hyvä käydä katsomassa löytyykö sulle jostain vähemmän masentava maa. Jos Brittejä harkitset niin veikkaisin että jonkin ajan päästä muistat Suomen aurinkoisena paikkana....

Sä ooot selkeeesti käynyyt sielllä ja vaikutuksenn huomaa edellleeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä hieno maa. Tämä AV-landia on taas ihan hanurista. 

Vierailija
24/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:ta ahdistaa suomalaisten juoppous. Ratkaisuna hän aikoo muuttaa Irlantiin kaikista maailman paikoista.

Mulla on sulle AP huonoja uutisia. :D :D :D

Nii?

Irlantilaiset ovat kuuluisia alkoholi-ongelmistaan.

Vierailija
25/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta polvillleen ja moottorisahallaaa aaaaaaahh.

Vierailija
26/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATM

Vierailija
27/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset pakenee ulkomaille.

Vierailija
28/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menee kaikki huonompaan suuntaa ja siihen päälle vielä p*ska ilmasto. Kuka tänne enää kohta jää ellei ei ole pakko?

Vierailija
29/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaa enää jaksa asua suomes. Melkein aina pilvistä ja liian pimeää. Ei kunnon kesää ja ihmiset juoppoja ja sekopäitä. Tylsää kun on vaan metsää. Tai siis 95% on metsää. Onko täällä muita jotka on suunnittelemassa pois muuttoa suomesta. Itse olen suunnitellut irlantiin

muuttoa. Toinen vaihtoehto olisi Lontoo.

Kun on pimeää, sytytä valo. Kesä on ihana, vaikka lyhyt. Jos on kylmää, pue kunnolla lämpimiä vaatteita. Jos joku juo, pysy itse raittiina. Täällä yksi raitis.

Vierailija
30/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat Lontooseen muuttaa,  niin oletkohan kuullut sanaa brexit ?

Vierailija
31/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa on. Aina sataa. Aina vaan pimeetä. Kaikkilla vaan samaa metsää, metsää ja välillä näkee vaan juoppoja ja taas pimeää ja sadetta ja taas juoppoja. Ja kun hetken helpottaa niin sekopäitä kaikki.

Vierailija
32/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää nähnyt kirjoitti:

Jos meinaat Lontooseen muuttaa,  niin oletkohan kuullut sanaa brexit ?

Niin no toisilla saattaa olla hyvä koulutus/ammatti ja rahaa. Niiden avulla kyllä pääsee muuttamaan.

Vierailija
33/45 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää, miten joku haluaa muuttaa englantiin. Eikö se ole masentava maa nr 1? Kaikki niin vanhanaikaista yms...

En edes asu Suomessa mutta jos täältä Keski-Euroopasta olis pakko lähteä niin kyllä mä mielummin Suomeen muuttaisin kuin Englantiin.

Vierailija
34/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Saksaan muutin viime keväänä. Ei ole ikävä takaisin. Täällä huomattavasti rennompaa.

Vierailija
35/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paennut Suomen talvea ulkomaille kaakkoisaasiaan 4 kuukaudeksi jo 17 v ajan. Urakkatoita sit Suomen jaksoilla.

Vierailija
36/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Saksaan muutin viime keväänä. Ei ole ikävä takaisin. Täällä huomattavasti rennompaa.

Aivan varmasti saksassa on rennompaa. Siellä saa laillisesti sitä mitä ei saa sanoa tällä palstalla.

Vierailija
37/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Suomi sellainen lämmin, kodikas, turvallinen, pullantuoksuinen äitiamma, joka halii ja ratkoo kaikki pulmat, puhaltaa pipit ja pahat mielet ja hyssyttää uneen.

Laulaa auringon loistamaan. Antaa kaikkien olla vaan ja kölliä.

Sellainen, kun vain olisi tämä Suomi.

Vierailija
38/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Suomi sellainen lämmin, kodikas, turvallinen, pullantuoksuinen äitiamma, joka halii ja ratkoo kaikki pulmat, puhaltaa pipit ja pahat mielet ja hyssyttää uneen.

Laulaa auringon loistamaan. Antaa kaikkien olla vaan ja kölliä.

Sellainen, kun vain olisi tämä Suomi.

Mutta ei.

Kylmä, tyly, välinpitämätön ja luiseva haahka, joka vaatii menemään töihin joka säällä ja hankkimaan itse elantonsa.

Ei päästä eläkkeelle eikä anna lapselleen sairauslomaakaan saati anna olla rennosti ja käyttää laillisesti mitä tahtookaan ihminen.

Vaatii maksun kaikesta ja perii saatavansa.

Semmoinen se on Suomineito, masokistien onnela.

Vierailija
39/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutin pois Suomesta jo 25 vuotta sitten, enkä ole katunut enkä takaisin haikaillut.

Vierailija
40/45 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muutin pois Suomesta jo 25 vuotta sitten, enkä ole katunut enkä takaisin haikaillut.

Onnea sinne. Itse olen tyytyväinen Suomeen. Enkä muuttaisi täältä mihinkään. Suomi on hyvä maa meille suomalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi