Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on Masentava maa.

Vierailija
10.01.2019 |

En vaa enää jaksa asua suomes. Melkein aina pilvistä ja liian pimeää. Ei kunnon kesää ja ihmiset juoppoja ja sekopäitä. Tylsää kun on vaan metsää. Tai siis 95% on metsää. Onko täällä muita jotka on suunnittelemassa pois muuttoa suomesta. Itse olen suunnitellut irlantiin

muuttoa. Toinen vaihtoehto olisi Lontoo.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei täällä kyllä iilman mielialalääkkeitä pärjää.

Vierailija
2/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi absolutisti, eivät kaikki suinkaan ole juoppoja. Kuulostaa siltä, että olet hakeutunut väärään seuraan.Metsä on parasta Suomessa, mutta toki täältä löytyy myös paljon muuta. On hienoa, että olet päättänyt muuttaa pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotterdamista tarjottiin töitä. Edellinen pesti oli kolme vuotta. Vaimo ja lapsi pitäisi jäisi Suomeen, joten valinta ei ole helppo.

Vierailija
4/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseen nyt ei kannata muuttaa. Sateista, sumuista, talvella stnan pimeää. Lisäksi t****smin uhka ja Brexit. Tokio on mahtava, itse aion muuttaa sinne. 

Vierailija
5/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontooseen nyt ei kannata muuttaa. Sateista, sumuista, talvella stnan pimeää. Lisäksi t****smin uhka ja Brexit. Tokio on mahtava, itse aion muuttaa sinne. 

Tokio on minusta erittäin ruma kaupunki. Vaikka siisti ja turvallinen onkin. En ikinä muuttaisi sinne. Harva myös ymmärtää englantia.

Vierailija
6/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ihminen on onnellinen olosuhteista huolimatta.

Vierailija
7/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät alkaa parin kuukauden päästä sitten helpottaa.

Vierailija
8/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen ihminen on onnellinen olosuhteista huolimatta.

Minä olen samaa mieltä, kyllä ne ihmisten perus "asenneongelmat" aina seuraa perässä, olkoon sitten missä tahansa. Ihminen ei ole yleensä koskaan tyytyväinen siihen mitä on. Älkää nyt suuttuko, puhun nyt lähinnä omasta itsestäni. Tässä on oppimisen paikka itselläni.

Vierailija
9/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, Suomi on henkisesti todella ikävä maa.

Vierailija
10/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta ahdistaa suomalaisten juoppous. Ratkaisuna hän aikoo muuttaa Irlantiin kaikista maailman paikoista.

Mulla on sulle AP huonoja uutisia. :D :D :D

Vierailija
11/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:ta ahdistaa suomalaisten juoppous. Ratkaisuna hän aikoo muuttaa Irlantiin kaikista maailman paikoista.

Mulla on sulle AP huonoja uutisia. :D :D :D

Nii?

Vierailija
12/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maan kokoinen betonilähiökö sitten on parempi, kuin metsä? Muuta Kouvolaan 

Vierailija
13/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just äsken koiran kanssa päivälenkillä. Vuorokauden nk sininen hetki. Maisema todella kaunis, lampi jäässä ja puiden oksilla paljon lunta. Yhtään juoppoakaan ei tullut vastaan. Viime kesä oli ehkä mielestäsi "kunnon kesä", mutta mulle oli jo pikkasen liian kuumaa. Pidän enemmän viileämmistä kesistä.

Vierailija
14/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ehhkä kiinnostaisi käydä luennnoilla kuuntelemassa konsulttteja ja start up yritysssskokemuksista kerovia.

Vierailija
15/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ehhkä kiinnostaisi käydä luennnoilla kuuntelemassa konsulttteja ja start up yritysssskokemuksista kerovia.

Luuulen että meiiidän tuliisi olla eneeemmän optimistisempiaaa ja järkevällä tavallla hulllumpia.

Vierailija
16/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuulen että meiiidän tuliisi olla eneeemmän optimistisempiaaa ja järkevällä tavallla hulllumpia.

"Järkevämmälllä tavalla hulllumpia" rohkeempiiia hulluttelijoita.

Vierailija
17/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eii kukaan esim käytä palveluuita siiiksi että se oli yhtäää hänen tylsän elämääänsä kansssa.

Vierailija
18/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eii kukaan esim käytä palveluuita siiiksi että se oli yhtäää hänen tylsän elämääänsä kansssa.

Se miiksi ihmiineeen käyttäää on se etttä haluaaa piristäää arkeansaa.

Vierailija
19/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miiksi ihmiineeen käyttäää on se etttä haluaaa piristäää arkeansaa.

Tai haluuua ikimuuistooisia kokemuksiaa joiden pariiiin tahtooo aina palaata yhä uuudelleen ja udeeelleen.

Vierailija
20/45 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on ihan hyvä käydä katsomassa löytyykö sulle jostain vähemmän masentava maa. Jos Brittejä harkitset niin veikkaisin että jonkin ajan päästä muistat Suomen aurinkoisena paikkana....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan