Suomi on Masentava maa.
En vaa enää jaksa asua suomes. Melkein aina pilvistä ja liian pimeää. Ei kunnon kesää ja ihmiset juoppoja ja sekopäitä. Tylsää kun on vaan metsää. Tai siis 95% on metsää. Onko täällä muita jotka on suunnittelemassa pois muuttoa suomesta. Itse olen suunnitellut irlantiin
muuttoa. Toinen vaihtoehto olisi Lontoo.
Kommentit (45)
Täällä yksi absolutisti, eivät kaikki suinkaan ole juoppoja. Kuulostaa siltä, että olet hakeutunut väärään seuraan.Metsä on parasta Suomessa, mutta toki täältä löytyy myös paljon muuta. On hienoa, että olet päättänyt muuttaa pois :)
Rotterdamista tarjottiin töitä. Edellinen pesti oli kolme vuotta. Vaimo ja lapsi pitäisi jäisi Suomeen, joten valinta ei ole helppo.
Lontooseen nyt ei kannata muuttaa. Sateista, sumuista, talvella stnan pimeää. Lisäksi t****smin uhka ja Brexit. Tokio on mahtava, itse aion muuttaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Lontooseen nyt ei kannata muuttaa. Sateista, sumuista, talvella stnan pimeää. Lisäksi t****smin uhka ja Brexit. Tokio on mahtava, itse aion muuttaa sinne.
Tokio on minusta erittäin ruma kaupunki. Vaikka siisti ja turvallinen onkin. En ikinä muuttaisi sinne. Harva myös ymmärtää englantia.
Onnellinen ihminen on onnellinen olosuhteista huolimatta.
Kevät alkaa parin kuukauden päästä sitten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen ihminen on onnellinen olosuhteista huolimatta.
Minä olen samaa mieltä, kyllä ne ihmisten perus "asenneongelmat" aina seuraa perässä, olkoon sitten missä tahansa. Ihminen ei ole yleensä koskaan tyytyväinen siihen mitä on. Älkää nyt suuttuko, puhun nyt lähinnä omasta itsestäni. Tässä on oppimisen paikka itselläni.
Samaa mieltä, Suomi on henkisesti todella ikävä maa.
AP:ta ahdistaa suomalaisten juoppous. Ratkaisuna hän aikoo muuttaa Irlantiin kaikista maailman paikoista.
Mulla on sulle AP huonoja uutisia. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
AP:ta ahdistaa suomalaisten juoppous. Ratkaisuna hän aikoo muuttaa Irlantiin kaikista maailman paikoista.
Mulla on sulle AP huonoja uutisia. :D :D :D
Nii?
Joku maan kokoinen betonilähiökö sitten on parempi, kuin metsä? Muuta Kouvolaan
Kävin just äsken koiran kanssa päivälenkillä. Vuorokauden nk sininen hetki. Maisema todella kaunis, lampi jäässä ja puiden oksilla paljon lunta. Yhtään juoppoakaan ei tullut vastaan. Viime kesä oli ehkä mielestäsi "kunnon kesä", mutta mulle oli jo pikkasen liian kuumaa. Pidän enemmän viileämmistä kesistä.
Itseä ehhkä kiinnostaisi käydä luennnoilla kuuntelemassa konsulttteja ja start up yritysssskokemuksista kerovia.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ehhkä kiinnostaisi käydä luennnoilla kuuntelemassa konsulttteja ja start up yritysssskokemuksista kerovia.
Luuulen että meiiidän tuliisi olla eneeemmän optimistisempiaaa ja järkevällä tavallla hulllumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuulen että meiiidän tuliisi olla eneeemmän optimistisempiaaa ja järkevällä tavallla hulllumpia.
"Järkevämmälllä tavalla hulllumpia" rohkeempiiia hulluttelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eii kukaan esim käytä palveluuita siiiksi että se oli yhtäää hänen tylsän elämääänsä kansssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eii kukaan esim käytä palveluuita siiiksi että se oli yhtäää hänen tylsän elämääänsä kansssa.
Se miiksi ihmiineeen käyttäää on se etttä haluaaa piristäää arkeansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miiksi ihmiineeen käyttäää on se etttä haluaaa piristäää arkeansaa.
Tai haluuua ikimuuistooisia kokemuksiaa joiden pariiiin tahtooo aina palaata yhä uuudelleen ja udeeelleen.
Sun on ihan hyvä käydä katsomassa löytyykö sulle jostain vähemmän masentava maa. Jos Brittejä harkitset niin veikkaisin että jonkin ajan päästä muistat Suomen aurinkoisena paikkana....
Joo ei täällä kyllä iilman mielialalääkkeitä pärjää.