Olen ehkä niuho tai jotain, mutta ärsyttää nuo miehen sukulaiset toisinaan...
Miehen serkku tuossa soitti ja pyysi miestäni viemään 18-vuotiaan lapsensa rautatieasemalle, kun olivat itse ottaneet viiniä ruualla, eivätkä voineet ajaa. Asuvat alle puolen kilsan päässä, eikä asemalle ole kuin kolmisen kilsaa, ettei tuosta nyt suurta vaivaa ollut. Mutta periaatteessa ärsyttää. Ei minulla tulisi mieleeni soittaa heile, kun tarvitsen kyytiä esim. baariin lähtiessäni tms. Silloin soitan taksin ja maksan siitä! Mutta sen sijaan he kehtaavat soittaa äitienpäivänä miehen kuskiksi! Ja mies ei tietenkään kehtaa kieltäytyä.
En tiedä, olenko sitten jotenkin niuho, mutta ärsyttää!!!
Kommentit (2)
Eihän tämä nyt suinkaan koko päivää pilaa, ei aikaa mene paljonkaan. Mutta periaate vain ärsyttää, kun on tuo perhe kyseessä. Tulevat, silloin harvoin kun tulevat, yleensä ruoka-aikaan ja odottavat selvästi tarjoilua. Meitä tai miehen vanhempia ei taas kutsuta heille koskaan. Mutta toisaalta kyllä ovat tarjonneet apua remonteissa yms. Ei vaan pyydetä heiltä, kun eivät ole niin hyviä tuttuja, että viitsittäis vaivata. Mutta heitä se ei tunnu estävän...
Tietysti olisi ollut kohteliasta kysyä vaikka etukäteen.
Mutta tuskin teillä on päivä pilalla. Vai onko? Kauan aikaa tämä kuskaaminen vei? Tuskin kovin montaa minuuttia...