Pystyykö teiden poikkis potkaisemaan ilman vauhtia oven yläkarmiin
Mun pystyy, ja on potkaissut hyppypotkulla kattoon yksissä pileissä kun joku randomi tyypi alkoi mulle aukomaan niin poikkis juoksi eteiseen ja potkisi kattoon. Tyyppi meni ihan valkoiseksi:D
Kommentit (29)
Ei taida pystyä? Pitäiskin kysyä on ko se yrittänyt uudelleen kun kerran yritti ja kävi huonosti yksissä juhlissa. Tai siis ei yltänyt ja sit kaatui lattialle.
Joko on kaikki pihakoivut potkittu poikki ja valkonaamaiset naapurit muuttaneet pois?
Rottwayleri on irti pihalla ja Johan kurkkii valkoisena verhojen raosta.
🇺🇦🇮🇱
En tiedä, en ole kysynyt. Pystyn nimittäin itse enkä tarvitse miestä siihen.
Joo. Ja pystyy myös juoksemaan teiden poikki.
En itse koskaan ole pystynyt, mutta olen saanut lähes riittävästi pillua siitäkin huolimatta.
Pihakoivutkin ovat kunnossa.
Teinipojilla on poikkiksia nykyään. Ainoastaan toiset teinipojat ihailevat tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojilla on poikkiksia nykyään. Ainoastaan toiset teinipojat ihailevat tuollaista.
😂😂
Meillä tyttis imaisee aina auton pakoputken kautta käyntiin. Talon muut äijät tsiikaa niin kateellisina.
Ei se oo niin lapsellinen että tarvis ovia potkia.
Meitin loikkis pystyy leipomaan kalakukon päällään seisten.
Hihi. Hihi.
Onko teiden poikkis jotain sukua teiden ritarille?
Suhiseeko ap:n kuviteltu poikkis myös?
Vierailija kirjoitti:
Suhiseeko ap:n kuviteltu poikkis myös?
On varmaan näitä mummonpotkijoita.
Minun poikkis potkaisee sillä kolmannella jalallaan aina sisään tullessaan minun lemmenliiterini oven yläreunaan - on se vaan niin hurja poika!
T: tyttis
Minulla ei ole ikinä poikkista ollutkaan, ja puolisoni kävelee mieluummin lattialla kuin katossa.
Mun poikkis potkaisi kerran kurkipotkulla jalkapallomaalin yläriman poikki. Se oli vetänyt ison kossun kerralla lärviin niin sen piti alkaa vähän uhoamaan karatetaidoilla.
Ei. Pystyyks sun poikkis istumaan 130 asteisessa saunassa 20 min ja vettä heitetään kiukaalle litra per minuutti?