Mistä ulkonäköön tms liittyvästä asiasta sinua on kehuttu
Vaikka itse et tuota ominaisuuttasi ole erityisesti kummoisena pitänyt.
Kommentit (9)
Monesta on kehuttu mutta vastaus kysymykseen on huonosta ihosta. Mies sanoi että se tuo karismaa ja luonnetta ulkonäköön. En voi ymmärtää mutta mukava oli kuulla. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Silmistä ja isosta takapuolesta yhdistettynä hoikkaan vyötäröön eniten. Toki tiedostan nuo itsekin, kun olen terveellä itsetunnolla varustettu.
Lue otsikon kysymys uudelleen
Täydellinen takapuoli (omasta mielestä liian iso) ja poikkeuksellisen pehmeä iho.
Joku nuoruuden poikaystävä tästä mainitsi, mutta exäni ei sanonut koskaan (25 vuotta yhdessä). Nyt uusi mies tästä vähän väliä sanoo ja ole nyt kohta 50v
On kyllä kehuttu milloin mistäkin, mutta tässä yllättävimpien kehujen top 4:
Kauniit hampaat, iloiset silmät, ihanat hiukset, todella hyvä iho.
Omasta mielestä olen kaikkien noiden osalta erittäin keskiverto. Ihoani on kehuttu erityisesti sen jälkeen, kun lopetin meikkaamisen puolitoista vuotta sitten. Kun täälläkin puhutaan aina siitä, että naiset näyttävät kalpeilta, sairailta tai väsyneiltä, jos ei ole yhtään meikkiä.
Ehkä nämä ihmiset näkevät minussa jotain sellaista, mitä en näe itse.
Hiuksista, hampaista, silmistä, tisseistä, tuoksusta, siroista nilkoista ja pehmeästä ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista, hampaista, silmistä, tisseistä, tuoksusta, siroista nilkoista ja pehmeästä ihosta.
Vaikka itse et noita ominaisuuksiasi ole erityisesti kummoisena pitänyt, niinkö? Ei tässä kysytty mistä kaikesta on kehuttu 😂
Silmistä kehuttu pari kertaa kauan sitten.
Nenä on ok.
Muista yksityiskohdista haukuttu.
Ai niin, kerran kehuttiin hiuksia.
Siinäpä ne.
Takanani saunaan astellut nainen tokaisi että "sulla on urheilijan runko". Taisi olla ensimmäinen positiivinen kommentti elämässäni ulkonäköön tai kroppaan liittyen, olin about 32 kun tämä tapahtui. M38.
Silmistä ja isosta takapuolesta yhdistettynä hoikkaan vyötäröön eniten. Toki tiedostan nuo itsekin, kun olen terveellä itsetunnolla varustettu.