Typerä ja rehellinen väärässä paikassa.
En vieläkään tajua miksi olin niin typerä.
Eli olen ollut eräällä työnhakukurssila, josta sitten tuossa viime viikolla ohjaaja antoi palautteita (lahden kesken), ja minulle hän totesi, että vaikutan introvertilta, ja että en juurikaan juttele ja ole sosiaalinen muiden kanssa.
Ja minä sitten menen hölmöyksissäni myöntämään kaiken ja olevani samaa mieltä , vaikka kuka tahansä järkevä ja normaali ihminen olisi kieltänyt kaiken, ja todennut, ettei hänen sosiaalisuudessaan ole mitään vikaa.
Kommentit (5)
Typerää on valehdella, tai esittää olevansa jotain muuta kuin on.
Itse olisin sanonut että vai niin ja ehkä kysynyt mikä oli pointti 😂
Itse kun en mahdu mihinkään lokeroon ja mielestäni tuolloinen ei ole mikään ilmoituksen arvoinen adia etenkään jos se ei vaikuta omaan työn laatuun.
Introverttiydessä ei ole mitään vikaa, se on vain luonteenpiirre. Moniin työpaikkoihin haetaan juuri introverttiä, se pitää vain esittää oikein hakemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajua miksi olin niin typerä.
Eli olen ollut eräällä työnhakukurssila, josta sitten tuossa viime viikolla ohjaaja antoi palautteita (lahden kesken), ja minulle hän totesi, että vaikutan introvertilta, ja että en juurikaan juttele ja ole sosiaalinen muiden kanssa.
Ja minä sitten menen hölmöyksissäni myöntämään kaiken ja olevani samaa mieltä , vaikka kuka tahansä järkevä ja normaali ihminen olisi kieltänyt kaiken, ja todennut, ettei hänen sosiaalisuudessaan ole mitään vikaa.
olisiko sinulla sitten ollut antaa esimerkkejä tilanteista, joissa olet ollut sosiaalinen ja jutellut muiden kanssa?
Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä susta jollain kurssilla sanotaan ja myönnätkö sä sen vai et?
mitä väliä jossain työnhakukurssilla?