Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Ikis? Tässä on aito ja alkuperäinen Ikis. (En siis minä itse)

Vierailija
09.01.2019 |

"Vierailija
11.09.2013 klo 18:13
Mitäs sä olet aikonut tehdä nykyiselle miehellesi jos sw exä päättää tulla takaisin? Siis jos nuo molemmat ovat sun ketjujasi? Toisessa niistä väität olevasi onnellisesti naimisissa...

No ei sitä kaikkea kehtaa tänne kirjoittaa, pakko vähän muutella faktoja. Tosin eipä sillä, se akkakin lukee tätä palstaa joten olen jo jäänyt kiinni tästä kirjoittelusta ja minulle on siitä monet kerrat sanottu. Että terkkuja vaan sulle, et sä vaan voi tehdä tälle mun kirjoittelulle mitään. Tuskin kukaan muu kuin asianosaiset voivat näistä itseään tunnistaa...?

Oli miten oli, tilanne on kuitenkin tämä. Mieheni kihlattu on häntä 12v nuorempi. Olen ollut kihloissa ja avioliittokin oli hyvin lähellä, kunnes mies aloitti tämän leikkinsä. Minulla ja miehellä on 3 yhteistä lasta, minulla on yksi yhteinen tämän kihlattuni kanssa. Äidiksi tulin alle 20-vuotiaana, kyllä, mutta olen aina ollut ikäisekseni hyvin kypsä. Minulla EI OLE MT-ONGELMIA!

33 on oikeilla linjoilla. Paitsi että minä ja mies emme anna periksi, vaan vaikeuksien kautta voittoon. Ja voitto on lähellä kun häätkin ovat molemmilla peruuntuneet.

AP."

Eli tästä selviää se alkuperäinen tarina, olisi kiva jos näin vuosien jälkeen oikea Ikis tulisi kertomaan miten kävi, tai tämä ukon nyxä. Kuka on kenenkä kanssa nykyään, vai onko kukaan enää yhdessä.
Tämä nykyinen hullu joka haukkuu parikymppisiä lapsiksi on joku ihan muu hullu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi