Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suhde esimiehen kanssa väärin?

Vierailija
09.01.2019 |

Niin, mitä olette mieltä? Itsellä on kovaa vauhtia kehittymässä suhde esimieheni kanssa. En oo osannut ajatella sitä kovin pahana asiana, mutta kun kerroin viikonloppuna kahdelle kaverilleni asiasta, he tuntuivat näkevän asian ihan toisin ja itseäkin alkoi sitten mietityttää. En halua mitään ongelmia töissä asian suhteen, mutta en halua mitään ikuista kaksoiselämääkään elää. Tähän asti on pidetty matalaa profiilia ja se on ollut ihan fine, mutta ajan ja suhteen kehittymisen myötä tahdon pystyä avoimeen ja rehelliseen eli ns.normaaliin yhdessäoloon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö siirtymään samassa firmassa toiselle osastolle? Se ei näytä oikein hyvältä, että esimies ja alainen seurustelevat. Voi tulla epäilyjä suosimisesta ja sen sellaisesta.

Ei tuo automaattisesti, muuttumattomasti ja ikuisesti moraalisesti väärinkään ole, mutta monissa firmoissa on käytäntönä että esimiehen ja alaisen seurustelusuhde tarkoittaa että se esimies-alainen suhde täytyy purkaa jollain keinolla.

Vierailija
2/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö siirtymään samassa firmassa toiselle osastolle? Se ei näytä oikein hyvältä, että esimies ja alainen seurustelevat. Voi tulla epäilyjä suosimisesta ja sen sellaisesta.

Ei tuo automaattisesti, muuttumattomasti ja ikuisesti moraalisesti väärinkään ole, mutta monissa firmoissa on käytäntönä että esimiehen ja alaisen seurustelusuhde tarkoittaa että se esimies-alainen suhde täytyy purkaa jollain keinolla.

Laiton käytäntö, koska ei se kuulu työnantajalle tippaakaan, kenen kanssa kukakin viettää vapaa-aikaansa. Suhde saa vaikuttaa työnkuvaan vain siinä tapauksessa, että se vaikuttaa työntekoon. Mitkään epäilykset toisen suosimisesta tms. ei riitä vaan siihen vaaditaan näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ellei vaikuta työntekoon tmv. 7 vuotta sitten minäkin rakastuin esimieheeni ja onnellisesti yhdessä ollaan edelleen. Noin 5 ensinmäistä vuotta oltiin myös alainen ja esimies, nykyään olen eri työpaikassa, koska halusin vaihtelua ja uutta kokemusta. Työpaikan vaihto ei liittynyt seurusteluumme siis mitenkään.

Vierailija
4/6 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esimies on mun aviomies.

Ite pyysi mua töihin..

Vierailija
5/6 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun se suhde karahtaa kiville? Mitenkäs mukava sitten on kummallakaan töissä.? Tai kun muut saavat tietää ja ryhtyvät kyyläämään ja puhumaan pahaa selän takana.? Omasta kuormasta ei syödä, niin se vaan menee.

Vierailija
6/6 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun se suhde karahtaa kiville? Mitenkäs mukava sitten on kummallakaan töissä.? Tai kun muut saavat tietää ja ryhtyvät kyyläämään ja puhumaan pahaa selän takana.? Omasta kuormasta ei syödä, niin se vaan menee.

En tiedä sinusta, mutta minä en priorisoisi työtä niin korkealle, että pitäisin tuota kovinkaan kauheana riskinä. Pahempaa se on, että menettää mahdollisuuden rakkauteen. Ja minulle ura sentään on todella tärkeä, mutta minäkin käyn silti lopulta töissä vain vapaa-aikani mahdollistamisen tähden...