Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä tulee yhä uudelleen vastaan entinen kiinnostava mätsi...

Vierailija
09.01.2019 |

Pari kertaa mätsätty, mutta kumpikaan ei aloita keskustelua ja olen siis poistanut hänet ja jatkanut tinderöintiä. No, sama ihana jannu olis tinderissä.. ja tottakai kiinnostaisi tuleeko mätsi, mutta mitäs sitten jos tulee.. ihan tosi kivoja kuvia itsestään laittanut, mutta en todella halua säheltää mitään tyhmää. Nyt av apuun, mitä sanoo parviäly mitä tilanteelle tehdä, kiinnostua vai dumpata?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tulee vielä mätsi, niin aloita keskustelu, siitähän sen näkee kuinka käy.

Vierailija
2/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee matchi, niin reippaasti vaan viestiä. Esim: Läheks paneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Todella paha sanoa mitään. Paha sanoa mitään. On vaikea sanoa mitään.

Vierailija
4/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on matchata jollei aloita keskustelua? Tuntuu jotenkin hyvin lapselliselta kummankin touhu.

Vierailija
5/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse halusit viedä poliisille. Mikä nyt sitten on? Sinun puolestasi tekemässä asian ja taas suututaan. Voi elämän kevät jo.

Vierailija
6/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse halusit viedä poliisille. Mikä nyt sitten on? Sinun puolestasi tekemässä asian ja taas suututaan. Voi elämän kevät jo.

Kysytään myös muilta samantien todisteita vaarallisuudestani. Heillä niitä on.

Sitähän te ootte vailla.

Vierailija
7/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööö.. voijjee mitä vastauksia... tällä ap:llä nyt mielessä vähän pitkäkestoisempi juttu...

Vierailija
8/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän te ootte vailla.

1 vs tusina muuta

Kenellä on enemmän rohkeutta loppupeleissä?

Vierailija
9/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekste molemmat oo siellä tinderissä nimenomaan sen takia, että sutinaa löytys?

Vierailija
10/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen odottanut, että miehen on laitettava eka viesti, mutta tähän asti se on tuonut vaan vonkaajia. Ehkä itse on sitten toimittava... Ap

Vierailija
11/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän te ootte vailla.

1 vs tusina muuta

Joo katkaisen asian nyt tähän, jos ei kerta keskustelu auta mitään. Poliisi sitten keksii mikä on järkevintä mun kohdalla. Olen sitten kriisipalveluhelvettiin kanssa yhteyksissä. Päättäkää kumpi ekana.

Vierailija
12/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän te ootte vailla.

1 vs tusina muuta

Joo katkaisen asian nyt tähän, jos ei kerta keskustelu auta mitään. Poliisi sitten keksii mikä on järkevintä mun kohdalla. Olen sitten kriisipalveluhelvettiin kanssa yhteyksissä. Päättäkää kumpi ekana.

Jees, rauhaa sulle hei!

Ap

Vierailija
13/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen odottanut, että miehen on laitettava eka viesti, mutta tähän asti se on tuonut vaan vonkaajia. Ehkä itse on sitten toimittava... Ap

Jos nyt on kaksi ihmistä hakemassa jotain, niin kai se nyt on ihan sama kumpi keskustelun aloittaa. Miksi sun pitäisi ajatella itseäsi jonain saaliina mitä mies tavoittelee?

Vierailija
14/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todelllakaan pidä ajatella saaliina. Ajattelin, että aktiivisuus liittyy kiinnostukseen ja siihen, että mies ei ole vässykkä.. mutta hmm. Voin nyt haastaa itseäni olemaan aktiivinen myös Tindussa.

Ap

Vierailija
15/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todelllakaan pidä ajatella saaliina. Ajattelin, että aktiivisuus liittyy kiinnostukseen ja siihen, että mies ei ole vässykkä.. mutta hmm. Voin nyt haastaa itseäni olemaan aktiivinen myös Tindussa.

Ap

Aktiivisuus liittyy kiinnostukseen..mutta vain miehen osalta? Oletko jotenkin typerä?

Vierailija
16/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella ole typerä, ihminen voi suojata sydäntään näillä ajatuksilla, mutta lopultahan ne rajoittaa.... Että ajattelun vapautta meille kaikille! Myös sinulle nähdä asioita monipuolisesti.

Vierailija
17/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tullu mätsiä jos deitti tulee uudelleen ja uudelleen valittavaksi? En uskalla antaa kumpaakaan vastausta.. minulla ei ole maksullista Tindua. Näkeekö mies jos olen hänet taas valinnut..?

Ap

Vierailija
18/18 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todella ole typerä, ihminen voi suojata sydäntään näillä ajatuksilla, mutta lopultahan ne rajoittaa.... Että ajattelun vapautta meille kaikille! Myös sinulle nähdä asioita monipuolisesti.

No et kai sä nyt ekaksi viestiksi mitään rakkaudentunnustuksia ole laittamassa. vaan, et hei mitä kuuluu. En tosiaan ymmärrä sinun ajatuksiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä