Onkohan mulla korvatulehdus :(
Eilen illalla alkoi kurkkukipu joka ollut tänään höttöinen limapiikkimatto nielussa ja oikeanpuoleinen korva on kipeä, sellaista inhaa särkyä ja kipua plus paineentunnetta, epämukavuus ja kivun nro asteikolla 1-5 about 2-3.
Huokaus😕
Kommentit (9)
Mullakin on korvatulehdus, olisikohan liikkeellä?. T. Aikuinen
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Ota särkylääkettä, lepää muutama päivä ja juo viileitä juomia. On se kumma, kun aikuiset ei enää pientä flunssaakaan osaa hoitaa itse. Varmaan heti huomenna juokset lääkärille.
Olet vauvan huono puoli. Voitko lopettaa käymästä täällä?
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Ota särkylääkettä, lepää muutama päivä ja juo viileitä juomia. On se kumma, kun aikuiset ei enää pientä flunssaakaan osaa hoitaa itse. Varmaan heti huomenna juokset lääkärille.
Helpottiko?
Voisin juostakin työterveyteen, koska varsinkaan vkonloppuna ei Peijas jonotuksineen huvita. Toisekseen olen pöpörikkaassa työympäristössä (tällä hetkellä menuussa mm vatsatautia, silmätulehdusta, angiinaa, influenssaa jne) jossa ei jaksa jos ei terve ole eikä asiakkaatkaan siitä kiitosta antaisi. Mutta ällös huoli, en ole palstalla kritisoimasi "saikuttaja" enkä vielä huomenna lääkäriinkään astele ellei sitten yö mene oireiden vuoksi pipariksi eikä kuume nouse. Kuume voisi olla merkki ab-kuurin tarpeesta koska tämä korva, toiv siihe ei kuitenkaan mennä. Ed kuurini oli 4v sitten.
Mukavaa illanjatkoa sulle ja pysyhän terveenä!
Ap
Yksityinen korvalääkäri kiittää asiakkaasta!
Kurkkukipuhan lähes aina säteilee korvaan.
Tulehtunut korva on kyllä yleensä ihan tosi kipeä, ei siinä paljon tarvitse arvailla, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tulehtunut korva on kyllä yleensä ihan tosi kipeä, ei siinä paljon tarvitse arvailla, mistä on kyse.
Ei välttämättä. Itselläni korvatulehdus oireili niin, että korva oli tukkoisen tuntuinen ja humisi ja kuulo meni huonoksi. Ei ollut lainkaan kipeä.