Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, en tule koskaan kokemaan rakkautta

Vierailija
09.01.2019 |

Haluaisin kokea rakkauden ja seksuaalisen kanssakäymisen jonkun ihanan naisihmisen kanssa, mutta ongelmaksi muodostuu se, että pelkään naisia :D Ei tulisi pieneen mieleenikään mennä ilmaisemaan tunteitani yhdellekään naiselle. Ja jos sattuisi taas käymään niinkin hullusti, että joku nainen minusta kiinnostuisi niin en minä osaa lukea hienovaraisia vihjauksia kiinnostuksesta. Tosin olen kyllä sen tason kaveri, että ihan normaali ei ole se nainen joka minusta kiinnostuisi. Eipä sillä, että normaali olisin itsekään :D

Todettakoon tähän, että en tiedä kumpi olisi nolompaa, se että kaikki tietäisivät minun olevan "neitsyt" (voiko mies olla neitsyt?) vai se, että menisin häpäisemään itseni jonkun naisen edessä.
En ilmeisesti ole koskaan valmis pariutumaan. Hohhoijaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaa jää ilman pilluu. Ei kaikki oo alffoi 

Vierailija
22/24 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesta tuo Vertti Harjuniemi on komea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Oletko ollut ihastunut koskaan johonkin naiseen tai koska olet viimeksi ollut ihastunut? Katsotko naisia silmiin, kun käyt esimerkiksi kaupassa? Minkälaisia naisia katsot?

26v. Olen ollut jonkun kerran ihastunut. Olen ihastunut tälläkin hetkellä. En katsele ventovieraita naisia silmiin missään, keskustellessa korkeintaan. Katselen mukavia naisia. Ap

Äh, olet niin nuori vielä! Ajattelin, että olet jotakin 45 vuotias!

Vierailija
24/24 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime vuonna erään harrastuskurssin yhteydessä 31-vuotiaan miehen. Koska asuimme lähekkäin aloimme kulkea yhdessä kurssille ja viikkojen kuluessa ihastuin häneen täysin. Olin kamalan epävarma, kun mies ei kuitenkaan osoittanut minuun mitään kiinnostusta (toisin kuin muut miehet ovat aina tehneet), enkä siis keksinyt syytä miksi hän olisi minusta kiinnostunut. Itkin monet illat tulevaa kurssin loppua ja lopulta rohkaistuin ja kerroin hänelle tunteistani. Kyseessä oli ap:n kaltainen mies joka kaiken lisäksi OLI myös ihastunut minuun. Nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja ihmettelen vieläkin, miten saatoin löytää tuollaisen helmen.

Eli näinkin voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän