Hah, en tule koskaan kokemaan rakkautta
Haluaisin kokea rakkauden ja seksuaalisen kanssakäymisen jonkun ihanan naisihmisen kanssa, mutta ongelmaksi muodostuu se, että pelkään naisia :D Ei tulisi pieneen mieleenikään mennä ilmaisemaan tunteitani yhdellekään naiselle. Ja jos sattuisi taas käymään niinkin hullusti, että joku nainen minusta kiinnostuisi niin en minä osaa lukea hienovaraisia vihjauksia kiinnostuksesta. Tosin olen kyllä sen tason kaveri, että ihan normaali ei ole se nainen joka minusta kiinnostuisi. Eipä sillä, että normaali olisin itsekään :D
Todettakoon tähän, että en tiedä kumpi olisi nolompaa, se että kaikki tietäisivät minun olevan "neitsyt" (voiko mies olla neitsyt?) vai se, että menisin häpäisemään itseni jonkun naisen edessä.
En ilmeisesti ole koskaan valmis pariutumaan. Hohhoijaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Jänistit.
Ei edes hyvä yritys.
Naisten pelkäämisen ei ole kuin yksi lääke ja se on se että hakeudut mahdollisimman monen naisen kanssa tekemisiin. Kaikenikäisten ja kaikenlaisten, ilman mitään muita odotuksia kuin keskustelemisen ja mielipiteiden vaihdon harjoittelu. Naiset on ihmisiä ihan siinä kuin sinäkin eikä mitään mystisiä olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan homo
En tietääkseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten pelkäämisen ei ole kuin yksi lääke ja se on se että hakeudut mahdollisimman monen naisen kanssa tekemisiin. Kaikenikäisten ja kaikenlaisten, ilman mitään muita odotuksia kuin keskustelemisen ja mielipiteiden vaihdon harjoittelu. Naiset on ihmisiä ihan siinä kuin sinäkin eikä mitään mystisiä olentoja.
En oikein pärjää naisten kanssa. Olen kyllä yrittänyt, mutta ei minulla esimerkiksi ole oikein mitään puhuttavaa naisten kanssa. Joskus harvoin jopa onnistun heittelemään ihan hyvää huumoria naisten kanssa, mutta se vaatii sitten samantyylisen naisen kuin minä, ja niitä on toooooodella harvassa. Ehkäpä on väärin sanoa, että pelkään naisia. Ennemminkin pelkään sitä, että naiset nöyryyttävät minua jos avaudun heille tunteistani. Myönnän, että näin on käynyt joskus ja sain siitä traumat. Näköjään elinikäiset. Ap
Sama täällä, AP. Omalla kohdallani asia tosin johtuu ennemminkin introverttiyydestä, "ihmisinhosta" ja luottamuspulasta. ✌🏻
kiltti mutta naiseton kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon.
Kiitosta vaan. Onko meitä jo paljonkin kerhossa? Ap
En minäkään tule koskaan kokemaan rakkautta vaikka miehiä tarjolla olisikin. Pinnallista seksinhimoa vain. Ehkäpä minussa ei mitään rakastettavaa tai välitettävää olekaan. En pysty päästämään ketään lähelle koska en usko että kukaan voisi välittää minusta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tule koskaan kokemaan rakkautta vaikka miehiä tarjolla olisikin. Pinnallista seksinhimoa vain. Ehkäpä minussa ei mitään rakastettavaa tai välitettävää olekaan. En pysty päästämään ketään lähelle koska en usko että kukaan voisi välittää minusta.
"Ehkäpä minussa ei mitään rakastettavaa tai välitettävää olekaan. En pysty päästämään ketään lähelle koska en usko että kukaan voisi välittää minusta."
Aikas samoja tuntemuksia myös täällä. Naisia ei tosin ole liiaksi ollut tarjolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein pärjää naisten kanssa. Olen kyllä yrittänyt, mutta ei minulla esimerkiksi ole oikein mitään puhuttavaa naisten kanssa. Joskus harvoin jopa onnistun heittelemään ihan hyvää huumoria naisten kanssa, mutta se vaatii sitten samantyylisen naisen kuin minä, ja niitä on toooooodella harvassa. Ehkäpä on väärin sanoa, että pelkään naisia. Ennemminkin pelkään sitä, että naiset nöyryyttävät minua jos avaudun heille tunteistani. Myönnän, että näin on käynyt joskus ja sain siitä traumat. Näköjään elinikäiset. Ap
Porvoosta taas, kirjoitat kun nainen, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä vähän ihmettelen, että miten sulla muka voi olla jotain tunteita ventovieraita naisia kohtaan? Tunteet kehittyvät sitten kun tuntee ihmisiä. Ja ongelmasi alku on tosiaan juuri siinä, että et osaa puhua naisille, koska et pidä naisia ihmisinä. Jos pitäisit, voisit puhua heidän kanssaan samoista asioista kuin miestenkin kanssa. Paitsi tietysti jos puheesi miestenkin kanssa on aina vain "huumorin heittelyä", silloin et taida tuntea miehiäkään sen paremmin vaan olet jatkäjoukossakin aina se ärsyttävä läppääjä.
Mä en ymmärrä sun ajatusmaailmaa yhtään. Aivan kuin naiset olisi yksi täysin erilainen ihmisryhmä kuin miehet. Että pitäisi käyttäytyä ja puhua jotenkin erilailla.
Mitä *****?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunteista? Et kai sinä mene avautumaan jollekin naiselle tunteista häntä kohtaan ennen kuin olet edes tutustunut häneen?
Minkä ikäinen olet? Oletko ollut ihastunut koskaan johonkin naiseen tai koska olet viimeksi ollut ihastunut? Katsotko naisia silmiin, kun käyt esimerkiksi kaupassa? Minkälaisia naisia katsot?
Olen yrittänyt hakea hyväksyntää naisilta mutta olenkin arvoton outo ruma haiseva paskakasa jolla ei tee mitään ja jota ei kannata tervehtiä tai kohdella muutenkaan minkään käytöstapojen mukaan. Vissiin olen vaan liian huono naisille😢 ja enpä eroperheen lapsena usko enää parisuhteisiin. miehet vaan ovat alempiarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä vähän ihmettelen, että miten sulla muka voi olla jotain tunteita ventovieraita naisia kohtaan? Tunteet kehittyvät sitten kun tuntee ihmisiä. Ja ongelmasi alku on tosiaan juuri siinä, että et osaa puhua naisille, koska et pidä naisia ihmisinä. Jos pitäisit, voisit puhua heidän kanssaan samoista asioista kuin miestenkin kanssa. Paitsi tietysti jos puheesi miestenkin kanssa on aina vain "huumorin heittelyä", silloin et taida tuntea miehiäkään sen paremmin vaan olet jatkäjoukossakin aina se ärsyttävä läppääjä.
En mielestäni ole missään sellaista väittänytkään, että minulla olisi jotain tunteita ventovieraita kohtaan? Ihan tarkoitin vain sitä, että olen huono tutustumaan naisiin. Joskus harvoin onnistun, ja sitten heihin useinkin ihastun. Miesten kanssa tulee pääasiassa puhuttua urheilusta, kalastuksesta ja niitänäitä elämästä. Läppääkin heitän usein, lähinnä tilannekomiikkaa. Naisten kanssa taas tulee puhuttua niitänäitä elämästä ja heitettyä huulta. Naisten kanssa on mielestäni hirveän vaikeaa päästä samalla aaltopituudelle. Sen huumorin avulla joskus pääsen. Ilman sitä tilanne olisi toivoton.
Olen ihan helvetin tylsä ihminen, mutta onko sekään mikään syy sille, että pitäisi elää ilman rakkautta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sun ajatusmaailmaa yhtään. Aivan kuin naiset olisi yksi täysin erilainen ihmisryhmä kuin miehet. Että pitäisi käyttäytyä ja puhua jotenkin erilailla.
Mitä *****?
Jokainen ihminenhän on erilainen, mutta jostain syystä minulle vain on helvetisti vaikeampaa tulla toimeen naisten kanssa. Minusta on ajatuksena kerrassaan pelottavaa ja ahdistavaa se, että kertoisin mahdollisen ihastukseni jollekin naiselle. Kai pelkään niin paljon torjutuksi tulemista ja sitä, että menetän sen naisen ystävyyden. Se kun on jo jonkunlainen lottovoitto, että ylipäätään saan naisen edes ystäväksi. Ja kun asuu pienellä paikkakunnalla, niin tarinat sitten leviävät siitä miten olen ollut jonkun naisen perässä jne. Sitten siitä joutuu selittelemään puolelle kuntaa miten ei tärpännytkään. Niin paljon kun pikkukunnista ja -kylistä pidänkin, niin tuo on ihan paskaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Oletko ollut ihastunut koskaan johonkin naiseen tai koska olet viimeksi ollut ihastunut? Katsotko naisia silmiin, kun käyt esimerkiksi kaupassa? Minkälaisia naisia katsot?
26v. Olen ollut jonkun kerran ihastunut. Olen ihastunut tälläkin hetkellä. En katsele ventovieraita naisia silmiin missään, keskustellessa korkeintaan. Katselen mukavia naisia. Ap
Hyvä yritys. Jänistit.