Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäykkäkouristusrokote

Vierailija
09.01.2019 |

Olen 23v nuori nainen. En ole eläissäni sairastanut influenssaa, enkä ottanut siihen rokotetta. Koko viime vuodenkin selvisin pelkästään pienellä kurkkukivulla. Ei muuta. Olen täysin terve ja hyvin harvoin kipeä.

Tajusin, että jäykkäkouristusrokotteeni on mennyt jo umpeen. En muuten edes miettisi rokottamista, mutta olen matkustamassa muutaman kuukauden päästä Egyptiin. Onko silloin tarpeellista ottaa tuo rokote?
Muita rokotteita en tulisi koskaan ottamaan, mutta tätä mä nyt pohdin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin vaikken mikään rokotefani olekaan. Kausi”epidemioihin” suhtautuisin varauksella. Noihin tungetaan kaikennäköisiä myrkkyjä ja suojaus 0.

Ota rokote (matkan ajaksi), mutta sinuna tekisin detoxin sen jälkeen, jotta elimistöstösi poistuisi nuo haitalliset lisäaine-myrkyt kuten alumiini ja elohopea.

Vierailija
2/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristus kannattaa ehdottomasti ottaa. Se on oikeastaan ainoa rokote, joka suomalaisen kannattaa aikuisena pitää voimassa. Ei ole kiva tauti kuulemma sairastaa.

Vierailija
4/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkäkouristuksen voi saada miltei mistä tahansa, pienenkin haavan kautta ja johtaa lisäksi hyvin usein kuolemaan hoidosta huolimatta. Ota rokote.

Vierailija
5/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tetanusbakteeri elää ihan kotoperäisestikin maaperässä ja itse tauti on varsin ikävä. Se ei kuitenkaan tartu ihmisestä toiseen, joten kannustan kaikkia rokotuksenvastustajia jättämään sen ottamatta, koska eivät kuitenkaan vaaranna ketään muuta rokottamattomuudellaan mutta saattaisivat oppia jotain jos tauti iskee.

Vierailija
6/6 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei välttämättä vanhene heti 10 vuodessa mutta se on muutenkin hyödyllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme