Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, lasketko emättimen supistelun orgasmiksi?

Vierailija
09.01.2019 |

Saan sellaisia helposti ja monta, mutta vain
klitoriksen kautta imevällä kiihottomella sellaisen 'oikean', jossa hermosäikeet säkenöi.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vain M62 ihmetyttää noissa sinun kirjoituksussa oikeasti tuo tyylisi.

Nainen ei tiedä mitä haluaa eikä nainen tiedä mitä tapahtuu. Koska aikuinen nainen ei voi mitenkään tuntea kehoaan ja oma alapää.on naiselle täysi mysteeri jos ei ole mies opettassa. Koska SINUN vaimosi pitää näistä niin olet opettamassa meitä tyhmiä tietämättömiä naisia täällä miten meidän pitää tuntea ja kyllä mies tietää naisen kehon ja tuntemukset paremmkn kuin nainen. Ehkä vaimosi on vain oppinut olemaan hiljaa jos jokin ei tunnu hyvältä. Koska sinä tiedät vain sen, hän ei.

Ei tunne. Samalla tavalla kuin nainen ei voi tuntea paremmin miehen tuntemuksia kuin mies itse. Asiat X ja Y tuo nautinnon, mies pitää enemmän asiasta X mutta minä olen päättänyt että pitää asiasta Y. Niin silloin se on Y koska MINÄ tiedän kumpi miehestä tuntuu paremalta. Ai eikö?

Oletko sinä koskaan kysynyt vaimoltasi mistä hän pitää ja mitä hän haluaa? Vain oletko vain päättänyt mistä hän pitää ja mistä tykkää? Koska sellaisen kuvan saa, että hänen on turha edes sanoa mitän koska SINÄ tiedät miltä naisesta tuntuu. Et tiedä. Sinä NÄET miltä naisesta tuntuu.

Tottakai kokeilemalla löytää ne parhaat keinot ja hyvä puoliso oppii tuntemaan milloin toinen nauttii jolloin se nautinto on parempaa.

Myönnän että tuossa artikkelissa sanottiin kohdunkaulaoegasmin olevan joillekin mahdollinen mutta siinä myös sanottiin että monelle kohdunkaulaan koskeminen tuntuu epämiellyttävältä. Mutta sinun mielestäsi me emme voi tietää oikeasti miltä se tuntuu.

Myönnän myös että mä en pidä sormista emättimessäni vaikka miten kutittelis. Kalu ja lelu tuntuu hyvältä, mutta luisevat sormet ei.

Vai olenko väärässä enkä vain tiedä miltä alapäässäni tuntuu?

Artikkelissa kuvatulla kohdunkaulan orgasmilla ei ole mitään tekemistä tässä ketjussa kuvatun sormella ronkkimisen kanssa. Kaikki orgasmit ovat lähtöisin klitoriksesta, mutta klitorista voi kiihottaa myös emättimen seinämän kautta (ns. g-piste). 

No mutta M62 tietää paremmin.

Ronkkiminen on kyl hyvä sana kuvaamaan tuota koetta minkä hän kertoi.

Vierailija
62/62 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä koskaan kysynyt vaimoltasi mistä hän pitää ja mitä hän haluaa?

Tottakai kokeilemalla löytää ne parhaat keinot ja hyvä puoliso oppii tuntemaan milloin toinen nauttii jolloin se nautinto on parempaa.

Myönnän että tuossa artikkelissa sanottiin kohdunkaulaoegasmin olevan joillekin mahdollinen mutta siinä myös sanottiin että monelle kohdunkaulaan koskeminen tuntuu epämiellyttävältä. Mutta sinun mielestäsi me emme voi tietää oikeasti miltä se tuntuu.

Myönnän myös että mä en pidä sormista emättimessäni vaikka miten kutittelis. Kalu ja lelu tuntuu hyvältä, mutta luisevat sormet ei.

Vai olenko väärässä enkä vain tiedä miltä alapäässäni tuntuu?

Tottakai vaimoni reagoi välittömästi jos joku asia ei tunnu hyvältä. Se nyt on itsestään selvää, tai pitäsi olla. Miten luulette muka, että niitä orgasmeja tuotetaan. Ei niitä tuoteta mitenkään muuten kuin tekemällä sormilla ja kielellä sellasia asioita jotka kerryttää kiihoittumisastetta orgasmiin saakka. Yksikin väärä vähemmän hyvältä tuntuva liike ja homma on helposti ohi. 

Vaimoni halusi ensi vuosikymmenet nuolemisella ja sormettamisella vain esileikit ja naimalla orkut. Vasta viime vuosina halunnut ensin nuolemalla ja sormettamalla, harvoin halunnut dildoa mukaan, eikä videoitakaan enää. Saanut varmiten esileikeissä orgasmit, siksi menty sen mukaan. Aina meillä on menty vaimon halujen mukaan. Ehkä vähän liiankin, koska olen aivan varma, että naimaorkut olisivat onnistuneet joskus vieläkin jos olisi esileikkien h-hetkellä yritetty riskillä. 

Jos sinä et pitä sormista sisälläsi, niin se ei tarkoita, etteikö sormettaminen olisi muilla naisilla tehokasta.  Mutta se on aivan varmaa, että naisilla on kontrolloida mitä mies siellä sormineen tekee, miksi tekee ja miksi mitäkin kohtaa milloinkin hyväilee.  Sama juttu se on toisinpäinkin, kun nainen ottaa suihin. Kyllä siinäkin mies on sivusta katsojana eikä voi vaikuttaa juurikaan asiaan. Paras lopputulos onkin kun ei edes yritä vaan luottaa naisen taitoihin. Voi yllättyä iloisesti.  Omalle vaimolle kehittynyt vuosien mittaan pätevät taidot ja välillä olen meinannut ohjailla, mutta onneksi ollut hiljaa. Hän on kokeillut jotain uutta ja lopputulos on ollut yllättäen piinaavaan pitkä kiihoittaminen ja raju purkautuminen.

Älytön ajatuskin tehdä jotain jos toinen ei tykkää. Soon moro orgasmille heti. Ihan tarpeeksi vaikea naisen orgasmi on muutekin tuottaa.

M62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi