Koiralla kakkaa turkissa
Meidän koira väänsi ripulit ensimmäistä kertaa ja lopuksi ravisteli itseään ja sonnat jäi kiinni jokapuolelle turkkiin. Olen järkyttynyt siitä sonnan määrästä. Oli pakko pestä koira lämpöisellä vedellä ja saippualla. Nyt mietin kun hengittelyä niitä pesuhöyryjä, että kuinka vaarallista koiran uloste on ja mitä tauteja siitä voi hengittämällä saada?
Kommentit (11)
Kysyn ihan tosissaan.
Tämä olisi vähän huono aihe provoksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan tosissaan.
Ap
Hyvä että huomasit itsekin. Ei koira ravistele itseään paskoessaan, eikä sen jälkeen. Ja vaikka ravistelisikin, niin _miten_ se paska lentäisi turkkiin? 😁
Kun teidän koirasta kyse niin älä yritä. Kyllä me tiedetään kenen paskassa se koiva paaka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan tosissaan.
ApHyvä että huomasit itsekin. Ei koira ravistele itseään paskoessaan, eikä sen jälkeen. Ja vaikka ravistelisikin, niin _miten_ se paska lentäisi turkkiin? 😁
Kierteellä? Naapurin lumilapiolla?
Joo eipä täältä kannata neuvoa kysyä. Siis olimme ulkona kun koira väänsi juuri ennen kotiovea sonnat. Ei ikinä tee pihaan saati ripuloi, joten hätä tuli nopsaan. Lähti kävelemään kun sonnat roikkui osittain vielä pyllystä ja minä huusin, että ei mennä sisälle. Sitten koira villiintyi ja luuli ilmeisesti, että aion leikkiä ja alkoi hyppimään. Hyppäsi omaan sontaansa ja kun ravisteli itseään ja pomppi niin sontaa oli jalkojen lisäksi selässä, hännässä ja pyllyssä.
Mutta kukaan ei ilmeisesti osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen?
Voi luoja! MIKSI se olis vaarallista?
Kannattaa vetää itsensä kiikkuun heti, että ei tarvitse kokea hidasta ja tuskallista kuolemaa koirankakkaödeemään, tartunta johtaa aina kuolemaan.
Paska on paskaa. Mikä siitä tekisi vaarallista?
Jos se vaarallista olisi niin olisin aikoja sitten jo kuollut. Mulla on koiria ollut koko ikäni ja kyllä toisenkin kerran on joutunut ripulikakat siivoamaan, turkista, matolta, autosta, sängyltä... varsinkaan keskellä yötä herätettynä ei kykene niin huolellinen olemaan hygienian kanssa.
Koirankakkapesuhöyryistä saat todennäköisesti keuhkohivin tai kurkkumädän. Kannattaa nyt heti mennä lääkärille ja vaatia hivin estolääkitys, antibiotiit ja sytostaatit, niin voit vielä pelastua elämään.
0/5