Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään neuleita, joissa ei olisi käytetty akryylia?

Vierailija
09.01.2019 |

Monessa verkkokaupassa nyt alennuksia. Katselin neuleita ja jopa suhteellisen kalliissa merkkivaatteissa, joiden luulisi edes hiukan laadukkaampia, niin on käytetty akryylia. Haluaisin kuitenkin lämmittävän neuleen, joka ei mene heti pesussa nukkaiseksi. Saako mistään suhteelliseen normaalin hintaan mitään laatua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri etsin laatuneuleita itsekin, väreinä harmaa, sininen, beige ja vaal.pun.

Vierailija
22/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benettonilla on suht halpoja ja 100% villaa. Näytti sivulla olevan palmikkoneule 34.50€, 100% villa esimerkiksi alessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa kirjoitti:

Olen ostanut kolme villaneuletta ja kaksi villapuseroa, 100 % karitsanvillaa, hinnat olleet hieman alle 30 euroa kappale.

Tämä auttoikin hirveästi ihmistä, joka etsii neuletta Suomesta.

Vierailija
24/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suomalaisen Topknit-merkin Brenda-villaneule (100 %) ja se on ollut todella hyvälaatuinen. Ei  mitään valittamista näiden n. kolmen talven aikana ja näyttää hyvältä päällä. Orimattilan Megamyynti Areenalla olen nähnyt viimeksi joskus viime vuonna, alkuvuodesta kenties. Ostin itse sieltä tarjouksesta (25 euroa?), normaalihinta lienee 40-50 euroa...En tiedä, missä muualla myytäisiin, toki Topknit osannee itse kertoa muutkin jälleenmyyjät. Suosittelen, ostan joskus toisenkin, jos eteen sattuu!

Vierailija
25/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi toissapäivänä näin merinovillaneuleita Cubuksessa.

Vierailija
26/26 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisepa mielesi ja poikkea myös miestenosastolle, sillä sieltä löytyy usein kauniimpia ja laadukkaampia neuleita kuin naistenosastolta. Eivätkä puserot ole mitään napapaitoja, vaan pituutta on sen verran, että selkä pysyy lämpimänä. Minä en osta juurikaan muita käyttövaatteita kuin alusvaatteet naistenosastolta, muut sitten joko urheiluliikkeistä ja miestenosastolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi