Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies ymmärtämään ettei aihetta mustasukkaisuuteen ole?

Vierailija
09.01.2019 |

Olen 25 vuotias ja mieheni 32 vuotias. (Se kysytään kuitenkin) ja minua on alkanut ahdistaa tämä suhde, olemme seurustelleet nyt neljä vuotta. Muuten suhteessa on asiat mallillaan, mutta meitä varjostaa miehen mustasukkaisuus minusta.
Tästä tulisi aivan hurjan pitkä aloitus jos alkaisin kertomaan kaiken yksityiskohtaisesti, joten laitan ranskalaisilla viivoilla minua ahdistavat asiat.

- Jos olen kavereiden kanssa, hän tahtoo tietää tarkalleen missä, kenen kanssa, ketä muita on paikalla (esim kahvilan muut asiakkaat) ja onko miehiä. Jos vaikka käyn ystäväni luona kahvilla ja hänen miehensä on kotona, minua syytetään tämän miehen kanssa pelehtimisestä.

- Mies lukee kaikki viestini, jos vaihdan puhelimen tunnuslukukoodia niin syyttää minua pettämisestä

-En ole suostunut luopumaan kahdesta miespuolisesta ystävästäni, joiden kanssa olen ollut ystävä lapsuudesta saakka eli melkein koko elämäni. Hän uhriutuu ja väittää minun pettävän häntä näiden ystävien kanssa vaikka molemmat ovat tahoillaan naimisissa, ja toinen vielä miehen kanssa. (Esittää kuulema homoa päästäkseen sänkyyn kanssani)

-Mieheni tunkee työpaikalleni katsomaan onko miehiä ja tivaa onko käynyt komeita miehiä asiakkaina (olen hieroja/jäsenkorjaaja)

Mä en oikeasti jaksa enää, mitään pettämisiä ei ole tapahtunut, mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole. Haluan päättää tämän suhteen mikäli tämä ei muutu paremmaksi. Tämä kaikki tappaa minut sisältä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket hänen lopettaa pettämisen. Hän pettää sinua, ja siitä saa syyn epäillä että sinä makaat kaikkien kanssa. Kannattaa ehkä jättää se pettäjä.

Se joka jatkuvasti epäilee toista, on itse syyllinen. Eli jos mies on koko ajan sitä mieltä että sinä pettäisit häntä jokaisen vastaantulijan kanssa, niin hän on itse sellainen joka pettää sinua jokaisen vastaantulijan kanssa.

Noin se menee.

Ja epävarmuus on muuten todella epäseksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla