Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että parisuhteessa joutuu tyydyttämään itsensä?

Vierailija
08.01.2019 |

Seurusteluaikaan vaikutti että seksuaaliset halumme ovat aika yhtenevät. Yhteenmuuton jälkeen, n 1-1,5 seurueeltamme, alkoi miehellä halut hiipua. Mä tarttisin ihan väh 2 krt viikossa, mielellään enemmän. En tiedä miksi tunnen niin vetoa tuohon mieheen fyysisestä vaikka meillä on muutoin ollut uusperheessä todella vaikeaa. Hälle riittäis hyvin varmasti Max 1 krt viikossa tai vähemmänkin helposti. Ollaan nyt päästy keskimäärin tuohon 1-2 krt viikossa, joskus ehkä 3 jos lomaa tms eikä hänen lapset meillä. (Mun lapset ei häiritse niin). Mun tekee välillä niin mieli enemmän että ihan fyysinen pakko. En kyllä ollut ed liitossa yhtään tällainen , nyt reilu 40v, erottuvani, vasta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat yleisesti hyvin laiskoja sängyssä ja käytännössä kaikki työ jää miehelle. Ehkä tässä syy miksei miestä huvita niin usein, ei vaan jaksa..

Vierailija
22/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole aiemmassa suhteessa ollut tuollainen, niin tuo seksin himoitseminen tässä johtuu siitä, että sitä on rajoitetusti tarjolla ja teillä on muuten vaikeaa. Mies taas saattaa kuulua meihin, joiden on vaikea haluta seksiä, jos kommunikaatiossa ja tunnerintamalla ei muuten ole kaikki hyvin ja joita seksi alkaa tympiä, jos sitä ollaan koko ajan vaatimassa. Ei kukaan, mies tai nainen, syty siitä jos seksi tuntuu yhdeltä kotityöltä/velvollisuudelta muiden joukossa.

Lopeta seksiin painostaminen (painostaa voi myös sanattomasti, joten turha väittää että et painosta jos vähän väliä yrittämällä yrität sytytellä miestä) ja alkakaa ratkoa niitä muita ongelmia.

Kokeile korjata oma asenteesi: pelkkä halun osoitus toiselta ei ole vielä painostamista. Tuomitseva asenne puolison piirteitä kohtaan on myrkkyä suhteelle.

Hommassa on monia tasoja: toisaalta voi olla että riidoissa ei todellakaan tee mieli.

Mutta toisaalta tuossa on myös se ruma puoli että se joka ei halua on niskan päällä suhteessa siihen jota haluttaisi.

Kannattaa tarkkaan miettiä että onko se haluttomuus seuraus olosuhteista, vaiko mahdollisesti omasta kiintymyssuhdetyylistä juontuva valtakamppailun keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluaikaan vaikutti että seksuaaliset halumme ovat aika yhtenevät. Yhteenmuuton jälkeen, n 1-1,5 seurueeltamme, alkoi miehellä halut hiipua. Mä tarttisin ihan väh 2 krt viikossa, mielellään enemmän. En tiedä miksi tunnen niin vetoa tuohon mieheen fyysisestä vaikka meillä on muutoin ollut uusperheessä todella vaikeaa. Hälle riittäis hyvin varmasti Max 1 krt viikossa tai vähemmänkin helposti. Ollaan nyt päästy keskimäärin tuohon 1-2 krt viikossa, joskus ehkä 3 jos lomaa tms eikä hänen lapset meillä. (Mun lapset ei häiritse niin). Mun tekee välillä niin mieli enemmän että ihan fyysinen pakko. En kyllä ollut ed liitossa yhtään tällainen , nyt reilu 40v, erottuvani, vasta.

Meillä on toisin päin. Seksi on mukavaa kun sitä on, mutta kaikeilaiset muut asiat ovat tärkeämpiä kuin olla miehen kanssa sängyssä. Puhelimessa ystävien kanssa ja milloin mitäkin löytyy. Vaikka meillä ollaan sängyssä seksiä tekemässä kyllä 15 min tai enemmän, voitaisiin pitää vaikka lyhyitäkin seksi kertoja, mutta ei.

Olisin kyllä tyytyväinen jos olisin naisen kanssa joka haluaa vähintään tuon 4 kertaa viikossa. Samana päivänä voidaan tehdä usesti jos hyvin käy.

15 minuuttia sängyssä kyllä on lyhyt seksikerta...

Meillä menee yleensä vähintään tunti (esileikki mukaanlukien tietysti). Ja seksiä on useamman kerran päivässä (me tosin nähdään yleensä vain pe-ma), useimmiten aamulla heti herättyä, sitten iltapäivällä ja vielä illalla ennen nukkumaanmenoa. 

Vierailija
24/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harmittaa myös, että 99% se olen minä joka tekee aloitteen. Aina päätän että nyt en tee ja annan hänen olla ns. "rauhassa" ja odotan että hänelle tulee tunne että haluaa oikeasti, mutta sitten en vaan kuitenkaan pysty ja yritän saada hänet syttymään.

Se on niin harmi, kun just olisi kerrankin mies joka mua sytyttää, ja tää ei nyt ole enää ollut kai oikein molemminpuolista kohta vuoteen. Ollaan tunnettu reilu 2 vuotta nyt.

ap

Naisen halut huipussaan neljän 10 kahta puolta.

No meillä ne oli kahden 10 molemmin puolin.

Aikani elin puutteessa ja kerjäsin seksiä. Jossain vaiheessa tajusin että tulen kiukkuiseksi ja ilkeäksi ilman seksiä ja aloitin säännöllisen itsetyydyksen ja lopetin alotteiden tekemisen. Olen myös ilmoittanut vaimolle että seksiä harrastetaan hänen tahtiin ja hänen aloitteesta. Oma elämäni helpottui oleellisesti, mutta nyt vaimo toki kitisee siitä että seksiä ei ole enää juuri koskaan, mutta edelleenkään hän ei ilmaise kiinnostusta seksiin kuin ehkä kerran kuussa, jos sitäkään.

t. mies

Vierailija
25/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole aiemmassa suhteessa ollut tuollainen, niin tuo seksin himoitseminen tässä johtuu siitä, että sitä on rajoitetusti tarjolla ja teillä on muuten vaikeaa. Mies taas saattaa kuulua meihin, joiden on vaikea haluta seksiä, jos kommunikaatiossa ja tunnerintamalla ei muuten ole kaikki hyvin ja joita seksi alkaa tympiä, jos sitä ollaan koko ajan vaatimassa. Ei kukaan, mies tai nainen, syty siitä jos seksi tuntuu yhdeltä kotityöltä/velvollisuudelta muiden joukossa.

Lopeta seksiin painostaminen (painostaa voi myös sanattomasti, joten turha väittää että et painosta jos vähän väliä yrittämällä yrität sytytellä miestä) ja alkakaa ratkoa niitä muita ongelmia.

Kokeile korjata oma asenteesi: pelkkä halun osoitus toiselta ei ole vielä painostamista. Tuomitseva asenne puolison piirteitä kohtaan on myrkkyä suhteelle.

Hommassa on monia tasoja: toisaalta voi olla että riidoissa ei todellakaan tee mieli.

Mutta toisaalta tuossa on myös se ruma puoli että se joka ei halua on niskan päällä suhteessa siihen jota haluttaisi.

Kannattaa tarkkaan miettiä että onko se haluttomuus seuraus olosuhteista, vaiko mahdollisesti omasta kiintymyssuhdetyylistä juontuva valtakamppailun keino.

Kyllä se vaan on niin, että toisen toistuva, jopa jatkuva asettaminen tilanteeseen, jossa tämä joutuu joko pahoittamaan toisen mielen kun ei halua seksiä tai sitten harrastamaan seksiä jota ei tahdo on pitemmän päälle tuhoisaa. Halua on varmaan kyllä mahdollista ilmaista myös painostamatta, mutta harvalta seksin puutteessa olevalta tämä taitaa onnistua.

Oman eksän klassikko oli tunkea nukkumaanmenoaikaan koskettelemaan mua ja edetä aima seksiin asti, jos ei aktiivisesti sanonut ei.

Ei siis riittänyt että ei lähde mukaan esim. pussailuun vaan nukkumaan päästäkseen joutui aina olemaan se torjuva kusipää, joka vääntää rautalangasta että ei nyt kiitos.

Onneksi nykyisellä miehellä on sen verran tunneälyä, että huomaa ihan itse, olenko lähdössä hommaan mukaan vai ei, mikä taas johtaa siihen, että yleensä lähden.

Vierailija
26/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harmittaa myös, että 99% se olen minä joka tekee aloitteen. Aina päätän että nyt en tee ja annan hänen olla ns. "rauhassa" ja odotan että hänelle tulee tunne että haluaa oikeasti, mutta sitten en vaan kuitenkaan pysty ja yritän saada hänet syttymään.

Se on niin harmi, kun just olisi kerrankin mies joka mua sytyttää, ja tää ei nyt ole enää ollut kai oikein molemminpuolista kohta vuoteen. Ollaan tunnettu reilu 2 vuotta nyt.

ap

Naisen halut huipussaan neljän 10 kahta puolta.

No meillä ne oli kahden 10 molemmin puolin.

Aikani elin puutteessa ja kerjäsin seksiä. Jossain vaiheessa tajusin että tulen kiukkuiseksi ja ilkeäksi ilman seksiä ja aloitin säännöllisen itsetyydyksen ja lopetin alotteiden tekemisen. Olen myös ilmoittanut vaimolle että seksiä harrastetaan hänen tahtiin ja hänen aloitteesta. Oma elämäni helpottui oleellisesti, mutta nyt vaimo toki kitisee siitä että seksiä ei ole enää juuri koskaan, mutta edelleenkään hän ei ilmaise kiinnostusta seksiin kuin ehkä kerran kuussa, jos sitäkään.

t. mies

Tässä esimerkki suhteesta joka on valtataisteluvaiheesta siirtynyt tasapainotilaan joka on valitettavasti molemmille epätyydyttävä.

Asiain tila olisi mahdollista korjata avoimella keskustelulla ja siihen pohjautuvilla toimenpiteillä, mutta veikkaanpa että nämä mussukat lähinnä enää äyskivät toisilleen jos edes keskustelevat.

Vierailija
27/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että toisen toistuva, jopa jatkuva asettaminen tilanteeseen, jossa tämä joutuu joko pahoittamaan toisen mielen kun ei halua seksiä tai sitten harrastamaan seksiä jota ei tahdo on pitemmän päälle tuhoisaa. Halua on varmaan kyllä mahdollista ilmaista myös painostamatta, mutta harvalta seksin puutteessa olevalta tämä taitaa onnistua.

Oman eksän klassikko oli tunkea nukkumaanmenoaikaan koskettelemaan mua ja edetä aima seksiin asti, jos ei aktiivisesti sanonut ei.

Ei siis riittänyt että ei lähde mukaan esim. pussailuun vaan nukkumaan päästäkseen joutui aina olemaan se torjuva kusipää, joka vääntää rautalangasta että ei nyt kiitos.

Onneksi nykyisellä miehellä on sen verran tunneälyä, että huomaa ihan itse, olenko lähdössä hommaan mukaan vai ei, mikä taas johtaa siihen, että yleensä lähden.

Tuo mitä kuvailet on raiskausyritys, ei pelkkä halun osoitus.

Vierailija
28/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 25 vielä ap:lle jatkoksi, että kannattaa oikeasti varoa, ettei tee jostain perusrutiinista kuten nukkumaanmenosta "ansaa" joka stressaa toista jo etukäteen. Se on kaikkea muuta kuin innostavaa.

Vierailija
29/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mitä kuvailet on raiskausyritys, ei pelkkä halun osoitus.

Niinpä! Harmi, että olin silloin niin nuori enkä osannut hahmottaa ja selittää tätä eksälle. Hän olisi varmasti itse kokenut asian vaan juuri niin, että ilmaisee tässä vaan haluaan. Teki siis tuon lähentelyn tosi ns. anteeksipyytävästi, ei yhtään uhkaavasti. Mutta semmoinen tietty henkinen kiristys siihen liittyi, koska jos hänet torjui niin tietenkin hän oli sitten hyvin allapäin.

Lievempi versio samasta asiasta on se, että omassa innossa ns edetään koko ajan, jos vastapuoli hiukankin vaikka päästelee sen oloisia ääniä, että sillä hetkellä tapahtuva pussailu tms. miellyttää. Yhdelle tyypille piti erikseen selittää, että itse asiassa mäkin osaan kyllä viedä sitä tilannetta eteenpäin ja/tai osoittaa haluavani lisää, jos mulle vaan annetaan tilaa siihen. Sekin on hiton turhauttavaa, jos jokainen hellyystilanne pitäis toisen mielestä johtaa seksiin, vaikka toinen ei osoittaisi mitään mielenkiintoa viedä hommaa pidemmälle juuri siinä kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi