Mitä mieltä sukunimestä Lievetmursu?
Netissä sattui tuo nimi okulaariin, ja eipä voisi varmaankaan olla tyhmempää nimeä keksitty.
Tyyppi asuu Raahessa, joka nyt on luuserien paikkakunta muutenkin.
Ei mulla muuta.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio).
Haluatko rikkiviisas kenties kuokkaasi?
Täältä niitä saa.
Ilmeisesti henkilö tai suvussa aiemmin elänyt on ko. nimen ottanut. Itse en olisi ottanut.
Jotenkin vaikkapa Lehmusvyöry ei ole juuri haluttavampi nimi, IMO.
Aika karu nimi. Minkähän näköinen mursu on omistaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio).
Haluatko rikkiviisas kenties kuokkaasi?
Täältä niitä saa.
Tää kuokanhokija on ehkä palstan tyhmin retardi.
Liisa Lievetmursu?
Lievestuoreen Liisa?
Vierailija kirjoitti:
Joku raja sukunimissä.
Jokin raja tosiaan. Minulla raja menee Saastamoisessa.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin Lievestuore.
Lievesmätä on asteen verran karseampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku raja sukunimissä.
Jokin raja tosiaan. Minulla raja menee Saastamoisessa.
Ei mulla muuta.
😂😂😂
Nyt on kyllä todellinen juntismi asialla.
Aivan karsea, vaihtaisin toiseen heti.