Millainen pariskunta hankkii teräksiset sormukset?
Miksi ne hankkii kihlasormukset ylipäätään jos rahat ei riitä kultaan?
Kommentit (21)
Miksi pitää hankkia sormukset ylipäätään?
Aatella, meillä ei ollut kihlasormuksia lainkaan ja vihkisormuksetkin maksoivat yhteensä noin 160e.
Varmaan sellainen, joka tykkää teräksen väristä. Enemmän minua ihmetyttää, että ihmiset haluavat kaikenlaisia helposti kuluvia metalliseoksia, joita valkokullaksi kutsutaan.
Yksi tuttu pari teki toisilleen teräksestä sormukset. Upea idea minusta.
Sellainen jolla liikkuu päässä jotain
Vierailija kirjoitti:
Aatella, meillä ei ollut kihlasormuksia lainkaan ja vihkisormuksetkin maksoivat yhteensä noin 160e.
Heh, meillä sentään on kihlasormukset mutta maksoivat yhteensä n. 60€. Ja saatiin juuri sellaiset kuin haluttiin, yksinkertaiset ja nätit. Ei se koru itsessään, vaan se, mitä se symboloi, eikö totta? 😊
Olen itsekin innostunut teräksisistä sormuksista. Berignin ostin viimeksi. Se maksoi 140 euroa, enkä kokenut sitä mitenkään erityisen halvaksi
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellainen, joka tykkää teräksen väristä. Enemmän minua ihmetyttää, että ihmiset haluavat kaikenlaisia helposti kuluvia metalliseoksia, joita valkokullaksi kutsutaan.
No ei minusta teräs ja rodinoimaton valkokulta ole kaukana toisistaan värissä. Myös platina on hienoa, joskin kalliimpaa. Itse tykkään noista kaikista ja hopeasta. Vain keltakulta tökkii.
Mun mies hukkasi 3 kultasormusta minjä jälkeen ostin hänellw twräksisen. Itsellä maku on muuttunut keltakullasta valkokultaan joten sopii hyvin yhteen
Tuttavapariskunta osti espanjasta itselleen hiilikuitusormukset. Todella kauniit ja sopivat heidän tyyliinsä.
Me ei vaimon kanssa tykätä sormuksista, niin otettiin kihlauskuvaa varten kookoksen kuoresta käsin tehdyt, tarkoituksena vaan välittää kuvallinen viesti. Onneksi voi olla naimisissa ilman mitään turhaa kuten korut ja nimenvaihdot.
Meillä on titaaniset. Ei allergisoi, on kevyttä metallia, hiilijalanjälki vähäinen, eettisempi vaihtoehto muutenkin. Toki, jos joskus tulee onnettomuus ja sormi jää puristuksiin, tätä on hankalampi katkaista... Miehellä on poltettua titaania, musta sormus. On kestänyt mustana ja siistinä kaikki nämä vuodet. Mun teräksenvärinen on vähän himmentynyt ja naarmuuntunut. Mutta tykkään tästä.
Se on ekologista ja halpaa. Omat sormukseni on valmistettu saksassa ja suomessa ja ohoh, niissä on myös "timantteja" (synteettisiä - ei veritimantteja). Joka päivä pidettävän sormuksen on syytä olla kestävä ja timanttiupotuksien todella stydejä.
Summa summarum, sain muutamalla satasella huomattavasti näyttävämmän sormuksen, eikä sitä erota millään mattahiotusta valkokullasta/platinasta tai aidoista timanteista.
Tykkään myös siitä, että teräs painaa enemmän - se tuntuukin sormessa joltain.
Minä taas en ymmärrä miksi kukaan laittaa satasia saatikka tuhansia euroja mihinkään koruihin. Ihan hölmön hommaa, ellei rahaa oikeasti ole kuin roskaa. Yleensä näin ei kuitenkaan ole.
Kaikki eivät tykkää/halua kultaa.