Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö vaan antaa kaiken olla ja tyytyä tähän...

Vierailija
14.05.2006 |

Nykyään tuntuu yhä enemmän siltä, että mies ei OIkeasti kuuntele mitä sanottavaa mulla on, tai mitä haluan. Ollaan viime viikolla riidelty aika pahasti ja taas yritetään, mutta nytkin on vanhemmillaan viettämässä äitienpäivää eikä muistanut mua mitenkään. Äidilleen ostivat astioita, leipoivat kakkua jne.. valehteli että osti mulle jotain, mutta eipä ostanut..

kukaan ei välitä mun tunteistani, vaikka olen niistä suoraan sanonut. Heti kun menee vähän paremmin MINÄ unohdun. Mä taas olen sitä mieltä että ei naisen tarvitse tyytyä ihan mihin vaan, vaan on oikeus ja tarpeitakin saada huomiota, aitoa rakkautta.

Mä olen alkanut juomaan useammin, koska vain se saa aikaan paremman olon. Teen töitä, hoidan koska tiedän niiden olevan pelkkää ilmaa. Vielä vaikeampaa on se että ollaan uusperhe, ja minulta odotetaan että hoidan miehenkin lapsen. No, onneksi tiedän että edes omat lapseni arvostavat minun panostani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekäs MINÄ -viesti! Luehan mitä SINÄ kirjoitit!! Joka lauseessa oli MINÄ!

Kuule, sää oot aikuinen ihminen. Sulla on kumppani, lapsia..

Lakkaa juominen. Jos et siihen pysty niin hanki apua juomiseesi. Lapset ei tosiaan arvosta äitiä joka vetää viinaa!!

Musta on muutenkin outoa että miesten pitäisi hankkia lahjoja vaimoilleen jos on lapsia jotka tekee kortteja.. En määkään aina saa lahjoja!

Onko rakkauden mitta lahjoilla mitattavissa?? Musta on ihanaa että aikuinen ihminen tekee kakun äidilleen, lapsesi tekee sulle..

Meilläkin mies osti kukkia äidilleen eikä mulle. Silti rakastaa mua niinkuin naista nyt rakastetaan.

Mulle annettava rakkaus on erilaista kuin lapsille ja äidilleen menevät. Kaikki ihmissuhteet on erilaisia.

Kannattaa tosiaan lukea että kirjoitit joka kohtaan SINÄ ja sitten miettiä miksi niin kävi. Jos parisuhde on ajautunu karikkoon ja alat käyttään viinaa useammin niin hanki hoitoa ja asiantuntijan kuunteluapua, parisuhde vois auttaa.

Hauskaa äitienpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla