Onko jollain muulla tullut aikuisena fiilis, että seksi ei ole enää niin jännää?
Sitä ei jaksa enää, kun uutuudenviehätys on mennyt. Onhan se kaikki edelleen hauskaa ja aina erilaista uuden ihmisen kanssa, mutta kaikki se vaiva ja vielä riskit päälle... Ei kiitos. Masturbointi kelpaa ja parisuhdeseksi varmaan, jos parisuhde joskus olisi. Mutta joskus aikaan siis oikein järkkäilin seksitreffejä itelleni, ostin vaatteita kumppaneita ja matkustin muihin kaupunkeihin! Enää ei kyllä viitsi. Ja baarissa käyminen. Onhan sekin hauskaa, mutta ei taaskaan ehkä kaiken rahanmenon ja päänsäryn arvoista.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua.
Miehille se tietenkin on ihan eri asia, koska saavat siitä aina suuria kiksejä ruikkimisineen.Kyllä mäkin varmaan olisin miehenä kova panemaan, mutta näin naisena, ei kiitos.
Sehän tässä ihmetyttää, kun näin miehenäkin on halut hiipuneet. Ehkä ikä tekee tehtävänsä, vaikka fyysisesti olenkin kovassa kunnossa. Toisaalta helpottavaa, kun voi vaan olla ihan itsekseen.
Isoäiti kirjoitti:
Päinvastoin, siitä löytää sattuman kautta aina uusia ulottuvuuksia. Vaikka partneri ois ollut sama jo 30v.
Ehken ole vielä mummoutunut niin pahasti kuin sä :)
Millaisia uusia ulottuvuuksia olet löytänyt? Mietin vain, kun en itse ainakaan oikein löydä mitään uusia puolia seksistä, joten jos saisin jotain vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiäkin on monenlaista. Harva jaksaa syödä jokapäivä samaa ruokaa, kannattaa avoimin mielin kokeilla uusia asioita ja tutkailla omaa seksuaalisuutta niin säilyy jännitys. Erilaisia leluja, kimppaseksiä, parinvaihtoa, anaalia, yhdessä masturbointia, rajua seksiä, sitomista, roolileikkejä, videoimista, seksiä saman sukupuolen kanssa yms.
Siinä mielessä hieman huono vinkki, sillä ei kaikkia kiihota esim parinvaihto tai anaaliseksi. Joitakin pelkkä ajatuskin inhottaa, ja sen varmasti itsekin tiedät. Kenenkään ei pitäisi seksissä tehdää mitään sellaista, mikä jo lähtökohtaisesti tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi itsessään ei kyllä ole yhtään jännää, mutta se sitä edeltävä kutkutus ja seksin mahdollisuus on. En tiedä miksi näin kun kuitenkin tietää lopputuloksen.
Ei aina tiedä lopputulosta...
Vierailija kirjoitti:
On, tuli jo kolmekymppisenä. En saanut seksistä mitään iloa, harrastin sitä vain tullakseni äidiksi, jos totta puhutaan. Onneksi en sentään tullut ihan teininä tai pahimpien poikaystäväkanditaattien alla raskaaksi kuitenkaan sitten, vaikken koskaan pillereitä syönyt, vaan vasta myöhemmin kun jo oikeasti tajusin että haluan lapsen.
Mutta siis, mihin jäinkään,, niin, en ole seksi-ihmisiä, joten lopetinkin sen garrastamisen sitten kun olin saanut haluamani, eli tullut äidiksi. Siitä on nyt 16 vuotta.
Jos haluan orgasmin, minulla on sormi. Peniksestä en sellasta koskaan saanut.
Yhdyntä on suoraansanoen naurettavaa ja kuvottavaa touhua, kun nykyään ajattelee.46v
Kuulostat ihan exältä, niin kauan seksi kelpasi kunnes tuli raskaaksi, salaa jätti pillerit pois vaikka aina puhui ettei ikinä halua lasta, siitä alkoi pelkkä vit - tuilu kunnes muutti pois.
Olet vain vähän vanhempi.
Mulla muuttui seksihalut täysin kun sain lapsen.
Ennen olin lähes nymfomaani ja vielä raskaana ollessani oikein pelkäsin että mitä jos haluni katoavat tai mitä jos en pysty synnytyksen jälkeen nauttimaan seksistä.
Noh seksistä pystyn nauttimaan edelleen niinkin ennen, mutta halut on vähentyneet ehkäpä sitten normaalille tasolle ja en voisi olla enempää tyytyväinen tähän! Sain ihanan mielenrauhan kun seksuaaliset halut ei vie tilaa ajatuksilta eivätkä myöskään vaikuta liikaa päätöksiin tms.
Nyt ymmärrän paremmin niitäkin naisia, joilla ei ole ikinä sellaisia haluja ollutkaan ja ymmärrän senkin miten ahdistavana ja ällöttävänä he voivat kokea miesten suuren tarpeen.
Pitäis aina vaan enemmän koittaa ymmärtää ihmisiä ja sitä, että kaikilla on ne omat tuntemukset eikä samaistuminen ole niin helppoa.