Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ennakkoon ensiviikon jakson, ja olipa surullinen jakso.. Jotenkin tuli paha mieli tuon uuden morsiammen puolesta
Miksi tuli surullinen mieli? Mulle tuli ihan hyvä mieli, herttainen pari, josta en keksi pahaa sanottavaa. Surullinen mieli tuli ehkä siitä morsiamen äidistä, ilmeisen alkoholisoitunut, onneksi oli kuitenkin eri kasvattivanhemmat. Todella kaunis morsian ja symppis sulhanen.
Morsiammen äiti ...olisin jäänyt pois häistä.
Antanut lapsensa pois...ei ole äiti..
Hänet oli kutsuttu ja hän oli antanut lapsensa sijaisvanhempien kasvatettavaksi - paras ratkaisu.
Vahvoissa psyykenlääkkeissä. Tekee tuon ilmeen.
Vierailija kirjoitti:
No olipa täällä vahvasti negatiivista kommenttia. :( Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olkaa hiljaa.
Minusta ainakin hyvä pari ja sulhasen puujalkavitsit huvittavia. Kaunis morsian ja komea sulho.
Tuo nyt ei päde täällä palstalla :D Täällä vaan valitetaan
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä morsiamen taluttaminen alttarille on muutenkin nykypäivänä aika typerä perinne, mutta tuo nyt näytti jo ihan kamalalta kun kaksi miestä suorastaan raahaa morsianta alttarille :D
Mustakin turha perinne, mutta jos joku sen haluaa niin tehkööt niin. Sama jos haluaa molemmat isänsä taluttamaan tai vaikka naapurin mummon koiransa kera. Perinne pois ja kukin tekee miten haluaa :) itse aion kävellä yksin
No kyllä olisi pitänyt kertoa toiselle, vaikka oli kuinka tapalusuhde, että on toisen kanssa. Miksi ihmeessä enää pitää yllä jotain tapailun jos viettää öitten toisen kanssa?
Siinä vaiheessa pitäisi tapailut muiden kanssa ymmärtää lopettaa.
Oliko niin, että ei halunnut ilmoittaa kun ei ollut vielä kuitenkaan varma tästä uudesta sulhasestaan? Jos uudella miehellä oli vielä menovaihe päällä jossain muodossa.
Morsian oli kovin aloitteellinen suhteen alussa viitaten bensanostoon, että sai miehen treffeille kanssaan. Morsian ilmeisesti halusi tämän miehen, mutta *varmisteli* ensin.
Hiukan oli hmmm mieheltä sanottu, että bensaa tuli tankkiin kiitettävästi tjsp.
Onko siis nykyään yleistä ja itsestäänselvää, että naiset ovat innokkaampia suhteen aloituksen teossa? Ainakin näin on ollut varsin monessa näissä hääohjelmissa. Ja sulhaset myhäilevät tyytyväisenä, onko miehet (tykkäävät olla) enemmän tossun alla?
Muuten ihan rauhalliset, kivat häät, ei kiroilua, röökin vetoa, kiitos siitä, eikä morsiamella tatuointeja.
Sulhasellakin vissiin maltillisesti.
jyväskyläläinen kirjoitti:
Tempperamenttiterhi kirjoitti:
Mistä voitte tietää ettei se punapäinen nainen olisi morsiamen äiti? Tai onko mitenkään mahdollista että morsiamen äiti ei ollut paikalla ollenkaan vaan esimerkiksi morsiamen kaksi tätiä?
Kysynpähän vaan.Tämä möreä-ääninen puhutteli Miroa vävyksi. Eli eiköhän ole Veeran (kasvatti)äiti. Tosiaan emme voi tietää mitä taustalla on, itse ajattelin että kiva että on häihin kuitenkin kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä morsiamen taluttaminen alttarille on muutenkin nykypäivänä aika typerä perinne, mutta tuo nyt näytti jo ihan kamalalta kun kaksi miestä suorastaan raahaa morsianta alttarille :D
Mustakin turha perinne, mutta jos joku sen haluaa niin tehkööt niin. Sama jos haluaa molemmat isänsä taluttamaan tai vaikka naapurin mummon koiransa kera. Perinne pois ja kukin tekee miten haluaa :) itse aion kävellä yksin
Minä 1970-luvulla ja tyttäreni 2012 kävelimme sulhasiemme kanssa koko käytävän alusta lähtien. Meitähän ei kukaan luovuta, me päätämme itse. Mutta oikeasti, kukin tekee niin kuin itse haluaa. Kauniit häät, herttainen morsian ja hauska suomalainen kunnon mies. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 1970-luvulla ja tyttäreni 2012 kävelimme sulhasiemme kanssa koko käytävän alusta lähtien. Meitähän ei kukaan luovuta, me päätämme itse. Mutta oikeasti, kukin tekee niin kuin itse haluaa. Kauniit häät, herttainen morsian ja hauska suomalainen kunnon mies. Onnea heille!
Minä kävelin 2017 ihan yksin ja mies tuli alttarilta vastaan. Halusin ehdottomasti näin.
Sulhanen sanoi ettei haluaa "varastaa morsiamensa unelmia" kun tämä raskautui.
Halusi kumminkin varastaa kaverinsa naisen itselleen. :D
Tämä möreä-ääninen puhutteli Miroa vävyksi. Eli eiköhän ole Veeran (kasvatti)äiti. Tosiaan emme voi tietää mitä taustalla on, itse ajattelin että kiva että on häihin kuitenkin kutsuttu.[/
Sanoi että Mirosta tulee hyvä vävy. Voihan kuka tahansa sanoa niin. Lähisukulainen on varmasti morsiamelle, koska istui kirkossa eturivissä morsiamen puolella. En silti usko, että olisi biologinen äiti tai kasvattiäitikään.
Hei siinä morsiamen puolellahan istuivat ne isät, jotka saattoivat morsiamen ja heidän lisäkseen kolme naista. Yksi oli se kasvattiäiti, jonka luona morsian kävi tyttärensä kanssa.
Sen käheä-äänisen, joka istui naisista keskimmäisen, toisella puolen oli myös nainen ennen niitä isiä. Että kukas hän sitten oli. Se reunimmainen käytävän vieressä kun taisi olla juuri se kasvattiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Hei siinä morsiamen puolellahan istuivat ne isät, jotka saattoivat morsiamen ja heidän lisäkseen kolme naista. Yksi oli se kasvattiäiti, jonka luona morsian kävi tyttärensä kanssa.
Sen käheä-äänisen, joka istui naisista keskimmäisen, toisella puolen oli myös nainen ennen niitä isiä. Että kukas hän sitten oli. Se reunimmainen käytävän vieressä kun taisi olla juuri se kasvattiäiti.
Istuis aika hyvin palettiin se että käheä-ääninen on biologinen äiti.....
Vierailija kirjoitti:
jyväskyläläinen kirjoitti:
Tempperamenttiterhi kirjoitti:
Mistä voitte tietää ettei se punapäinen nainen olisi morsiamen äiti? Tai onko mitenkään mahdollista että morsiamen äiti ei ollut paikalla ollenkaan vaan esimerkiksi morsiamen kaksi tätiä?
Kysynpähän vaan.Tämä möreä-ääninen puhutteli Miroa vävyksi. Eli eiköhän ole Veeran (kasvatti)äiti. Tosiaan emme voi tietää mitä taustalla on, itse ajattelin että kiva että on häihin kuitenkin kutsuttu.
Ohjelmassa näytettiin ja myös sanottiin selvästi, kun Veera meni hakemaan koristeita kasvattiäitinsä kaupasta. Ei siis ollut tuo alkoholisoitunut oikea äiti.
Minun mielestäni oli suloista, kun sulhanen kertoi haaveilleensa lapsista jo nuoresta lähtien ja tiesi niitä haluavansa mahd. pian. Noin puhuu hieno mies!
Morsian oli kovin itsevarmana mallipuheistaan. Onneksi piti lapsen! Malli-ikä kun heitti jo kymmenellä vuodella kuitenkin.
Kyllä toinen vauva syntyy pian ja elämä hymyilee, ei kantsi ero asiaa miettiä jos ite ei oo lykästänyt...
Näillä jakohihnajanneilla riittää aina muijia tuning- ja rallimatkoilla. Ja niillä on aina hyvännäköiset mutta vähän tollot vaimot kotona. Kaljaa kuluu kiitettävästi ja sen juominen piilotetaan tuohon "puuhakkaaseen" remontointiin ja vanteiden kiillotukseen. Kohta on osoite tallilla.
No nyt oli minun mielestäni mukava nuoripari! Suhteen alun olisi toki voinut hoitaa fiksummin, mutta en jaksanut takertua siihen. Ja nuorena tulee hölmöiltyä... Kivat häät, kaunis morsian ilman mitään ripsipidennyksiä ja tatuointeja, mieskin oli oikein sopiva. Yhteiseloa oli mukava seurata, ei tarvinnut myötähäpeillä. Pisteet myös hääautosta!
Toivotan kaikkea hyvää ja onnellista liittoa parille, jos tätä eksyvät lukemaan :)
Nää oli nyt ekat näistä unelmahäistä joista ihan tosissani liikutuin moneen otteeseen. Se, ettei pari oikein pystynyt katsomaan toisiaan silmiin koska olisivat alkaneet itkemään oli niin hellyyttävää etten kestä!
Muutenkin onnellisen ja söötin oloinen pari, tietysti tuo suhteen alku olisi varmaan voinut olla nätimminkin hoidettu mutta ei me tiedetä kuinka vakavaa tai epävakavaa tuo toinen tapailu oli joten ei nyt voi pahemmin tuomita. Kaikkea hyvää parille ja kiitos että saatiin tujaus aitoa rakkautta televisioihimme :)
Täällä kylällä mistä morsian on kotoisin on ihan yleisessä tiedossa että morsiammen äiti oli tuo käheä-ääninen pienehkö nainen. Kamppaillut Veeran lapsuudesta asti alkoholin kanssa, ja Veeran isä yritti pitkään pitää huolta veerasta sisaruksineen ennenkuin ei enää jaksanut yksin ja Veera pääsi kasvattiperheeseen. Isä ei ole alkoholisoitunut.
Upea, tasapainoinen nainen morsiamesta tullut. Lähtökohdat eivät todellakaan olleet helpot.
Hänet oli kutsuttu ja hän oli antanut lapsensa sijaisvanhempien kasvatettavaksi - paras ratkaisu.