Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Ihan jakso, kiva hääpari.
Olisipa saanut olla mukana noin kivoissa häissä.
Tässä erikoisuudentavoittelijain aikakaudella kun jopa kaikki katsojissa selkeää myötähäpeää aiheuttava vinksahtanutkin on vaan niin coolia.
Lisää normaaleja , kivoja pareja jotka oikeasti haluaa naimisiin keskenään ja kunnioittaa toisiaan.
Näitä kumppaninsa (ja mahdolliset lapsensa!) tahallaan teeveessä nolaavia puupäitä sekoiluineen on jo nähty aivan riittämiin ja heidän paikkansa on jossain aivan muualla kun teeveessä koko kansalle veetä haistattelemassa - omissa häissään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä kuulin... Tuo mies sanoi vauvaa "VAVVA"!!!??? Vielä kaksi kertaa peräkkäin.
Manselaisten oon kuullu sanovan vavva.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun nimi oikeasti Saija-Annica? Oon luullut että tollaset c-kirjainta sisältävät nimet ovat vain huono vitsi 🙈
Nicojannica ei oo kyllä vitsi .
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut LULU eikä Luru?
Siis en ymmärrä, miten niin moni on kuullut, et nimi olisi Luru.. joo Lulu se oli! Katoin nimipalvelusta, niin ei oo annettu Luru nimeä tällä vuosikymmenellä. 'D
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli sellanen satsi viherpiiperrystä, ettei muutamaan hetkeen enää tarvitakaan...
Ei ollut. Kuusi lasta ei ole viherpiiperrystä nähnytkään. Vastaa kulutukselta lähes 100 nepalilaista lasta.
Mutta mukava ja kivan tavallinen sekä mutkaton porukka. Ihana piristys tekoripsitöröhuuliröökihuulikiroiluun. Heidän näköiset lämpimät häät. Toki itse en ole niin lapsijuhlien perään, mutta heille sopi hienosti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä kuulin... Tuo mies sanoi vauvaa "VAVVA"!!!??? Vielä kaksi kertaa peräkkäin.
Manselaisten oon kuullu sanovan vavva.
Olen itae kuullut ihan lasten suusta tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä, miten niin moni on kuullut, et nimi olisi Luru.. joo Lulu se oli! Katoin nimipalvelusta, niin ei oo annettu Luru nimeä tällä vuosikymmenellä. 'D
Oli kylläkin Kuru
Tämä pari oli minusta niin ihana ja niin luonnollisia lapsijoukkonsa ympäröimänä! Toivotan heille Jumalan siunausta ja rakkautta toisiaan kohtaan ja lapsikatraalleen!
Kaikki se hyvä jota jaatte tulee myöhemmin eteenne runsaana siunauksena ja voimavarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kylläkin Kuru
Kuru JA Lulu. Täällä sanottiin että Kuru ja Luru.
Ilta-sanomissa luki Doris ja Luru, ja juontajakin sanoi kyllä ihan selvästi Luru eikä Lulu.
Kaksostytöt ovat Doris ja LULU ja heidän isoveljensä Kuru.
T: Perhetuttava
Jääkiekkopaska jyrää taas. Ei ala Unelmahäät.
Jääkiekkopaska menee aina tärkeysjärjestyksessä kaiken ohi.
Siis peli on ohi ja nämä jauhaa siitä?
Siis mitä vittua? Kauankohan tässä menee...... Eikö näitä vois näyttää siellä maksullisilla kanavilla niin saatas laatuviihde pöytään!
Mitä helvettiä, miksi näen pelkkää lätkää, vaadin unelmahääni!
Oho, odotin unelmahäitä, mutta täältähän tulikin oikeasti laadukasta ohjelmaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkopaska menee aina tärkeysjärjestyksessä kaiken ohi.
Just meinasin tulla kysymään et mitä hemmetin lätkämatsia ne vielä näyttää. En muuten edes tiennyt, että vitoselta tulee nykyään jääkiekkoakin.
Ihmetyttää monet jotka sanovat että lapsi tuli yllätyksenä ja sitten kuitenkaan ei ole ollut ehkäisy käytössä...