Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisillään raskaana ja supistusten estolääkitys päällä. Tervettä touhua?
Jos laskettuun on aikaa 2kk niin kyllä on syytäkin ottaa estolääkitys vielä käyttöön.
Ei mulle annettu mitään lääkityksiä 3kk ennen laskettua aikaa, vaikka miten supisteli.
Katson just unelmahäitä. Morsian ja sulhanen näyttää niin eriparisilta ja mikä ihmeen vimma on noin nuorena mennä naimisiin? Onko tuo tyttönen ehtinyt yhtään viettää nuoruuttaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi pari jo eronnut?
Eivät ole eronneet
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut jaksot olen katsonut, mutta lesbopareja en, lesbopareja en halunnut katsoa,
joten en tiedä niistä häistä mitään.
Ohjelma menee mauttomaksi, kun ohjelmaan tulee lesboja. Lesbo ja homopari ohjelmat jätän aina katsomatta.
Siis mulle jäi nyt epäselväksi että katsotko sä silti ne lesbojaksot? 🤔
Voi miten romanttinen kosinta. "Minä kysyn nyt viimeisen kerran, menetkö sinä minun kanssa kihloihin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut jaksot olen katsonut, mutta lesbopareja en, lesbopareja en halunnut katsoa,
joten en tiedä niistä häistä mitään.
Ohjelma menee mauttomaksi, kun ohjelmaan tulee lesboja. Lesbo ja homopari ohjelmat jätän aina katsomatta.
Siis mulle jäi nyt epäselväksi että katsotko sä silti ne lesbojaksot? 🤔
tämä jäi mullakin jotenkin nyt tajuamatta - oliko se lesbopareja, mitä et halunnut katsoa?
Katsoin uusimman jakson osittain. Jo pelkästä mainosklipistä jäi outo olo, erityisesti siitä, kun sulhanen esitti heittävänsä lasin. Hrrr. Täysin ilmeetön, autopilotilla toimiva pari. Ei jatkoon!
No nyt on oikein naimanaamat!
Vaikuttaa hienoilta mutta näin ulkopuolisen tv-katselijan näkökulmasta tylsiltä häiltä.
Tässä taas näkee että ihmisten ikää on mahdoton arvata. Olisin sanonut sulhasen olevan 25-28 ja morsiamen nelissäkymmenissä.
Pahinta mahdollistua elämää mitä voisin kuvitella, mut onhan se hienoa että joku kansoittaa Suomen. Onko nää jossain uskonlahkossa?
Voi kukaan ei lohduta tuota itkevää poikaa, äiti otti tytön syliin ja isä huolehti pyörästä :(
Meni lasten nimet ohi. Taisi olla ainakin Kuru ja Doris. Oliko ne nuo kaksoset?
Mielenkiinnolla odotan mitä tekevät työkseen, erikoisen oloisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meni lasten nimet ohi. Taisi olla ainakin Kuru ja Doris. Oliko ne nuo kaksoset?
Kaksoset Muru ja Doris? Ja poika Kuru?
Vähän oli iloton ja vakava pari, mutta parempi näin kuin ne rikolliset, kiroilevat wt-parit!