Onko teillä vakkarimerkkiä siteissä ja pikkuhousunsuojissa?
Eli tässä pieni Galluppi.
Minkä merkkisiä ja kuinka usein käytätte?
Mä oon aina suosinu libressen ja alwaysin pikkuhousunsuojia normal mallia.
Kuukautissuojina käytän alwaysin siteitä.
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin koska muuten pikkarit usein kosteat.
Kuukautissuojia tarviin vaan menkkojen aikaan.
Kommentit (54)
Vuokkoset - edullinen, kotimainen, ei-tuoksuva, ei-hiostava.
treffit kirjoitti:
Ei muuten ole, mutta en tykkää Tampaxista, mun mielestä se tamponi on jotenkin "löllö". Ostan aika usein kaupan omia merkkejä, ne menee ihan yhtä hyvin.
AP älä hyvä ihminen käytä joka päivä pikkuhousunsuojia, anna paikkojen hengittää! Pieni kosteus haittaa mitään kun peseydyt kuitenkin päivittäin (toivottavasti).
Tuolla ohjeella voi heittää vesilintua, jos on oikeasti päivittäistä valkovuotoa. Siinä ei puhuta mistään pienestä kosteudesta tai "paikkojen" hengittämisistä. Monet naiset oikeasti tarvitsevat pikkuhousunsuojia päivittäin - ja ei, ne eivät aiheuta tulehduksia tai lisää vuotoa. Mistä ihmiset saa näitä omituisia käsityksiään? Hyvä hygienia ja päivittäinen phs on ihan ok heille jotka sitä tarvitsevat.
Siteenä Libressen pinkki, pikkuhousunsuojia en käytä.
Xtra. Hyvä hintalaatusuhde, ei haise, ohut, kääre valkoinen.
Käytin pitkään pääasiassa Vuokkosia, paitsi yösiteenä Libresseä, joka isompana suojaa housut paremmin. Nyt kun Vuokkosten pakkauskoko muuttui pienemmäksi, myös siteiden laatu tuntuu muuttuneen huonommaksi. Pinta on karheamman tuntuinen ja side mene herkemmin kasaan ja ruttuun. Vuokkoset Cotton toimii edelleen, mutta muutoksista ärsyyntyneenä käytän nykyään paljon Libresseä. Alwaysia olen toisinaan kokeillut ja joka kerta todennut etten tykkää.
Käytän belladot evelina kuukautiskuppia!
ennen pirkan pikkuhoususuojia nykyään onneksi olen hankkinut kestopikkuhousunsuojia. ihan loistavia. ei ärsytä ihoa lainkaan. ei hankaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä pieni Galluppi.
Minkä merkkisiä ja kuinka usein käytätte?
Mä oon aina suosinu libressen ja alwaysin pikkuhousunsuojia normal mallia.
Kuukautissuojina käytän alwaysin siteitä.
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin koska muuten pikkarit usein kosteat.
Kuukautissuojia tarviin vaan menkkojen aikaan.
Toki. Mun vakkari on XXXXXL.
Vuokkoset on parhaita. Kotimaista laatua.
vuokkosten nightwingsejä, ostan vaan niitä koska paranoia vuotamisesta eikä kiinnosta ostaa kahta pakettia aina päivä ja yösiteille. olen kattellut myös noita kestositeitä, vielä en tosin ole ostanut
Libresseä suosin pikkuhousunsuojina, mun suosikki on pure sentitive regular, miellyttävä, imukykyinen ja hyvin pikkuhousuissa kiinni pysyvä pikkuhoususuoja päivittäin käytettynä.
Siteinä myös suosin pure sensitive sarjaa ja tampooneissa ob.
Hollister merkkisiä käytän.