Onko teillä vakkarimerkkiä siteissä ja pikkuhousunsuojissa?
Eli tässä pieni Galluppi.
Minkä merkkisiä ja kuinka usein käytätte?
Mä oon aina suosinu libressen ja alwaysin pikkuhousunsuojia normal mallia.
Kuukautissuojina käytän alwaysin siteitä.
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin koska muuten pikkarit usein kosteat.
Kuukautissuojia tarviin vaan menkkojen aikaan.
Kommentit (54)
Ei mulla oo mitää tiettyy merkkii. Otan vaan jonkun tuotteen hyllyltä tosi nopee kun meen side hyllyn ohi. Hävettää ostaa mitään suojia.
Vierailija kirjoitti:
Käytön aina Vuokkoset siteitä ihan kotimaisuuden takia. Kertyan sain jonkun näytesiteen All.... merkkiseen se oli hyvin muovinen ja ikävän tuntuinen. Mulla on todella runsaat vuodot. Siksi joskus sorrun libressen yösiteisiin, mutta Vuokkoset on merkkini. Sitä ostan myös tyttärelle.
Vuokkoset on surkeita, mielelläni käyttäisin suomalaisia. Liima ei pidä niitä paikallaan yhtään ja pinta tuntuu märältä. Häviävät 0-100 Alwaysille. Noin viiden vuoden välein on tullut testattua olisiko laatu parantunut, mutta pettymys joka kerta.
Libressekäy ainoastaan, ja siitä suurimman osan kuukautisten ajasta sitä sinistä yösidettä. tokuttoman runsaat kuukautiset.
Allwaysia olisin halunnut käyttää mutta se rikkoot ihoni jo yhdestä kerrasta. Myöskään pikkuhousunsuojia en voi käyttää. Iho menee "vereslihalle" jos käytän niitä. Aina välillä kokeilen, jos jo voisi vaihtaa merkkiä vaan aina petyn.
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä pieni Galluppi.
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin koska muuten pikkarit usein kosteat.
Kannattaa jumpata alavatsalihakset kuntoon, tekniikkalaji, vaan ei milläänmuotoa vaikeaa.
Rainbow siteissä ja pikkuhousunsuojissa. Pakko käyttää pikkuhousunsuojissa, runsas valkovuoto, ihan on lääkärikin todennut. Öisin tuuletan alakertaa enkä käytä mitään, pl. menkkojen aika, silloin siis side.
Naty. Muita en voi käyttää, niistä tulee hiivaa ja menee iho rikki. Yhdessä vaiheessa käytin pikkuhousunsuojia päivittäin, nyt olen yrittänyt vaan tarpeen mukaan eli kun kuukautisten jälkeen tulee vielä vähäsen vuotoa tai siihen aikaan kuukautta, kun kosteutta enemmän. Tosin jos ei ole pikkuhousunsuojaa, saa farkut vaihtaa usein päivittäin.
Vuokkoset on parhaat, sillä muissa muovia liikaa ja outo haju. Saan siis ihan allergiaoireita muista. Kotimaisuus on plussaa. Siivekkeelliset pysyvät paikallaan oikein hyvin. Harmi vaan, että vuosien varrella pussista on kadonnut 6-8 sidettä. Pussi on silti yhtä iso kuin ennen ja hassun löysä. Tässä olisi muovinsäästön paikka. Enemmän siteitä pussiin, kiitos, niin rekka ei aja puoliksi tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Kestositeitä käyttänyt jo viimeiset 15vuotta, suurinosa merkkiä Hilivinksis. Varulta kaapista löytyy myös vuokkoset paketti.
Hilivinksis. LOL. XD
Käytän päivittäin rainbow pikkuhousunsuojia. Valkovuotoa kuitenkin tulee joka päivä, ja oviksen aikaan todella runsaastikin joutuu vaihtamaankin sillon monesti päivässä, joten ei ois kiva märissä housuissa kulkea.
Vuokkoset ja Rainbow normal pikkuhousunsuojat aivan parhaita, ei hiosta eikä haudo vaikka ois vähän pitempäänkin housuissa.
KäytännVuokkoset yösiteitä ja pitkiä siivellisiä siteitä, koska vuoto on runsasta. Lisänä käytän päivisin tamponia. Hinta/ laatu-suhde siteissä on erinomainen.
Vuokkoset. Sääli vaan, että muuttivat niistä siivekkeiden mallia jokin aika sitten. Pysyvät nyt huonommin paikallaan ja menevät ruttuun.
mies ostaa aina tupot, ja aina vääriä! itse makaan palstalla enkä ole vastuussa omasta alapäästäni! t.palstamamma
Vuokkoset täälläkin, vaihdoin kun tosiaan niihin yksiin lisättiin se karmea haju. Enkä ole hetkeäkään katunut, paljon mukavampi pinta! Saisi vain olla valikoimissa joku light versio, kun omille vuodoilleni se kolmen tipan side on käytännössä aivan liikaa. Mutta koko siis saisi olla sama kun normisiteissä, muuten se tippa tietenkin eksyy yli. Muuten käytän välillä runsaan valkovuodon takia always dailies slim multiformeja.
Vierailija kirjoitti:
mies ostaa aina tupot, ja aina vääriä! itse makaan palstalla enkä ole vastuussa omasta alapäästäni! t.vittutuppomies
Suosin suomalaista eli Vuokkoset tuotteita.
Tamponina ob. Voittaa tampaxin mennen tullen, kerran ostin tampaxeja kokeiluun ja oli kamalaa säätöä asettimen kanssa. Muutenkin ällötti se miten tampaxit venyvät monta senttiä pidemmiksi täyttyessään ja tuntuu siltä että se tamponi poisvedettäessä katkeaisi sinne. Pikkuhousunsuojina always, käytän vain ovulaation aikaan kun soosia valuu aivan järkyttävästi ja niinä päivinä kun kuukautisten pitäisi alkaa ettei käy vahinkoa :D
Käytön aina Vuokkoset siteitä ihan kotimaisuuden takia. Kertyan sain jonkun näytesiteen All.... merkkiseen se oli hyvin muovinen ja ikävän tuntuinen. Mulla on todella runsaat vuodot. Siksi joskus sorrun libressen yösiteisiin, mutta Vuokkoset on merkkini. Sitä ostan myös tyttärelle.