Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä vakkarimerkkiä siteissä ja pikkuhousunsuojissa?

Vierailija
08.01.2019 |

Eli tässä pieni Galluppi.
Minkä merkkisiä ja kuinka usein käytätte?
Mä oon aina suosinu libressen ja alwaysin pikkuhousunsuojia normal mallia.
Kuukautissuojina käytän alwaysin siteitä.
Käytän pikkuhousunsuojia päivittäin koska muuten pikkarit usein kosteat.
Kuukautissuojia tarviin vaan menkkojen aikaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Libresse on huono jotenkin kova. Käytin aiemmin Alldaysia, mutta kun niihin lisättiin se kauhea haju niin oon siirtynyt käyttämään vuokkosia. Ne on hyviä, tosin liimapinta voisi olla vähän pitävämpää.

Vierailija
2/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordan ja Sini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imse Vimse kestositeet, joita olen käyttänyt 13 vuotta. :)

Vierailija
4/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole, mutta en tykkää Tampaxista, mun mielestä se tamponi on jotenkin "löllö". Ostan aika usein kaupan omia merkkejä, ne menee ihan yhtä hyvin. 

AP älä hyvä ihminen käytä joka päivä pikkuhousunsuojia, anna paikkojen hengittää! Pieni kosteus haittaa mitään kun peseydyt kuitenkin päivittäin (toivottavasti). 

Vierailija
5/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PHS:iä en käytä mutta siteinä aina ja ainoastaan Vuokkoset Puuvilla siivekkeellinen. Tamponina Rainbow tai Pirkka super.

Vierailija
6/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kestoja. Vaikka ovatkin isompia kuin kertikset, ovat tuhannesti mukavampia. Miksen tajunnut ostaa niitä jo vuosia sitten?

Vierailija
7/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa kääreissä olevat bio vuokkoset. Kaikki muu = karmea kutina

Vierailija
8/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihan tarkkaan kun olen ollut viime vuodet joko raskaana tai imettänyt :D mutta tosissaan ennen lapsia käytin muistaakseni ihan Alwaysin normaaleja siteitä kuukautisten aikaan. Koitin suosia kotimaista ja käyttää Vuokkosten siteitä, mutta tulin siihen tulokseen, etteväti pysyneet paikallaan (jotenkin huono liima eikä "tarttuneet" pikkareihin tai jotain).

Ja nyt mitä muistan viimeksi käyttäneeni on ollut ihan Rainbown:n normaalit tamponit kuukautisten ekana (ja mahd. tokana) päivänä ja lopppuajan onkin sitten pärjännyt ihan vessapaperin palalla. Jotenkin lasten saamisen jälkeen kohtu on kai jäänyt pysyvästi isommaksi ja entisen niukan vuodon sijaan vuoto on runsasta päivän-pari ja suunnilleen siinä. Saa tosin nähdä mitä tämän vauvan synnyttyä tapahtuu. :)

Suositteleeko kukaan kuukuppia? Olen sitä harkinnut, mutta mietityttää, että pitäisikö niitä olla muutama vai miten hoituu sen pesu? + Onko kätevä jos on paljon liikkeellä/menossa?

Vierailija
9/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alwaysin siteet parhaita ja luotettavia myös runsaan vuodon kanssa. Pikkuhousunsuojissa suosin Pirkkas ja Rainbowta (large-kokoa).

Vierailija
10/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppeja käyttävät vain astronautit 😁😂🤣

Vierailija
11/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown tamponit ja ob-pikkuhousunsuojat

Vierailija
12/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositteleeko kukaan kuukuppia? Olen sitä harkinnut, mutta mietityttää, että pitäisikö niitä olla muutama vai miten hoituu sen pesu? + Onko kätevä jos on paljon liikkeellä/menossa?

Oon käyttänyt kuukuppia nyt 12 vuotta, välissä toki on ollut kuukautiset lasten takia poissa. Kuukuppi on minun ja monen muun mielestä kuukautissuojista mukavin, toki sekään ei kaikille sovi. Kun ostin uuden isomman kupin (Lunette), se tuntui aluksi kovalta ja oli epämukava, mutta käytössä jäykkyys katosi. Olen nähnyt jonkun suosittelevan, että kuppi keitetään useamman kerran ennen ensimmäistä käyttöä, se varmasti pehmittää sitä.

Kuukuppeja tarvitsee vain yhden. Se huuhdellaan kylmällä vedellä tyhjentämisen jälkeen. Kun kuukautiset loppuvat, se pestään kunnolla ja keitetään. 

Siteistä: käytän kupin lisäksi yöllä sidettä, koska mulla on aika runsaat kuukautiset. Mulla on Maijat- ja Imse Vimse -merkkisiä kestositeitä. 

Vierailija
13/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libressen siteet ja pikkuhousunsuojat käytössä. Vaihdoin Alwaysista Libresseen, kun vuoto tuli yli siteistä ja tuntui, että ne siteet ja suojat hautoi ja haisi. Kokeilin vasta Alwaysin pikkuhousunsuojia pitkästä aikaa ja olen edelleen samaa mieltä.

Vierailija
14/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. M.51

Vierailija
15/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnikas kestositeitä käytän.

Vierailija
16/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkaa käytän molemmissa. 

Vierailija
17/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset, ne on kotimaisia. Siteen on ohut siivellinen. Muutama side menkkojen aikana + päivä pikkuhousunsuojalla, siinä tarve.

Vierailija
18/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.libresse.fi/tuotteet/kuukautistuotteet/maxi/maxi-goodnight-… <--- en oo pitkään aikaan käyttäny muita ku noita siteitä

Vierailija
19/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luis Vittuni ja Khanel

Vierailija
20/54 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestositeitä käyttänyt jo viimeiset 15vuotta, suurinosa merkkiä Hilivinksis. Varulta kaapista löytyy myös vuokkoset paketti.