Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten keskipituus on n. 167 cm. Miten ihmeessä sitten on niin paljon pitkiä naisia?

Vierailija
08.01.2019 |

Joka päivä näkee vaikka kuinka monta ainakin 180 cm naista ja naisia, jotka ovat seurassaan olevia miehiä pidempiä, vaikka miehetkään eivät mitenkään lyhyitä ole. Miten tämä on mahdollista, kerran kun naisten keskipituus on n. 167 cm?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän asut, koska itse olen "vain" 175 cm pitkä nainen ja todella harvoin näen missään muita naisia jotka ovat yhtä pitkiä kanssani? Yleensä saan aina katsella selkeästi alaspäin ja ehkä pari kertaa vuodessa vastaan sattuu itseäni pidempi nainen, ja sekin pituusero on korkeintaan pari senttiä..

No ainakin täällä löytyy . Tytär 180, pojan tyttökaveri 186 . Poikani on 190 ja juuri näin kaupassa nuoren urheilullisen naisen , joka olis lähes päätään pitempi poikaani lenkkipolulla jalassa. Ainakin jos paikkakunnalla on aktiiviset naisten kori- tai lentopallo seurat, niin pitkiä naisia löytyy. Tyttäreni muuten on ehkä viidenneksi pisin luokallaan.

Jaa että näit vai 210cm+ naisen? Taisit kyllä nähdä omiasi. Onhan hyvinkin pitkiä naisia toki olemassa, sitä en kiellä, mutta että noin pitkiä... heitä lienee melko vähän koko maailmassa.

Vierailija
42/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse olen ”vaan” myös tuon 167-168cm ja kyllä tuntuu suomalaiset ukotkin olevan mua lyhyempiä! Vaikka Helsingissä asun. Ihme hobitteja on suomalaiset. Tai ehkä ongelma on se, että kuljeskelen pääosin lähiöissä ja tunnetustikin lyhyet on tyhmempiä ja köyhempiä.

N19

Kyllä täällä Etelä-Pohjanmaalla ainakin kaikki näyttää olevan mua pidempiä. Ja oon tuon 168cm.

Suomen älymystö ja rahaeliitti näemmä kokoontuu E-Pohjanmaalla

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse olen ”vaan” myös tuon 167-168cm ja kyllä tuntuu suomalaiset ukotkin olevan mua lyhyempiä! Vaikka Helsingissä asun. Ihme hobitteja on suomalaiset. Tai ehkä ongelma on se, että kuljeskelen pääosin lähiöissä ja tunnetustikin lyhyet on tyhmempiä ja köyhempiä.

N19

Kyllä täällä Etelä-Pohjanmaalla ainakin kaikki näyttää olevan mua pidempiä. Ja oon tuon 168cm.

Suomen älymystö ja rahaeliitti näemmä kokoontuu E-Pohjanmaalla

ohis

turpa kii ei se tarkota et oon tyhmä vaik oon lyhyt 😒🖕🏻

Vierailija
44/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän asut, koska itse olen "vain" 175 cm pitkä nainen ja todella harvoin näen missään muita naisia jotka ovat yhtä pitkiä kanssani? Yleensä saan aina katsella selkeästi alaspäin ja ehkä pari kertaa vuodessa vastaan sattuu itseäni pidempi nainen, ja sekin pituusero on korkeintaan pari senttiä..

Olen tismalleen yhtä pitkä ja kasvoin vielä aikaisin, joten minulle jäi sellainen hujopin imago. Yläasteella jotkut tytöt kasvoivat vielä yhtä pitkiksi. Mutta pääsääntöisesti koen olevani se "jättinainen", kun olen vielä rakenteeltanikin roteva. Nyt kyllä olen alkanut miettiä, että kun olen yli 40-v. niin tämän päivän nuorissa naisissa on ehkä enemmän pituisiani. Ja kun vastaavasti ajattelen äitini ja mummoni ikäpolvea, niin minun pituisiani ei ollut lainkaan. Joten ehkä se keskiarvo on oikein laskettu.

Vierailija
45/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on suuret määrät myös meitä noin 160 cm hukkapätkiä.

Vierailija
46/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lyhyet naiset olemme hyviä maastoutumaan ympäristöömme. Jos on kaiken lisäksi lapsekkaat kasvot, tulee helposti sekoituttua tuohon ei-täysikasvuiseen väestöön.

Vierailija
47/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Musta taas tuntuu, että etelä-pohjanmaa on täynnä lyhyitä.

T. 180cm

Vierailija
48/50 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen noin 166-

167cm ja en ihmettele tota keskimittaa sillä välillä tunnen itseni melkein jopa pitkäksi. Tuntuu että moni on jotain 160cm 

Vierailija
49/50 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinolla tämä keskiarvo on saatu?

Vierailija
50/50 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jännä nähdä noin pitkiä naisia välillä kun itse olen melko pitkä tai keskipitkä mies 173cm.

Tulee jännä olo. On niin erikoista nähdä pitkiä mallimaisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän