Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten värit: musta, harmaa, ruskea, valkoinen

Vierailija
08.01.2019 |

Muita värejä ei taida tässä maassa ollakaan ja ulkomaalaisetkin alkaneet pukeutua samoihin väreihin, ettei erotu massasta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallani pukeudun ihan muihin väreihin.

Vierailija
2/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, minulla on vähän tummanvihreää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä onneksi muitakin värejä. Sitten täällä vaan mammat ihmettelee, että miksi aikuiset pukeutuu lastenvaatteisiin. No. Koska ne on värikkäämpiä.

Vierailija
4/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, minulla on vähän tummanvihreää

Ooh, miten rohkeaa - onko katsottu pitkään ja supistu?

Vierailija
5/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tykkää mustasta ja pitää sitä käytännöllisenä värinä?

Kiva, että ulkomaalaiset haluavat intergroitua ja jopa olla erottumatta massasta.

Ole sinä eksoottisen värikäs perhonen mustien, ruskeiden, harmaiden ja valkoisten seassa.

Vierailija
6/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Onko asia sinulle ongelma? Eikö kukin saa pukeutua siten kuin haluaa?

Vierailija
7/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeuduin ennen värikkäästi, mutta nyt keski-iässä (varsinkin talvisin) naama on niin kellanharmaa, että pakko käyttää pelkkää beigeä ja oliivia.

Mutta kotini ei tarvitse sointua naamaani, joten mulla on Bollywood-olohuone. Häränverenpunaista, kullankeltaista, syvänmeren turkoosia ja tummaa puuta.

Vierailija
8/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävälläni on oikein hulvaton päivä, hän valitsee harmaan huivin, mustaan asukokonaisuuteen se tuo kivaa leikkisyyttä.

Vierailija
9/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Onko asia sinulle ongelma? Eikö kukin saa pukeutua siten kuin haluaa?

Eihän se ongelma ole - tympii vaan, kun on muutenkin niin väritöntä kaikkialla ja minä pidän väreistä.

Vierailija
10/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pukeuduin ennen värikkäästi, mutta nyt keski-iässä (varsinkin talvisin) naama on niin kellanharmaa, että pakko käyttää pelkkää beigeä ja oliivia.

Mutta kotini ei tarvitse sointua naamaani, joten mulla on Bollywood-olohuone. Häränverenpunaista, kullankeltaista, syvänmeren turkoosia ja tummaa puuta.

Ihana koti varmaan.<3

Vierailija
11/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ongelma ole - tympii vaan, kun on muutenkin niin väritöntä kaikkialla ja minä pidän väreistä.

Kun ulkona on 12 kuukautta vuodesta turkoosinsininen meri, kirkkaanvihreä sademetsä ja keltaisia ja punaisia hedelmiä kasvaa takapihalla, on vähän helpompi pukeutua itsekin värikkäästi.

Täällä Suomessa 9 kuukautta vuodesta sataa vettä, räntää tai lunta. Maassa on mutaa, kuraa, loskaa, tai lunta.

Vierailija
12/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuota valkoistakin näkee harvemmin suomalaisen päällä ainakaan suurina kokonaisuuksina, on nimittäin aika näyttävä väri siten. Korkeintaan mausteena suomalaiset sitä käyttävät.

Mutta asunnot onkin kyllä monilla todella tylsän valkoiset.

Vierailija
13/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin talvella saisi käyttää enemmän värejä. Pimeä tulee nopeasti niin huomaisi helpommin sellaisen väripilkun kuin kokomustan.

Vierailija
14/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli punainen talvitakki ja se veti kaikki hörhöt puoleensa. Ei voinut bussimatkaa kulkea, ettei joku olisi tulkinnut että siinäpä ulospäin suuntautunut ihminen ja tuli juttelemaan.

Suomalaiset on talvella musta-harmaa-veikeenbeigee. Siinä on oma viehätyksensä; sitten kevään tullen me olmit kaivetaan kaikki värit kaapeista ja otetaan kesä vastaan.

Vierailija
15/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tykkää mustasta ja pitää sitä käytännöllisenä värinä?

Kiva, että ulkomaalaiset haluavat intergroitua ja jopa olla erottumatta massasta.

Ole sinä eksoottisen värikäs perhonen mustien, ruskeiden, harmaiden ja valkoisten seassa.

No joillakin on mustat kaavut aina, joten integroitumisesta ei voida puhua.

Vierailija
16/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli punainen talvitakki ja se veti kaikki hörhöt puoleensa. Ei voinut bussimatkaa kulkea, ettei joku olisi tulkinnut että siinäpä ulospäin suuntautunut ihminen ja tuli juttelemaan.

Suomalaiset on talvella musta-harmaa-veikeenbeigee. Siinä on oma viehätyksensä; sitten kevään tullen me olmit kaivetaan kaikki värit kaapeista ja otetaan kesä vastaan.

Minulla on vähän outo kokemus lentokentältä; Olin pukenut syvään uurretun kauniin verenpunaisen paidan päälleni ja sitä tuijottelua joka suunasta oli ihan vaikea kestää!!  Ja vielä perillä Kroatian tullissakin jouduin täydelliseen tarkastukseen??!!

Vierailija
17/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä unohdit, että jos oikein haluaa räväyttää, niin voi laittaa päälle tummansinistä tai jopa beesiä.

Vierailija
18/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siniset farkut

Vierailija
19/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaaleanpunaista, punaista, vihreää ja jopa keltaista :D

Vierailija
20/28 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, on mulla kirkkaan punainen talvitakki, vaikka muuten olenkin vannoutunut mustaan pukeutuja.