Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petän miestäni ja olen pattitilanteessa enkä tiedä mitä tehdä

petturivaimo
08.01.2019 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta. Lapset ovat jo teinejä.
Tämä alkoi reilu 10 vuotta sitten, kun ihastuin työn kautta erääseen mieheen. Tämä ihastus haaleni, mutta on nyt palannut viestien merkeissä elämääni.
5 vuotta sitten tapasin miehen, johon ihastuin ja tapailen salaa. Nähdään noin parin kuukauden välein. Ei seksiä, tapailua vain esim. baareissa.
Tässä välissä oli myös yksi tuttu mies, jonka kanssa oli seksiä muutaman kerran. Ei nyt enää pariin vuoteen.
Nyt olin juhlissa, jossa harrastin seksiä tutun miehen kanssa kahtena iltana. Tämän reissun jälkeen tuntuu, etten enää kestä itseäni. Pakko on tehdä nyt jotain, mutta en todellakaan tiedä miten lähden etenemään.
Toisaalta ikävöin tätä viimeistä miestä nyt paljon ja haluaisin ottaa yhteyttä, mutta tätähän ei saa tehdä.

En tiedä onko minulla enää mitään mahdollisuuksia tästä tulla ns. paremmaksi ihmiseksi. Vai onko tämä vain merkki siitä, että minun pitäisi vain erota.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli joku tutkimuskin, jossa todettiin että noin kolmasosa on elämänsä aikana pettänyt puolisoaan, joko nykyistä tai aiempaa. Että ei kai tämä nyt niin harvinaista ole kuitenkaan

Suurin osa ei siis petä, eli harvinaisempaa on pettää kuin olla pettämättä.

Tuo ei itse asiassa ole olennaista, sillä pettää ei voi yksin. Eli voidakseen pettää, täytyy löytyä siihen halukas kumppani.

Olennainen kysymys ihmisluonteesta onkin se, kuinka moni pettäisi, jos siihen sattuisi loistava tilaisuus? Kaikki eivät tietenkään silloinkaan, mutta veikkaan, että prosentit olisivat huomattavasti korkeammalla kuin nykyinen tilanne, jossa 1/3 on pettänyt puolisoaan.

Tiedän ihmisiä, jotka ovat pettäneet, mutta enemmän tiedän ihmisiä, jotka eivät ole pettäneet, mutta pettäisivät, jos joku kiinnostava partneri suostuisi mukaan hommaan.

Vierailija
42/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää puolisoaan ja vastapuolena on samanmoinen, joka pettää puolisoaan. 

Toisaalta, melko helppoa ja turvallista seksiähän se on, molemmille. Oletettavasti kumpikaan osapuolista ei mene toisen puolisolle kertoilemaan jne. Tämä siis, jos sitä seksiä vaan haluaa eikä muuta. 

Mutta kuinka ihmiset pystyy seksiä harrastamaan siten, ettei siitä jää mitään jälkeenpäin tunnemyrskyjä jne. Itse ainakin olin aivan sekaisin ja tunsin syvää ihastusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät ole niin yksinkertaisia tässä maailmassa. Mitään kaavaa miksi joku pettää ei ole. Ette voi tietää miksi joku pettää ja minkälaisessa suhteessa elää ettekä miksi ero ei ole mahdollinen. Elämässä on eri sävyjä. Rakkautta voi hakea muualta ellei sitä kotona ole eikä aina ole kyse seksistä.

Vierailija
44/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli joku tutkimuskin, jossa todettiin että noin kolmasosa on elämänsä aikana pettänyt puolisoaan, joko nykyistä tai aiempaa. Että ei kai tämä nyt niin harvinaista ole kuitenkaan

Suurin osa ei siis petä, eli harvinaisempaa on pettää kuin olla pettämättä.

Tuo kolmasosa on todella kaunisteltu tulos. On edelleen tehty tutkimuksia, joissa jopa 70% on pettänyt. Tiedän ja tunnen paljon enemmän pareja, joissa on petetty kuin pareja joissa ei ole. Eikä kyse ole mistään WT porukasta vaan aivan tavallisissa perheistä, joissa käydään töissä, maksetaan asuntolainaa ja käydään Prismassa ostoksilla. Nämä ovat sellaisia asioita, joita harvoin myönnetään ja vielä harvemmin jäädään kiinni, ellei kyse ole pidemmästä suhteesta. Pettäminen on yleisempää kuin kukaan uskoisikaan enkä todella ihmettele miksi. 

Vierailija
45/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaikinen pettävä ihminen, oli sitten nainen tai mies, on kyllä niin alhaista pohjasakkaa ettei väliäkään. On aivan sama , mikä on ollut syysi pettämiseen, pettäjät keksivät syitä liukuhihnalta, kun se ainoa oikea tapa on erota ja sitten naida pitkin kyliä. Sinä teet niin törkeästi toista osapuolta kohtaan, että olisi korkea aika ottaa se pää pois omasta navasta ja ajatella muutakin kuin minäminäminä. 

Otapa sinä pää pois pensaasta. Niputat kaikki sarjapettäjiksi jotka keksivät syitä liukuhihnalta,

Jos tulee laininlyödyksi parisuhteessa, taistelee vuosia suhteen eteen eikä toinen osapuoli tee yhtään mitään puolisonsa eteen, onko tämä laiminlyöjä pohjasakkaa? Mielestäni on, enemmän kuin se joka jossain elämänvaiheessa rakastuu toiseen tai etsii toisaalta lämpöä.

Kun kasvat, opit vähän näkemään sävyjä.

Tunnen sarjapettäjiä kyllä, enkä pysty arvostamaan tosiaan heitä, kaverin mies yrittää uida liiveihin aina kun kaverin silmä välttää ja flirttailee jokaiselle muijalle. Mutta on lähipiirissä sellaisiakin uskottomia joita en todellakaan pohjasakaksi voi nimittää, tarinoita on niin monenlaisia. Opit vielä.

Kyseinen ap ei ole pettänyt kerran , vaan useasti. Hän olisi koska tahansa voinut lähteä huonosta parisuhteesta, ihan koska tahansa, ilman , että pitää vuosikausia pettää. Kyllä ap:n kaltainen ihminen on todellakin alinta pohjasakkaa, joka ei voi suoda sille puolisolleen mahdollisuutta onneen, vaan roikottaa itsessään kiinni. Ikää itselläni on 60+ , joten olen kyllä kiitos vaan, nähnyt aika paljon niitä sävyjä elämässä.

Vierailija
46/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voitko AP sanoa yhdenkin hyvän syyn sille että valehtelet miehellesi etkä ole häntä päästänyt menemään ja etsimään itselleen puolisoa joka arvostaa ja rakastaa häntä?

Vierailija
47/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petit etkä pysty elämään sen kanssa niin kerro totuus ja eroa miehestäsi, jos miehesi on hyvä ja perhe hyvä niin pidät huolen ettei kukaan saa ikinä tietää mitä olet tehnyt, menet kotiisi ja annat hyvää seksiä miehellesi. Perhe koossa kaikki hyvin. 

Vierailija
48/50 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mummolaa kirjoitti:

Äitikö se sielä. Olenko tullut aikakoneella 30 vuotta taaksepäin vai mitä?

Elääkö isä sielä vielä?

Muistaakseni isä veti itsensä kiikkuun. Nyt kun katselen peilistä itseäni niin kyllä minä olen sen isän poika. En mikään käki sentään. Isä vähän epäili ja loukkasi minua että en välttämättä ole hänen.

Ei oikein selvitetty välejä koskaan.

Äiti minä vihaan sinua. Rikoit perheen ja veit multa pohjat. Nyt kaikki kärsii, ja olen katkera.

Mun lapset ei koskaan pääse mummolaan ja ihmettelee miksi isä on usein olemukseltaan yleisharmaa. Isä ei nää aurinkoa. Varsinkaan mun isä joka on mullan alla ollut jo kauan.

Multa pääsi itku kun luin tämän. Ihan kuin veli olisi kirjoittanut tän.

Veli tappoi myös itsensä. Ihan kuin isäkin teki, kun kuuli äidin seksisekoiluista...

Vierailija
49/50 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se piip, minun vaimoni. GP ja saksan reissu...

Vierailija
50/50 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole miehesi syy että jouduit pettämään.

MInäkin jouduin kun en saanut kotona mitä tarvitsin.