Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin vanhempaan naiseen

Vierailija
08.01.2019 |

Tilanne siis tämä, että molemmat olemme vapaita. Itse olen 27v mies, ja nainen on 55v. Olemme rakastuneita, mutta molemmat pelkäämme mitä lähipiirimme, lähinnä sukulaiset sanovat suhteestamme. Tarkoitus olisi muuttaa yhteen, mutta pelkäämme siis liikaa muita.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoja voi panna mutta kukaan tervejärkinen ei kyllä ala mihinkään suhteeseen sellaisen kanssa

Mukavan...esineellistävää. Ihminen pysyy ihmisenä kohdusta hautaan. Jos kikkeliteline on jotain mieltä naisista, kantsii olla vaiti.

Yök.

Ja yksi retardi syy heteroseksuaaliseen nylkytykseen kyllästymiseen on juurikin kaltaisesi epämies joka vain ottaa.

Rakastaja rakastaa. Koko sielullaan. Ja vartalollaan. Naisen kuin naisen. Ja varsinkin sen oikean.

Siihen tarvii jotain mitä ei kaikilla ole.

N44

Vierailija
22/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoja voi panna mutta kukaan tervejärkinen ei kyllä ala mihinkään suhteeseen sellaisen kanssa

Ihan timmissä kunnossa oleva ihana nainen Hän on. Eikä mikään mummo. Yhden aikuisen tyttären äiti.

T.ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksielämä ei lopu vaihdevuosiin. On yksilökohtaista, joillakin jatkuu niin kauan kuin elää ja om elämässä kiinni.

Ja nyt ropsahti paskapuhetta tulemaan.

Valitsit vaimosi huonosti. Olisit valinnut seksuaalisemman.

Vierailija
24/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikäeroa on nin paljon, että toinen voi olla toisen vanhempi, niin sitä on liikaa. Kyseessä ei ole silloin rakkaussuhde, vaan ns. hoitosuhde. Nuoremmalla on jäänyt traumoja huonosti hoidetusta vanhemmuudesta eli etsii turvallista hoitajaa. Ja vanhempi puolisko haluaa hoitaa traumojaan "varalapsella" eli esim. menetettyä lasta.

Ja mitä pahaa on hoitaa traumansa kuntoon, mitään muuta keinoa ei nimittäin ole. Terapia? Ei ne pelkällä puhumisella parane.

Vierailija
25/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä teillä on? Naisella on vaihdevuodet jo ja sinä olet vasta parhaassa lastentekoiässä.

Rupes naurattaa. Kun tämän palstan mukaan juurikin naiset vain etsivät isää lapselleen elättäjiksi niin eikö tuollainen suhde vain ole miesten mieleinen kun lasta ei tehdä.

Oikeasti ajatellen kyllä nykyisin löytyy paljon yli 50v synnynntäjiä joten siinämielessäkään ei noin voi ajatella.

Minusta aikuisten ikäluokittelu on idiotismia. 18v on lain mukaan aikuinen ja aikuisena säilyy kuolemaanda asti.

"Nykyisin löytyy paljon yli 50v synnyttäjiä"...

Voi luoja ja huomenlahja, mitä jengiä täältä löytyy.

En tiedä jengistä missä pyörit mutta kyllä yli 50v synnyttäjiä on nykyään. Ja esim Lindmanin vaimo on yksi esimerkki heistä. Ja kuten miehissä myös naisissa on niitä jotka pitävät itsestään huolta.

Muuten, jos vaihdevuodet tekevät mummon niin miten nimität 37v naista jolta leikattu kohtu ym pois ja ollut vaihdevuodet. Mummoko?

Vierailija
26/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet toistenne ystäviä? Miten ajattelet, että tuon ikäinen nainen sopii omaan kaveripiiriisi ja arkeesi? Vai oletteko olleet vain lähinnä kaksistaan? Suhteen kestävyys punnitaan juuri tuossa arjessa, joka koittaa tuon ns. symbioosivaiheen jälkeen. 

Kyllähän ihminen kaiken ikäisenä ihastuu ja rakastuu, mutta joskus on hyvä laittaa myös jäitä hattuun. Itselläni oli jokin aika sitten vähän vastaava tilanne, tosin olen itse "vasta" 45 ja ikäeroa olisi ollut "vain" 16v. Tapasimme erään harrastuksen parissa, olemme itse asiassa tunteneet  toisemme jo vuosia. Ikäero tuli vähän yllätyksenä, mutta kun sitä vähän aikaa mietin, päätin, että tästä ei voi tulla mitään.  Lopetin käymisen tuossa harrasteessakin, ei enää siis nähdä edes.

Mietin itse juuri tuota arkea, kaveripiiriä, sukulaisia, elämän realiteetteja, Sitä, että ollaan niin eri elämänvaiheessa, ja olen itsekin omassa elämässä huomannut, että mieli voi monessa asiassa muuttua. Tässä iässä elämä alkaa olla aika lailla rakennettua ja moni ovi on sulkeutumassa. Nuorella on mahdollisuuksia vaikka mihin vielä.

Vierailija
27/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tavanneet toistenne ystäviä? Miten ajattelet, että tuon ikäinen nainen sopii omaan kaveripiiriisi ja arkeesi? Vai oletteko olleet vain lähinnä kaksistaan? Suhteen kestävyys punnitaan juuri tuossa arjessa, joka koittaa tuon ns. symbioosivaiheen jälkeen. 

Kyllähän ihminen kaiken ikäisenä ihastuu ja rakastuu, mutta joskus on hyvä laittaa myös jäitä hattuun. Itselläni oli jokin aika sitten vähän vastaava tilanne, tosin olen itse "vasta" 45 ja ikäeroa olisi ollut "vain" 16v. Tapasimme erään harrastuksen parissa, olemme itse asiassa tunteneet  toisemme jo vuosia. Ikäero tuli vähän yllätyksenä, mutta kun sitä vähän aikaa mietin, päätin, että tästä ei voi tulla mitään.  Lopetin käymisen tuossa harrasteessakin, ei enää siis nähdä edes.

Mietin itse juuri tuota arkea, kaveripiiriä, sukulaisia, elämän realiteetteja, Sitä, että ollaan niin eri elämänvaiheessa, ja olen itsekin omassa elämässä huomannut, että mieli voi monessa asiassa muuttua. Tässä iässä elämä alkaa olla aika lailla rakennettua ja moni ovi on sulkeutumassa. Nuorella on mahdollisuuksia vaikka mihin vielä.

Elät siis muiden elämää et omaasi?

Vierailija
28/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen uusi yritys.

Vierailija
29/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät siis muiden elämää et omaasi?

Lähinnä en kykene uskomaan, että joku voi oikeasti haluta sitoutua itseään niin paljon vanhempaan. Ehkä suojelen itseäni myös. Mutta tällä nyt mennään.

Vierailija
30/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oleskelulupahakemuksesi käsittely on edennyt?

Vierailija
31/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittekö myös imettämisleikkejä?

Vierailija
32/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan timmissä kunnossa oleva ihana nainen Hän on. Eikä mikään mummo. Yhden aikuisen tyttären äiti.

T.ap.

Ahaa. Onko tämä ajatuksesi päästä käsiksi tyttäreen?

Vierailija
33/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap.

Ei ole. Kyllä Minulle riittää ihan tämän tyttären äiti.

Vierailija
34/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mummompi, sen parempi ;)

Vierailija
35/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommonen oo normaalia.

On se kumma että vielä tänä päivänä ikäero-suhteita pidetään epänormaalina? 

Kaikki homot ym hyväksytään (mikä on huippu hyvä juttu) mutta ikäero-suhdetta pidetään epänormaalina? 

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi oikeasti lähes teini ja toinen jo ihan vanhus. 

Vierailija
36/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap.

Miten naisen tytär on suhtautunut ja muu suku? Niin sinun kuin naisesi?

Vierailija
37/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rohkeille!

Vierailija
38/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap.

Miten naisen tytär on suhtautunut ja muu suku? Niin sinun kuin naisesi?

Naisen tytär on hieman nyrpeä, täytyy myöntää. Omat vanhempani eivät tiedä vielä asiasta. Aion kertoa äidilleni asiasta, olipa Hänen suhtautuminen sitten mikä tahansa.

Vierailija
39/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellisesti onnea.

Olin 36v. kun tapasin mieheni, joka oli menossa armeijaan...

38 vuotiaana sain esikoisemme.... Yli 40 vuotias olin, kun menimme naimisiin.

Nyt olen 55v. ja mieheni on 38v. Esikoisemme on kohta täysi-ikäinen.

Olemme saaneet "kuraa niskaan" aikanaan paljonkin mutta se on vain vahvistanut suhdettamme.

Ihmiset ovat hyvin ilkeitä. Tuntemattomiltakin ihmisiltä tulee piruilua mutta kun on päättänyt olla niistä kimmastumatta, niin hyvin pärjää.

Tsemppiä teille