Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuin vanhempaan naiseen

Vierailija
08.01.2019 |

Tilanne siis tämä, että molemmat olemme vapaita. Itse olen 27v mies, ja nainen on 55v. Olemme rakastuneita, mutta molemmat pelkäämme mitä lähipiirimme, lähinnä sukulaiset sanovat suhteestamme. Tarkoitus olisi muuttaa yhteen, mutta pelkäämme siis liikaa muita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan myös, mutta oivalsin, että seksielämämme olisi muutaman vuoden päästä ohi.

Mummoutumisen merkit olivat jo ilmassa.

Niin lähdin.

M44

Vierailija
2/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viiti.

Onko hän rikas? Rahoihinko rakastuit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piut paut muiden mielipiteille sanon minä! Elätkö muita varten vai itseäsi varten?

T: N55 ja M32, yhdessä jo 7 v

Vierailija
4/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Onnittelut! Itsekin olen ihastunut melkein 60-vuotiaaseen naiseen ja olen reilusti nuorempi, tosin sain häneltä pakit.

T. Bi-nainen

Vierailija
5/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viiti.

Onko hän rikas? Rahoihinko rakastuit?

Ei ole rikas eikä köyhä. Joten rahoihin en rakastunut.

T. ap.

Vierailija
6/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäeroa on nin paljon, että toinen voi olla toisen vanhempi, niin sitä on liikaa. Kyseessä ei ole silloin rakkaussuhde, vaan ns. hoitosuhde. Nuoremmalla on jäänyt traumoja huonosti hoidetusta vanhemmuudesta eli etsii turvallista hoitajaa. Ja vanhempi puolisko haluaa hoitaa traumojaan "varalapsella" eli esim. menetettyä lasta.

Vierailija
7/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äitisuhde sinulla on?

Vierailija
8/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommonen oo normaalia.

Vierailija
9/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen äitisuhde sinulla on?

Ihan hyvä äitisuhde. Siis olen aina tykännyt vanhemmista naisista, mutta vasta nyt seurustellut tämän naisen kanssa kolme kuukautta.

T.ap.

Vierailija
10/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä teillä on? Naisella on vaihdevuodet jo ja sinä olet vasta parhaassa lastentekoiässä.

Vierailija
11/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piut paut muiden mielipiteille sanon minä! Elätkö muita varten vai itseäsi varten?

T: N55 ja M32, yhdessä jo 7 v

Oletko jo antanut miehellesi luvan jatkaa seksielämää muualla kun omasi kuihtuu?

Kysyn miehesi puolesta, kun hän tuskin uskaltaa.

"Been there, done that"

Vierailija
12/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksielämä ei lopu vaihdevuosiin. On yksilökohtaista, joillakin jatkuu niin kauan kuin elää ja om elämässä kiinni.

Vierailija
13/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te toisten lupia tarvitse. Se on teidän tarina, ei meidän.

Aina direktiiveilijöitä riittää. Ja onko niillä sitten puhtaat jauhot onkin jo toinen tarina.

Minä ainakin toivotan onnea ja menestystä.

🕊

Vierailija
14/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksielämä ei lopu vaihdevuosiin. On yksilökohtaista, joillakin jatkuu niin kauan kuin elää ja om elämässä kiinni.

Ja nyt ropsahti paskapuhetta tulemaan.

Vierailija
15/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmänhän tuossa on ikäeroa kuin Saulilla ja Jennyllä :)

Onnea suhteeseen!

Vierailija
16/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä teillä on? Naisella on vaihdevuodet jo ja sinä olet vasta parhaassa lastentekoiässä.

Rakkaus on yhteistä, samoin kuin monet mielipiteet ja arvot. Seksielämämme on myös todella hyvää.

T.ap.

Vierailija
17/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattaa. Kun tämän palstan mukaan juurikin naiset vain etsivät isää lapselleen elättäjiksi niin eikö tuollainen suhde vain ole miesten mieleinen kun lasta ei tehdä.

Oikeasti ajatellen kyllä nykyisin löytyy paljon yli 50v synnynntäjiä joten siinämielessäkään ei noin voi ajatella.

Minusta aikuisten ikäluokittelu on idiotismia. 18v on lain mukaan aikuinen ja aikuisena säilyy kuolemaanda asti.

Vierailija
18/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että suurin osa tuntemistanne ihmisistä paheksuu tuota ikäeroa.

Vierailija
19/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoja voi panna mutta kukaan tervejärkinen ei kyllä ala mihinkään suhteeseen sellaisen kanssa

Vierailija
20/39 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupes naurattaa. Kun tämän palstan mukaan juurikin naiset vain etsivät isää lapselleen elättäjiksi niin eikö tuollainen suhde vain ole miesten mieleinen kun lasta ei tehdä.

Oikeasti ajatellen kyllä nykyisin löytyy paljon yli 50v synnynntäjiä joten siinämielessäkään ei noin voi ajatella.

Minusta aikuisten ikäluokittelu on idiotismia. 18v on lain mukaan aikuinen ja aikuisena säilyy kuolemaanda asti.

"Nykyisin löytyy paljon yli 50v synnyttäjiä"...

Voi luoja ja huomenlahja, mitä jengiä täältä löytyy.