Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas kehuskeli, kuinka ei mennyt rahaa kauppaan yksin ollessa

Vierailija
07.01.2019 |

Olin lasten kanssa reissussa ja kotona oli vastassa tyhjä jääkaappi, vaikka pyysin miestä hakemaan iltapalatarpeita ennen kuin palaamme. Lisäksi muun muassa vessapaperi ja kahvi olivat loppu. Miehen selitys tilanteelle oli se, että käydään kaupassa huomenna kuitenkin... Koko viikon hän on puhelimessa kehuskellut, kuinka vähällä on oikein pärjännyt - hyvähän se on kehua, kun meidän lähtiessä kaapit olivat kukkuroillaan tavaraa!

Ja huomenna alkaa taas rutina siitä, kuinka paljon kauppalasku taas oli ja kuinka se johtuu minun vastuuttomista kulutustottumuksistani. Kummasti vessapaperi ja kahvi ja ruoka kuitenkin kelpaavat, kun minä olen ne kaupasta kotiin kantanut.

Onko muiden miehet tällaisia?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mä kehuskelen samalla asialla :D

Totuus: ostan viikonlopuksi yleensä liikaa ruokaa kun miesystävä tulee viikonlopun viettoon, niitä "rääppeitä" sitten syön koko viikon ja kun mies tulee perjantaina ja mennään yhdessä kauppaan, mun kaapit on aika tyhjät. :) 

Vierailija
42/42 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele viikoksi ruokalista, kirjoita samalle lapulle kauppalista ja iske miehelle lista käteen ja käske käymään kaupassa. Jos valitus ei lopu, toista sama niin kauan että valitus loppuu. Näin mies näkee ettei turhia asioita osteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän