Vinkkejä pieniksi jäävien vaatteiden säilöntään.
Erityisesti kiinnostaa, miten säilytätte vaatteita ennen varastoon siirtämistä? Meillä on vähän tilaa, enkä haluaisi säilyttää nurkissa mitään pahvilaatikoita. Tähän mennessä tuollainen pahvilaatikko on nurkassa ollut, johon olen sitten pieniä vaatteita siirtänyt.
Kellariin olen sitten vienyt vaatteet banaanilaatikoissa.
Olisikohan joku sängynaluslaatikko hyvä? Hyllytilaa meillä ei ole ylimääräistä. Ehkä paras vinkki olisikin isomman asunnon hankinta tai ylimääräisen rojun hävittäminen :). Mutta jos ensin löytyisi muita niksejä...
Kommentit (4)
Meillä on lähipiirissä syntymässä liuta lapsia, joille vaatteet jossain vaiheessa menee, mutta heilläkään ei ole säilytystilaa viljalti, joten odotusajan ne makaavat meidän kellarissa.
Meillä oli petivaatteita sellaisissa, mutta nykyään vain yksi niistä pusseista toimii kuten pitää. En viitsi enää niihin satsata. Sitäpaitsi se on turhan työläs tapa, kun niitä vaatteita tippuu sinne välisäilytykseen vähitellen. Tai ehkä mulla on huono systeemi.
Lisää hyviä vinkkejä ja kiitos jo edellisistä :).
ap
Mä olen myös pähkäillyt saman asian kanssa. Aina noita ryysyjä on menossa ja tulossa. Kun on monta lasta ja pöllöt ikäerot, seilaa ne vaatteet varaston ja kaapin väliä monet kerrat.
Tuo sängynaluslaatikko voisi olla hyvä välietappi. Mä olen lopen kyllästynyt noihin pahvilaatikoihin, joiden kansiläpät repeää ja ovat rumannäköisiäkin.
Banaanilaatikot ovatkin varmaan hyviä sinne varastoon.
imurilla ilmat veks-pusseissa. Ja niissä kun ei ole ilmaa, menisi vähemmän tilaakin.