Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sos.tilanteiden pelko ja jännitys

Holmenroose
07.01.2019 |

Olen siis aikuinen mies, mutta välillä jännitän ja punastelen kuin pikkutyttö. Kokouksissa, palavereissa tai muuten vain esiintymistilanteessa saatan yhtäkkiä muuttua punaiseksi ku rapu, eikä tuo vaadi edes pahaakaan ärsykettä. Esittelykierrokset ovat myös sellaisia, että syke nousee korkealle ja aloitan käymään omaa vuoroani tarkasti mielessäni. Propralia syön näihin tarkoituksiin, mutta tahtoisin päästä kokonaan irti nk. lääkityksestä. Psykoterapiaa olen kokeillut, mutta eipä siitä ollut apuja. Toistoja toistojen perään -meiningillä olen edennyt ja ei tuosta ole ollut apua, ei ainakaan vielä. Ihmetyttää muuten, että työelämässäkin törmää vielä näihin huomauttelijoihin - hei, jätkä on ihan punainen! Ja niin edespäin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän kanssa.

Huono Chi.

eli energiat päin helvettiä.

Menkää Kiinalaiseen lääketieteen tuntevalle lääkärille. Saatte hoidoksi akupunktiota. Ensimmäinen kerta jo auttaa.

Mitään lääkkeitä ei tarvitse syödä, oikeasti.

Jokaiseen vaivaan löytyy pilleri. Pillerifirmat eivät tee niitä hyväntekeväisyyttään.

Herätkää ihmiset!

Vierailija
42/44 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppen

Vierailija
44/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optipar 20mg eli seroxatia olen syönyt noin 15 vuotta. Välillä annosta vähentäen mutta kuitenkin täyteen annokseen palaten. Auttaa hyvin ja pystyn olemaan oma sosiaalinen itseni vapaa-ajalla ja työelämässä. Joskus olen jopa esiintynyt/kouluttanut ja ei kyllä olisi onnistunut ilman lääkitystä. Ei varmaan auta kaikilla mutta itse en voi kun suositella. Rauhottavia kokeilin silloin kun tämä lääke aloitettiin, mutta aiheutti vaan väsymystä ja tilanteet olisi pitänyt pystyä ennakoimaan niin hyvin.

Niin samoja ajatuksia...

Ilman Optipar 20mg en olisi enää työkykyinen. Se pelasti minut ja voin elää suht onnellista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi