Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla olemassa sellainen käsite kuin "nuorekas polkka"?

Vierailija
07.01.2019 |

Sama kuin sanoisi, että nuorekas kaljuuntuminen. Polkka on ihan ehta keski-ikäisten hiustyyli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla polkkatukan viehätys on siinä mielikuvassa, että sitä on ihmeellisellä tapaa vapaa leikattuaan pitkän tukan poikki (vaikkeivat hiukset pitkät olisi ensin olleetkaan). Ja vapaus on aika nuorekasta.

Tämäkin. Vain keski-ikäiset tekevät tällaisia "radikaaleja" juttuja tunteakseen olevansa vapaita. Nuorilla ei tällaisia tarpeita ole.

Ap

Minä olen nuori ja halusin polkkamittaiset hiukset. Vapaa fiilis!

Vierailija
22/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, mutta muistan kun naapurin kaikilla tytöillä oli polkka, he olivat alakoululaisia ja yläkoululaisia. Neljä tytärtä. Äitini selitti, kun polkkaa ihannoin, että malli vaatii suorahkot hiukset, ja meillä oli liian taipuisat siihen. Mutta siis jossain vaiheessa saattoi olla koululaisilla polkka, ei liittynyt ikään. Nuorin naapurin tytöistä oli ekaluokalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas kaljuuntuminen on sivukalju. Polkkatukka on tyypillinen kampaus pikkutytöistä mummoihin ja sopii kaikenikäisille.

Vierailija
24/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä polkkamallissa todella paljon variaatiomahdollisuuksia. Suorat, laineet, pidempi, lyhyempi, otsiksella, ilman, värit.... Ei sen ole pakko olla juuri sellainen kuin sinun lapsuudessa äiti leikkasi.

Vierailija
25/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas kaljuuntuminen on sivukalju. Polkkatukka on tyypillinen kampaus pikkutytöistä mummoihin ja sopii kaikenikäisille.

Opiskeluaikana ihastuin poikaan, jolla vahvasti jo kaljuuntui 25v pää. Hän kertoi "Kekkonen ja minä" -juttua. En ole UKK:n kaljuuntumisikää mistään googlettanut, mutta pojan mukaan osui kahden ja kolmenkympin väliin. Olisiko nuorta kaljuuntumista? :D

Vierailija
26/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä mun hiukset liiskaantuu pitkin päätä ohuena norona korvien molemmin puolin, ei auta auta vaahdot eikä suihkeet yms. Liiskatukkapiiskani ei ole vielä koskaan tullut muotiin, joten sitä odotellessa vaihtelen ajoittain suhteellisen pitkän pixie cutin ja polkan väliä. Vuodessa saan hiukset kasvatettua pixie cutista polkaksi. 

Jokainen tekee hiuksilleen, sen minkä parhaakseen näkee.

27/27 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset ovat hyvin ohuet, pitkäksi kasvattaminen ei ole hyvä idea. Muuten olen kyllä Ap:n kanssa samoilla linjoilla siinä, että nuorella naisella pitkät hiukset ovat upeat, ja niistä kannattaa pitää kiinni.

Miksi sitten niin monet keski-ikäiset pitävät lyhyempää mallia? Siksi, että iän myötä hiusten kasvu hidastuu ja hiukset haurastuvat helpommin. Pitkää tukkaa on vaikea enää katkeilun vuoksi saada kasvatettua yli hartiamitan.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi