Viikko ilman sokeria ja 3cm pois vyötäröltä.
Ei senpuoleen. Olen muutenkin aika kurvikkaan vetävässä kunnossa. Eli nyt vaa vyötäröni korostuu enemmän
Kommentit (13)
No wau! Onko ollut vaikeaa olla ilman sokeria?
Oho, taisit vetää sitä sitten ihan urakalla! Ei mulla noin paljoa noin äkkiä lähtenyt, kun lopetin sokerin syönnin. En tosin syönyt sitä paljoa ennenkään.
Nestettä vaan. Sitten kun olet puoli vuotta ollut ilman niin on voinut muutama kilo läskiäkin lähteä.
Itselläni lähtee laihtuessa vyötäröltä sentti per kilo.
Ja mulla lähtee vyötäröltä nolla senttiä per kymmenen kiloa. Paska ruumiinmuoto. Oon kateellinen ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ei senpuoleen. Olen muutenkin aika kurvikkaan vetävässä kunnossa. Eli nyt vaa vyötäröni korostuu enemmän
Valetta, sokeri kiihdyttää aineenvaihduntaa ja näin ollen laihduttaa. Käyttäkää enemmän sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valetta, sokeri kiihdyttää aineenvaihduntaa ja näin ollen laihduttaa. Käyttäkää enemmän sokeria.
En ole koskaan nähnyt niin hoikkia ihmisiä kuin käydessäni Jenkeissä. Siellä kaikki vetävät sokerilimsaa litran tölkeistä ja syövät sokeripitoisia hampurilaisia ja jälkiruoaksi sokeripirtelöä ja karkkia.
Wow. Itsellä 10 viikkoa laihista takana, -5,5 kg, senttejä toki lähtenyt yli 20 ympäri kehoa, mutta vyötäröltä vain 2 cm :(
Miten minun pitäisi olla? Taputtaa vai hurrata vai mitä. Join eilen maitoa ja illalla kävin vessassa. Toissapäivänä söin makaronilaatikkoa ja maha tuli täyteen. Perjantaina taas ostin jauhelihaa tarjouksesta ja säästin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Wow. Itsellä 10 viikkoa laihista takana, -5,5 kg, senttejä toki lähtenyt yli 20 ympäri kehoa, mutta vyötäröltä vain 2 cm :(
Senttejä lähtenyt ympäri kehoa 20? Mitä? Minä saan pois monta metriäkin jos haluan.
Sokeri turvottaa. Ainakin itse huomaan, että maha on kuin raskauspallo, jos syö kovasti karkkia ja sokeriherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri turvottaa. Ainakin itse huomaan, että maha on kuin raskauspallo, jos syö kovasti karkkia ja sokeriherkkuja.
Yllätys. Mikä tahansa turvottaa jos syö kovasti.
Käpäsen paskan verran. No clappy clappy vaa.