Yhteinen viikko talvella lomaa. Ideoita?
Mahdollisesti saamme miehen kanssa järjestettyä yhteisen talviloman. Perheeseen kuuluu myös 4 vuotias lapsi. Ideoita, mitä tekisimme? Itse olen Lappia ehdottanut, mutta mies ei (ainakaan vielä) ole lämmennyt idealle. Ulkomaan reissut ovat poissuljettu vaihtoehto. Ehdotuksia? :) Budjetti on rajallinen, emme ole tarkkaan vielä laskeneet, mutta "jotain peruskivaa" pystymme tekemään. Kotoa haluaisimme lähteä pois!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä juuri SINÄ tekisin viikon yhteisellä perhelomalla? -ap
Olisin ihan vaan kotona. Työ, koulu, harrastukset vie arjessa niin mukanaan, että kotona olo olisi ihan parasta just nyt ilman aikatauluja, jne...
Vierailija kirjoitti:
ME lähdemme kolmeksi viikoksi thaimaaseen.
Emme halua jäädä kotiin. Kotona on jatkuvasti velvollisuuksia ja arkitöitä ja nimenomaan arjesta haluamme irtioton. -ap
Vierailija kirjoitti:
Emme halua jäädä kotiin. Kotona on jatkuvasti velvollisuuksia ja arkitöitä ja nimenomaan arjesta haluamme irtioton. -ap
ok
Varaa se matka sinne Lappiin. Mies lähtee, jos on lähteäkseen. Jos ei lähde hän ei halua samoja asioita kuin sinä. Hän on kuitenkin se joka maksaa, ajaa, jne?!
Joku urheiluopisto, esim. Vierumäki? Siellä on hiihtoladut, pulkkamäet, uimahallit, jäähallit, hieronnat ja saunat samassa paketissa. Puhumattakaan kaikista ohjatuista liikuntatuokioista niin aikuisille kuin lapsille. Plus mahdollisuus illalla syödä paremmin, keilata yms.
Itse lähtisin rajallisella budjetilla vaikka Tallinnaan tai Kanarialle. Miksi ulkomaat on poissuljettu? Halvemmaksi voi tulla kuin Lappi, jos ei kaukomaille ole lähdössä.
Jos ei Lappiin asti, niin mites Kolille, Vuokattiin, Tahkolle jne?
Me vuokrataan mökki ja mennään tänä vuonna Ylläkselle. Ollaan oltu myös Rukalla, Kolilla ja Vuokatissa talvilomalla. Kaikissa omat hyvät ja huonot puolensa, mutta Ruka on mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Lappiin lasketttelemaan.
Tai sittte lähdet yrittämään ennätystä etelänavan ylityksessä. Vedääät perhettä pulkassa.
Lähtisin kansaa Lappiin, jos olisi rahaa. Jos miehellä on joku muu matkatoive, vetäkää pitkää tikkua, kumman toive valitaan. Seuraavalla kerralla sitten toteutatte jäljelle jääneen toiveen. Jos mies itse ei osaa ehdottaa mitään, niin menette sinne Lappiin.
Mihin ajankohtaa lomanne sijottuu? Koulujen loma-aikaan tuskin enää saa pienen budjektin lapinlomaa.
Risteily,kylpylä.Puola on halpa wizzairin lennot ja gdansk.
Lappi ehdottomasti, muu ei tulisi minulle kyseeseen.
Nättejä maisemia on toki muuallakin kotimaassa kuin Lapissa. Huomattavasti pienemmällä budjetilla voisi saada mökin perusmukavuuksilla kauniilla järvimaisemalla, vaikkei se aivan pohjoisessa olisikaan. Varsinkin jos matkustaisitte hiihtolomasesongin ulkopuolella.