Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö reilusti ylipainoiset matkustajat siirtää lennoilla automaattisesti businessluokkaan?

Vierailija
07.01.2019 |

Siellä kun on yleensä enemmän tilaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät itse osta paikkaa, mihin mahtuvat?

Vierailija
2/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitäisi siirtää business-luokkaan. En ymmärrä miten satoja euroja maksavalla lipulla saat ahtaan penkin ja mikroaterian. Jotain laatua lentoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia siitä lihavuudesta pitäisi palkita? Ylipaino on muutenkin riskitekijä lentoliikenteessä.

Vierailija
4/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustan aina economy- luokassa. 125 kg. Hyvin mahdun ja vyökin riittää. Otan ikkunapaikalla ja viereisessä paikassa on tytär 52 kg.

Vierailija
5/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan lennättää rahtikoneella.

Vierailija
6/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lennättää rahtikoneella.

Tai penkin korvaavalla kävelymatolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei todellakaan pitäisi. Joko laihduttaa tai ostaa pisteillä/rahalla sen business-luokan lipun.

Vierailija
8/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos eivät mahdu yhteen turistiluokan penkkiin, niin ostakoon Business-lipun tai 2 penkkiä turistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kun on yleensä enemmän tilaa.

Olen lihava ja matkustan jonkin verran lentäen Euroopassa. Ostan turistiluokan lipun mutta teen aina matkustusluokan korotuksen businekseen. Valitsen jopa lentojen aikataulut konetyypin perusteella, Airbus-koneissa on 3+3 penkit ja se keskimmäinen jää businessluokassa tyhjäksi. Mutta useamman kerran on käynyt niin että konetyyppi onkin myöhemmin vaihtunut Embraer-koneeseen ja niissä on 2+2 penkit ja molemmat käytössä. Viimeksi harmitti tosi paljon kun itse tiesin että olin parhaani yrittänyt että kenenkään ei tarvitsisi istua vieressäni ja sitten kuitenkin joku siihen joutui.