Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lenkkipolulta voi iskeä jonkun? Mitä siinä voi luontevasti ja päällekäymättä sanoa?

Vierailija
06.01.2019 |

Oisko tippejä tarjolla?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

nimen omaan juokset päiten ja kaadat kumoon, nostat ylös ja tarjoot vaikka nenäliinaa ja nenäliinaan oot upottanu numeros

Parhaan vaikutuksen tekee, kun kirjoittaa numeronsa nenäliinaan verellä, ja piirtelee pari sydäntä mukaan.

Vierailija
42/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks mentalisti Nora Karma löytänyt puolisonsa lekkipolulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pliis yrittäkö iskeä ketään lenkkipolulla tai esim. Salilla. Kun urheillaan, niin silloin urheillaan. Antakaa meidän olla rauhassa!

N22 joka puhuu kaikkien naisten puolesta

Näin minäkin olen sen luullut ja olen käynyt salilla kolmisenkymmentä vuotta.

Laitan tähän vielä epätietoisille mallisuorituksen siitä miten tämmöinen komea, viittäkymppiä lähestyvä herrasmies kommunikoi nuorten naisten kanssa salille. Tapahtui joulun aikaan jolloin salilla treenasi aika erikoisia juttuja kaksi hemmetin hyväkuntoista nuorta naista. Arvaan että heidän vakisalinsa oli kiinni ja tulivat tälle salille.

Minä treenaan jalkakyykkyä ja maastavetoa, he omia juttujaan siinä lähellä. Sarjojeni välissä toinen naisista hakee takaani jotain härveliä ja saamme komminikointiyhteyden.

Minä: olette ilmeisesti voimistelijoita.

Nainen: joo, ollaan.

M: kilpailetteko?

N: minä kilpailen mutta kaveri keskittyy valmentamaan.

M: hienoa! Onnea matkaan.

N: kiitos.

Ja molemmat jatkavat omia treenejään ohjelmiensa mukaisesti.

Minä säästyisin tältä bull****** puhumalla harvinaista kieltä. Ellei toista kieltä oikeasti osaa, riittää kun opettelee pari lausetta!

Vierailija
44/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis ilma, täällä, tänään."

"Käyttekö useinkin täällä?"

"Neiti on varmaan ollut nuorena nätti."

"Olettekos kuullut siitä raiskaajasta joka iski aina naisensa täältä lenkkipolulta? Juu-u, ihan kantasuomalainen, itse asiassa tunnen hänet hyvin, oikein läheisesti..."

Vierailija
45/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily on mun omaa aikaa, irti lapsiperheen arjesta, mies on silloin lasten kanssa.

Upean hymyn voit vilauttaa, saatan vastatakin hymyllä, mutta älä lähde seuraamaan. Silloin täytyy kertoa miehelle ja siihen loppuu lenkkeily..

Vierailija
46/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks mentalisti Nora Karma löytänyt puolisonsa lekkipolulta?

..ja Matti Vanhanen Ikeasta...

Vierailija
47/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juoksen nopeammin kiimaisena perään kuin sinä paniikissa karkuun" tehosi minulla. Naimisissa nyt kuudetta vuotta.

Vierailija
48/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko pysäyttää kun näytit niin hyvältä takaapäin. Oot näköjään edestäkin ihan ok. Lähetään panee?

Vierailija
49/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sellainen että helposti juttelen salilla, pyydän miehiltä apua jos en tajua jotain laitetta ym. Miehet eivät ole ottaneet iskuyrityksenä, alkavat kyllä moikata. Kuten olen tarkoittanutkin. Ja joo, oon sinkkunainen.

Jutustelen helposti kaupassa, bussissa, torilla ym koska olen lörppö.

Silti nykyinen mies löytyi kun menin baaritiskille ja kysyin että saako jutella ja hän osoitti tuolia vieressään. Ihana mies...

Vierailija
50/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, kehotan olemaan varovainen. Jos olet nainen niin riittää että sanot about mitä vaan, homma menee hyvin ja huomaat kyllä onko mies kiinnostunut vai ei. 

Vierailija
51/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja lenkkeilen paljon yksin. Itseäni lähinnä pelottaisi, jos joku tuntematon mies tunkisi seuraani lenkkipolulla. Ikävää mutta totta. Hymy ja moikkaus on ok.

Vierailija
52/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit jonkun synkän kadun, missä ei ole muita, odotat siellä vaanien naisia ja kun näet yhden, lähdet jahtaamaan häntä aluksi hiljaa hiipien. Kun hän huomaa sinut ja alkaa kiihdyttämään vauhtiaan, kiristä tahtia ja läähätä maanisesti pyrkien nappaamaan saaliisi. Lopulta taklaa saaliisi jonnekin pusikkoon ja kysy suoraan huutaen: " SAANKO PILUA"

Vierailija
53/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kaupungissa oikeasti noin vaikeaa? :O

Vierailija
54/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja lenkkeilen paljon yksin. Itseäni lähinnä pelottaisi, jos joku tuntematon mies tunkisi seuraani lenkkipolulla. Ikävää mutta totta. Hymy ja moikkaus on ok.

Tämä.

Vierailija
55/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä miehenä lähden siitä, että mitä yksityisempi tila sitä varovaisempi pitää olla "iskuyritysten suhteen." Ja lenkkeily kuten kadulla kävely on tosi yksityistö tilaa ja lähestymistä kannattaa miettiä pari kertaa.

Eli tuo että hymyilet henkilölle on ihan hyvä ehdotus, jos henkilö ei vastaa hymyysi jättäisin asian silleen.

Kun olette tarpeeksi monesti hymyilleet juostessanne toistenne ohi voi tervehtiä jotenkin muuten. Jos toinenkin tervehtii, voit miettiä sanotko jotain muuta.

Ja jos sinä olet aina se, joka hymyilee ensin ja tervehtii ensin, niin ei kannata edetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi