Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lenkkipolulta voi iskeä jonkun? Mitä siinä voi luontevasti ja päällekäymättä sanoa?

Vierailija
06.01.2019 |

Oisko tippejä tarjolla?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pliis yrittäkö iskeä ketään lenkkipolulla tai esim. Salilla. Kun urheillaan, niin silloin urheillaan. Antakaa meidän olla rauhassa!

N22 joka puhuu kaikkien naisten puolesta

Kyllä minua voi tulla iskemään missä vain

N35, viimeksi mies kiinnostui minusts 5 vuotta sitten

Vierailija
22/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tämä Ap:n kysymys saa taas huokaamaan ja ajattelemaan, että onko oikeasti niin, että sosiaalisesti ainoat hyväksytyt ja luvalliset paikat yrittää "iskeä"  ovat joko baarit tai yökerhot (tms) tai sitten netin treffiportttaalit ja Tinder. - Entä jollei ole oikein viehättynyt kummastakaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on usein pysäytetty lenkkeillessä ja kysytty tietä johonkin.

t. Mies

Ja sinä sitten tulkitsit, että sinua yritettiin iskeä!

Vierailija
24/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskupaikaksi kannattaa valita lenkkipolun laidalla oleva lihasharjoittelupaikka. Siellä on ihan luontevaa alkaa jutustelemaan ja kyselemään treeni-/tekniikkavinkkejä. Myös juoksutapahtumat on hyvä tapa tutustua.

Vierailija
25/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunnu luontevalta niin ei kannata varmaan sanoa mitään. Sitäpaitsi minkä vuoksi valitset iskupaikaksi juuri lenkkipolun? Se on sellainen paikka johon sitä harrastavat yleensä lähtevät rauhottumaan ja saadakseen olla omissa oloissaan.

No jos vaikkapa haluaa lähestyä tiettyä tyyppiä, eikä tiedä missä muualla tähän törmäisi? Pitääkö sitä alkaa stalkkaamaan urakalla ja selvittää missä kaupassa yms. käy jotta voisi tehdä asiallisen lähestymisen?

Vierailija
26/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lenkillä on ihan luontevaa jutella. Minua ei ole isketty, mutta esim kerran juoksin samaa matkaa mukavan miehen kanssa, jonka kanssa juteltiin niitä näitä. Jos näkisi usein, ja juttelisi välillä, ihan hyvin siitä voisi kehittyä kaveruuden kautta ihastuminen. Mitään täysin tuntemattoman iskemistä en kyllä ymmärrä. Miten voi muka ihastua jos ei ollenkaan tunne?

Vierailija
27/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
28/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdistelu lenkkipolulla ja olisin kyllä aika kauhuissaan mikäli joku yrittäisi tulla iskemään siellä. En usko, että muutkaan naiset kovin lämpimästi suhtautuu siihen.

Vierailija
29/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunnu luontevalta niin ei kannata varmaan sanoa mitään. Sitäpaitsi minkä vuoksi valitset iskupaikaksi juuri lenkkipolun? Se on sellainen paikka johon sitä harrastavat yleensä lähtevät rauhottumaan ja saadakseen olla omissa oloissaan.

No jos vaikkapa haluaa lähestyä tiettyä tyyppiä, eikä tiedä missä muualla tähän törmäisi? Pitääkö sitä alkaa stalkkaamaan urakalla ja selvittää missä kaupassa yms. käy jotta voisi tehdä asiallisen lähestymisen?

Jos olet vakavissasi niin pitää. Niin minäkin teen.

Vierailija
30/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pliis yrittäkö iskeä ketään lenkkipolulla tai esim. Salilla. Kun urheillaan, niin silloin urheillaan. Antakaa meidän olla rauhassa!

Näi on.  Naisiahan ei nykyään saa lähestyä muualla kuin tinderissä. Sitten itketään miksi miehet(eli se sama mies jonka kaikki muutkin mätsäävät) eivät sitoudu. 

Vierailija
31/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietämäni yksin lenkkeilevät naiset on 35-50v perheellisiä ihmisiä.

Vierailija
32/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tosiasia on se ettei nykyisin saa iskeä tai alkaa jutulle muualla kuin Tinderissä. Surulliseksi sen tekee se, että kaikki eivät ole Tinderissä, kuten esim. minä.

Vierailija
33/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ahdistelu lenkkipolulla ja olisin kyllä aika kauhuissaan mikäli joku yrittäisi tulla iskemään siellä. En usko, että muutkaan naiset kovin lämpimästi suhtautuu siihen.

Loppujenlopuksi naisia ei voi iskeä muualla kuin baarissa, jos sielläkään. "Ollaan vaan tyttöjen kaa pitämässä hauskaa".

Vierailija
34/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lenkillä on ihan luontevaa jutella. Minua ei ole isketty, mutta esim kerran juoksin samaa matkaa mukavan miehen kanssa, jonka kanssa juteltiin niitä näitä. Jos näkisi usein, ja juttelisi välillä, ihan hyvin siitä voisi kehittyä kaveruuden kautta ihastuminen. Mitään täysin tuntemattoman iskemistä en kyllä ymmärrä. Miten voi muka ihastua jos ei ollenkaan tunne?

Miten voi tutustua toiseen, jollei koskaan uskaltaudu lähestyä ennestään tuntematonta ihmistä? - Perustaa mielikuvansa toisten kertomaan? - Odottaa, että toien tekee aloitteen, ettei itse joutusi, kun onhan olemassa vaara, että tulee torjutuksi. Mutta joo ulkonäköökin voi ihastua. Ja sisältöönki sittemmin rakastua, jos hyvin käy.   

Vierailija
35/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#meetoo

Vierailija
36/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tosiasia on se ettei nykyisin saa iskeä tai alkaa jutulle muualla kuin Tinderissä. Surulliseksi sen tekee se, että kaikki eivät ole Tinderissä, kuten esim. minä.

Itse en ole antanut tuon säännön rajoittaa elämääni. - Itse en myöskään Tinderissä, enkä netin treffiporttaaleissa "saaliina".  Jonkun kerran olen kyllä saanut aikaan tunteen, että luulen minusta ajateltu, että, mitä ihmettä oikein tarkoitin tai aioin. Mutta tuskin väärin käsitykset ovat mahdottmia ( minun tuurillani) Tnderissä tai netin treffiporttaaleillakaan. Omaa seuranhakuani rajoittaa jonkin verran se, että viihdyn verraten huonosti baareissa ja yökerhoissa. Vaikka toki niistäkin olen halutessani seuraa löytänyt ja saanut.      

Vierailija
37/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tutustua toiseen, jollei koskaan uskaltaudu lähestyä ennestään tuntematonta ihmistä? - Perustaa mielikuvansa toisten kertomaan? - Odottaa, että toien tekee aloitteen, ettei itse joutusi, kun onhan olemassa vaara, että tulee torjutuksi. Mutta joo ulkonäköökin voi ihastua. Ja sisältöönki sittemmin rakastua, jos hyvin käy.   

Kaveruuden kautta kyllä harvemmin muodostuu mitään, koska naiset odottaa aina sitä välitöntä jalat alta vievää räjähdystä ensinäkemältä.

Vierailija
38/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tippejä tarjolla?

Jmalauta jos ei ees voi lenkkeillä  rauhassa ilman että joku  kaltaisesi  limanuljaska ajattelee lenkkimaastoja iskupaikkana. Mene nyt  jo  tutkituttamaan pääsi ja tajua ettei toi vaan käy. Todellä sairasta edes miettiä tuollaista.

Vierailija
39/55 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vakavissasi niin pitää. Niin minäkin teen.

Kuullostaa epäilyttävältä....

Vierailija
40/55 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen sen luullut ja olen käynyt salilla kolmisenkymmentä vuotta.

Laitan tähän vielä epätietoisille mallisuorituksen siitä miten tämmöinen komea, viittäkymppiä lähestyvä herrasmies kommunikoi nuorten naisten kanssa salille. Tapahtui joulun aikaan jolloin salilla treenasi aika erikoisia juttuja kaksi hemmetin hyväkuntoista nuorta naista. Arvaan että heidän vakisalinsa oli kiinni ja tulivat tälle salille.

Minä treenaan jalkakyykkyä ja maastavetoa, he omia juttujaan siinä lähellä. Sarjojeni välissä toinen naisista hakee takaani jotain härveliä ja saamme komminikointiyhteyden.

Minä: olette ilmeisesti voimistelijoita.

Nainen: joo, ollaan.

M: kilpailetteko?

N: minä kilpailen mutta kaveri keskittyy valmentamaan.

M: hienoa! Onnea matkaan.

N: kiitos.

Ja molemmat jatkavat omia treenejään ohjelmiensa mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän